-Deci tu ai fost! Dar de ce viata mea?Nu puteai sa găsești alta persoana careia sa ii strici viata?
-Din vina voastra mi-am pierdut cele mai dragi persoana din viata mea si acum o sa platiti pentru asta!
-Dar eu nu am facut nimic.
-Lasa minciunile scumpo cand vorbesti cu mine.Apropo ce iti mai face prietenul?
-Cine,Al?
-Da.
-Nu stiu.
-Daca vrei sa il mai vezi in viata ai face bine sa vi la adresa pe care ti-am trimis-o prin mesaj.
-Vreau dovada ca Al este acolo.
-Andreea sa nu vi dupa mine.Are un plan si sa aliat cu....tipa Al
-Gata ai spus prea multe! Deci unde ramasesem?
-Daca te atingi de prietenul meu...spun eu.
-Ce o sa faci? Sunt mult mai puternic ca tine, zice el razand.
-Doar nu te atinge de el.zic si inchid telefonul.
Acum ce sa fac? Sa-i spun Miei, lui Jorge? In timp ce ma gandesc ma si imbrac cu un tricou negru, o geaca de piele neagra cu tinte iar colantii si bocancii aveau aceeasi culoare.Umblu in dulap iar de sub haine scot un pistol.Pe el era gravat: "Ride or die". Probabil ca va intrebati de unde am eu un pistol.L-am primit de ziua mea de la "scumpii"mei parinti.Dupa am mers cu ei si mi-am ales ce sa fie gravat pe pistol.
Sa va mai spun un lucru despre mine:stiu sa trag cu pistolul de la 13 ani,de cand m-a invatat tata.
Acum sa revenim deci mi-am luat pistolul si am plecat spre adresa respectiva.Nu mare mi-a fost mirarea sa descopar ca este un depozit.Am intrat inauntru incet sa nu ma auda.Am inaintat spre o camera din care se auzeau zgomote.M-am ascuns in spatele unei perdele si am vazut incaperea.Este slab luminata de o veioza.In colt este un pat de care este legat Al.In mijloc se afla o masa pe care sunt cutite, pistoale,explozibil.
-Mai, mai ia uite pe cine avem noi aici.spune o voce din spatele meu.
M-am intors si am vazut un baiat de vreo 20 de ani.Are parul negru, ochii albastri si este imbracat intr-un tricou negru, jeansi negri si bocanci de aceasi culoare.Doamne, spune-mi ca nu trebuie sa ma lupt cu acest inger divin!
-Tata,asteptai musafiri?striga el.
-Bun venit draga Andreea! Te asteptam!Eric,poti sa pleci.spune un barbat in varsta de 30 de ani.
-Haide sa terminam odata asta.
zic eu.
-Ce-i cu atata graba scumpo? intreaba ranjind.
-Zi ce vrei!
-Simplu,tu imi dai jurnalul si puterile iar eu te las pe tine si pe prietenii tai sa traiti.zice el fericit de planul pe care il are.
-Stai ca nu inteleg de ce jurnal vorbesti.
-Deci scumpa ta mamica inca nu ti-a dat jurnalul matusii tale.
-Nici nu stiam ca exista un jurnal.spun eu gandindu-ma daca mama a mentionat vreodata ceva despre un jurnal.
-Atunci stai pana iti pun un aparat in haine ca sa pot vedea ce vezi tu si sa pot auzi ce auzi tu.
-De ce?intreb eu confuza.
-Ca sa pot vedea cand pui mana pe jurnal.
-Ce este atat de important la jurnalul ala?
-Nu mai pune atatea intrebari.
-Eu iti aduc jurnalul daca il dezlegi pe Al si il lasi sa vina cu mine.
-Si de unde stiu eu ca nu minti?
-Ai uitat de dispozitivul ala? intreb eu.
-Daca iti trece prin cap sa ma pacalesti o sa va distrug!spune el pe un ton rece.
-Bine,acum dai drumul lui Al si plecam.
El se indreapta spre pat cu mine pe urmele lui.Acesta tasteaza un cod iar Al se poate misca din nou.Ma duc si il iau in brate.Mi-a lipsit chiar daca m-a mintit.
-Eric?
-Da,tata!
-Condui afara.Si Andreea,daca vrei sa imi spui ceva poti sa iei legatura cu Eric si imi va transmite el.
-Bine.zice eu oftand.
O sa imi fie dor de acest inger. Sper sa il revad curand.Poate o sa ma inteleg bine cu el.Candva poate o sa devenim prieteni.Eric se opreste in fata usii pe care am intrat.
-Deci tu esti Andreea.spune Eric.
-De de unde stii?intreb eu balbainduma.
-Am stat de vorba cu prietenul tau si mi-a povestit despre tine
-Serios?intreb eu uitandu-ma la Al.
-Da dar esti mult mai frumoasa in realitate.zice el.
-Multumesc.spun rosind.
Oh,doamne cine este acest baiat? Este singurul care mi-a spus un compliment si m-a facut sa rosesc.
-Mai vorbim.spune Al.
-Pa frumoaso,pa ciudatule.zice Eric si dispare.
Al ma ia in brate si pornim catre casa mea.Acolo dam de trei fete ingrozite.Prietenele mele.
-Ce s-a intamplat?
-A venit cautat ceva jurnal. incearca Ana sa spuna.
-Calmeaza-te si spune ce s-a intamplat.
................................................ ... ....
Gata si capitolul 9.Sper ca o sa va placa.
Avand in vedere ca am scoala nu o sa mai postez asa de des.Sper sa ma intelegeti.Va iubesc! 😘😘😘😘
CITEȘTI
O lume doar a mea
FanfictionCe se intampla atunci cand nu sunt toti vrajitori?Oare il vor gasi pe el?Se vor lega multe prietenii? ANDREEA v-a accepta ca nu este un om obisnuit?Visele cui apartin de fapt?Aflati totul citind "O lume doar a mea".