5.Un cadou neasteptat.

94 9 0
                                    

Dau drumul la leptop si pornesc serialul meu preferat Jurnalele vampirilor.Deodata se aude cineva batand in usa.Bobi a inceput sa latre dar l-am linistit mangaindul.Ma duc,deschid usa si vad un buchet de trandafiri,o cutie si un bilet.Ma uit prin jur dar nu vad pe nimeni.Ciudat!Pe  bilet scria:

                                                                             Draga,Andreea,

Trebuia pana la urma sa iti trimit si aceste cadouri.Buchetul de trandafiri sa il pastrezi deoarece nu este un simplu buchet.Trandafirii sunt magici.Acestia te vor apara de orice pericol.Cerceii pe care ii vei gasi in cutie trebuie sa ii porti.Daca vrei sa vorbesti cu mine atingi cerceii si iti doresti acest lucru,daca esti in primejdie faci acelasi lucru,iti doresti sa ai o sabie sau orice altceva.

                                                                                                                                         Cu drag,

                                                                                                                                      baiatul din vise

Am deschis cutia si am vazut cerceii.Sunt asa de frumosi.Au o piatră albastru-verzuie culoarea ochilor mei.Ii iau din cutie si ii pun la urechi.Trandafirii I-am pus intr-o vaza cu apa desi nu cred ca are vreun efect doar sunt magici nu?Imi iau telefonul si le  sun pe Ana si Chealse.

-Ce mai faceti fetelor?intreb eu.

-Bine.Eu am primit un cadou de la baiatul din visul meu.zice Ana.

-Si eu si Al.adauga Chealse.

-Eu am primit cercei,si trandafiri.

-Al si cu mine am primit bratari si trandafiri.Bratara mea este roz,iar al lui Al este neagra.

-Culmea ironiei! Chealse,cred ca băiatul din visul tau știe ca adori rozul.Deci eu am primit un colier si bine inteles trandafiri.Deja il port si cred ca si voi nu?intreaba Ana.

-Da.raspundem noi.

-Vorbim maine la scoala.Va pupicesc.zic eu.

-Si noi te pupam.spun fetele.

Mi-ar prinde bine o baie calda si cu multa spuma cum imi place.In timp ce fac baie ma gândesc la ghicitoare.Dupa ce termin ma pun in pat iar somnul ma cuprinde incet,incet.

"-Buna,ai primit cadourile?intreba acelasi baiat caruia nu ii stiu numele.

 -Da,le-am primit.Dar cum le-ati trimis tu si ceilalti prieteni de-ai tai?Dar mai important este de unde sti unde stam eu,prietenele mele si Al?

 -Pur si simplu am stiut,noi le-am trimis printr-o persoana care ne cunoaste si care este de incredere.

 -M-am gandit si cred ca pot rezolva ghicitoarea.

 -M-ai sti ce zicea?intreaba el?

 -Spunea asa:De indata tu vei intra, daca vei ghici ceva.Doua-n sus si una-n jos ,toate asezate frumos.Fiecare-un nume are, de vei fi ascultatoare nu vei primi o floare otravitoare.Repede de te-ai gandit, rezolva si-ai nimerit.

 -Deci ce crezi ca este?

 -Cred ca trebuie sa ciocan in caramida de langa usa.

Ma duc si ciocan de doua ori in sus si o data in jos.Pe acele caramizi apar urmatoarele cuvinte: apa,aer si pamant.Mai jos scria:Trebuie sa le asezi in functie de importanta lor fata de oameni.

 -Acum ce o sa faci?ma intreaba el.

 -O sa le asez in ordine.Omul are nevoie de aer pentru a respira,de apa pentru a bea,de pamant pentru a se hrani cu fructele si legumele care cresc cu ajutorul acestuia.

M-am dus si am apasat pe caramizi in ordinea corecta adica aer,apa si pamant.Usa casei s-a deschis iar in prag a aparut o fata.Avea parul rosiatic si ochii maronii.

 -Buna,Andreea.Buna brother.

 -Buna,voi sunteti frati?intreb eu.

 -Nu dar ne consideram frati.spune el

 -De unde stii numele meu?

 -Pe mine ma cheama Mia.Daca vrei ne putem intalni.

 -Dar cum?

 -La inceput prin vise dar dupa in viata reala.imi zice Mia.

 -Acum trebuie sa te trezesti ca a venit Ana,Chealse si Al sa te ia la scoala.

 -Bine,pa Mia,pa baiatule  din vise."

Ma trezesc deoarece fetele tipau la mine.

-Andreea,o sa intarziem.striga Chealse.

-.......................................

.............................................................................................................................................

Scuze pentru intarziere. Pup.
















O lume doar a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum