21.Impacare...sau poate nu

34 1 0
                                    

...iar la volan se afla nimeni altul decat Eric.

-Ce caut aici? De ce nu ma lasi in pace? il intreb.

-Trebuie sa discutam.

-Eric, noi nu avem ce discuta. ii zic rastindu-ma la el.

-Dar... Andre, avem multe de lamurit. Trebuie sa ma asculti. Consider ca trebuie sa aflii adevarul.

-Bine, o sa te ascult.

-Mai avem putin pana ajungem si o sa discutam linistiti.

-Unde mergem? il intreb.

-Este o surpriza.

-Tocmai acum te-ai gasit sa-mi faci o surpriza?

-Am ajuns. ma anunta el.

-Si eu cum cobor asa dezbracata? Nu am geaca, nici caciula. Sa nu mai zic de fular si manusi.

-Cand te-am luat de acasa mama ta m-a ajutat sa-ti iau si cateva lucruri. Ai toate lucrurile de care ai nevoie pe bancheta din spate.
Ma intorc si iau geanta. Cand o deschid, pe langa geaca, caciuli, manusi, fulare, vad si cateva haine.

-Eric?

Acesta deschide usa masinii si imi raspunde.

-De ce am si haine aici? il intreb.

-Nu o sa te duc acasa in seara asta asa ca am rugat-o pe mama ta sa-ti mai puna si niste haine. Apropo iti multumesc ca nu i-ai spus ca ne-am certat.

- Problemele noastre sunt doar ale noastre, dar acum lasa asta...Eric, cum adica nu ma duci acasa? Nu iti dai seama ca tocmai ce am aflat ca m-ai inselat?

-Ba da, dar incerc sa ma revansez pentru asta. Acum haide!

Cobor din masina si vad ca am ajuns pe o pajiste superba. Aceasta era acoperita de zapada.In apropiere este si un mic rau ce incearca sa se strecoare printre bucatile de gheata. Susurul incet si "inghetat" al apei ma linisteste foarte mult. Brazii isi poarta mantia groasa, alba, de nea, ce pare a fi blana unei pisici, proaspat pieptanata.
Eric ma conduce pana la o banca. Acesta se aseaza cu capul pe picioarele mele.

-Imi place peisajul! ii zic.

-Ăsta este locul meu preferat. Mereu vin aici sa ma linistesc. imi marturiseste el.

-Mi-ar fi placut sa ma aduci aici intr-o cu totul alta cotcumstanta. Acum spune Eric.

-Imi pare extrem de rau pentru tot ce s-a intamplat. Nu am vrut sa afli asa.

-Ce sa aflu, Eric? Ca in timp ce erai cu mine erai si cu una dintre prietenele mele.

-Nu a fost asa. Lasa-ma sa iti explic.

-Eric, cum a inceput totul? De cat timp esti cu ea? Chealsea te face mai fericit ca mine? il intreb cu lacrimi in ochi si cu vocea tremurandu-mi.

-Iubire, cu cat sti mai multe cu atat te doare mai tare. Crede-ma, e mai bine sa-ti spun doar o mica parte. Nu vreau sa te fac sa suferi mai rau. spune mangaindu-mi obrazul.

-Am suferit deja destul. ii zic si ii dau mana jos de pe mine.

-Am fost impreuna cu Chealsea inainte sa te cunosc pe tine. Ne-am despartit cu mult timp inainte sa te cunosc.

-Despre ce plan vorbea?

-Nu stiu. Vorbesc serios, Andre. Niciodata nu as planui sa fac ceva rau impotriva ta.

-Dar tocmai asta, ai facut, ingerule. ii zic mangaindu-i obrajii.

-Andre, stiu ca o sa ma ierti. Trebuie! Te rog!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 08, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O lume doar a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum