Niall pov
ik merkte al dat ze bijzonder was. al toen ik tegen haar aan botste in de mac. ik kon mijn eetlust niet beheersen en moest een hamburger. ik keek weer eens niet uit mn doppen.
ik vroeg of ze naar ons concert ging en ik hadd geluk. ja!!! ze was zo mooi en ik moest haar nog een keer zien.
ik had nog een backstage pasje en die heb ik haar gegeven. dolblij, ze is echt fan. ik hoop dat ze mij net zo leuk gaat vinden als ik haar.
tijdens het concert kon ik alleen maar naar haar kijken. maar zij niet naar mij. naar haar vriendin en naar andere meisjes. ik zocht oogcontact maar toen zag ik haar raar op haar benen staan. ze viel. hard volgens mij. op de grond. ik schrok maar ik moest het nummer afmaken.
in de break ging ik kijken. ik liep naar de ehbo en tot mijn verbazing zat ze er alleen. nog niet wakker. ik ben naast haar gaan zitten. de andere jongens waren er ook bij komen zitten.
na even wachten werd ze wakker en na een korte vraag wilde ze alweer weggaan. NEE riep ik snel, je moet nog rusten. je bent npg moe en zwak. het leek net alsof ze zichzelf een probleem voelde. ineens viel ze weer ik slaap. ik tilde haar voorzichtig op en met de jongens liepen we naar de kleedkamer. ze was zo mooi. een mooi zacht gezicht en bruine lange lokken. haar lippen waren rood-roze. ik heb de rest van na heel kort kwam ze bij...jammer. ik kon dit uren volhouden.