blozen en horror

96 0 0
                                    

Vera's pov

ik stapte met de jongens de auto in. ik zat naast Niall. ik kreeg de hele avond al rillingen en vlinders door hem. maar ik mag hem niet leuk vinden. dat is onmogelijk. een grote popster en een raar stadstrutje. dat werkte niet.

ik zuchte zacht en we reden weg. Liam reed. ze wonen hier in de buurt net als ik. ik stuurde Liam naar mijn flat en na een paar minuten deed ik mijn voordeur open. de jongens achter me aan. ze geloofde niet dat ik in een paar minuten klaar zou kunnen zijn en MOESTEN per se mee. mij boeide het niet veel, zolang ze maar van mn schoen af zouden blijven. die zijn heilig. heb een hele kast vol. ik deed mn strakke kleren uit en trok een trui en live & love erop aan. een flubber broek eronder van spijlerstof en een paar ugs. alsof ik een pyama aan deed. ik liep naar de woonkamer en zag het volgende

Harry had de sleutels van Liam en ze rende heel hard en schreeuwend door de woonkamer. Zayn had zich op de bank laten vallen en lag languit op mijn bank. Niall had een doos kippenpootjes in zijn handen doe nog in de koelkast stonden en zijn mond zat er vol mee. Louise kwam van de badkamer en had mijn flesje parfum vast. Hij schreeuwe: hee mijn ex had dit ook op toen we het uit maakte. ik sloeg mijn hand op mijn voorhoofd en keek ze stuk voor stuk aan.

ik rende naar Harry trok de sleutels uit zn handen, dan naar Louis en deed mijn parfum terug waar het hoorde en pakte de kip uit de handen van Niall en rende naar de deur. KOM!!!! ze staarde me aan en gingen braaf mee. in de auto gaf ik de kip terug aan Niall en zei, eet maar op. hij wilde net een pootje pakken toen ik mijn maag hoorde. ik dacht dat niemand het hoorde maat Niall gaf de kip aan mij en zei; eet jij maar, je vergaat van de honger!! je word nog dunner dan je al bent dan. ik bloosde maar nam de kip niet aan. hij keek me aan en dwingde me daarna zowat te eten want hij vond dit slecht voor mijn gezondheid. JE AD OOK AL GEEN PIZZA riep hij, hoe hou je dit vol???

gewoon...eigelijk niet maar dat zei ik niet..

een paar minuten later had ik 2 stukjes kip op. Niall keek tevreden.

al snel waren we bij het huis van Niall, nou huis. Noem dat maar een paradijs!!! zo groot en mooi!! hij zag me het huis met open mond aanstaren en bloosde. ik deed snel mn mond dicht en liep achter hem aan. Welke film word het??? riep Harry. HORRORR!!!! ohnee riep ik, daar kan ik niet tegen. Niall zei: rustig maar, ik ga lekker naast je zitten. ik werd zo rood als een tomaat en draaide mijn hoofd weg. ik mompelde oke en we gingen zitten. de film begon. ik durfde amper te kijken. na een paar minuten viel ik in slaap. op de buik van Niall ik hoorde zijn ademhaling..ik glimlachte in mijn slaap.

Niall's pov

dit is mijn mooiste moment ooit. ik ging naast hazr zitten tijdens de film eeb paar keer dook ze weg tegen mij aan. ik sloeg mijn arm om haar heen. na een minuut of 10 sliep ze vredig op mijn buik. het begon te tintelen waar ze lag. Louis maakte een paar kus geluiden. ik werd rood en maakte toen het volgende duidelijk; ze ziet niks in mij. een drukke rare gast met het mooiste meisje hier op aarde. dat kan niet. Liam keek me aan en zei niks, hij had alleen een weard glimlachje op zijn lippen. alsof hij iets van plan was. ik deed niks. en probeerde verder te kijken maar de film boeide me niet. ik dacht aan Vera. en keek naar haar. totdat ik in slaap viel.

1D love story dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu