PRACHTIG

82 3 1
                                    

Niall's pov

ik stond op. 11 uur. vanavond gaan we naar het feest. ik heb een uur onder de douche gestaan en 2 uur over mijn kleding en haar. ik belde tussendoor Louis nog even, vragen vaar Vera was. Louis vertelde me dat ze er prachtig uit zou zien. ik bloosde, gelukkig kon hij dat niet zien. ze hadden samen een jurk uitgezocht voor haar. het moest een verassing zijn voor mij. na 2 minuten hing hij op omdat er visagie voor haar aankwamen.

na heel lang wachten kwamen de jongens en hun dates naar mij. ze zagen er allemaal prachtig uit. Eleanor was alleen. zij had een blauwe jurk aan en haar haar was opgestoken. eindelijk konden we gaan. we sprongen de limo in en reden naar Louis zijn huis. ik rende naar de voorder en belde aan. het duurde een eeuwigheid maar Louis deed open. ik stormde zowat naar binnen maar Louis hield me tegen. het is geen pudding hoor fluisterde hij. ik kon er niet op lachen. ik liep naar binnen. daar stond ze. in de allermooiste jurk ooit. haar haar hing over haar schouders en er twinkelde diamantjes in. ze had niet teveel make up op en haar nagels waren roze. ik heb daar 5 minuten met mijn mond opengehangen denk ik. maar ze was zo mooi!! de groep vond het wel een beetje lang duren en kwamen ook naar binnen. Harry kwam als eerste binnenlopen.

Hee waar blij-WAAUUWWW wat een stuk!!!! hij keek naar mij barste in lachen uit. je mond staat open, als je dat nog niet door hebt. ik deed mijn mond dicht en liep naar haar toe. ofnouja, zweefde. Zayn en Liam waren ook naar binnen gelopen. en keken ook hun ogen uit. Woww mompelde ze. Met de hele groep liepen we naar buiten. en Vera keek naar de limo met grote ogen. daarna keek ze naar mij en lachte ze. ik smolt. er waren 10 mensen en 8 stoelen in de limo. iedereen zat al en Perrie zat bij Zayn op schoot.

Zayn leek daar niet heel blij mee en Perrie ook niet echt. Vera ging bij mij op schoot zitten. ze pakte mijn hand, die vervolgens helemaal tintelde. Het bal zou magisch worden, net als het nummer dat we gaan zingen...

Vera's pov

YESYESYES ik moest op Niall's schoot. ik was diep gelukkig. ik keek naar Zayn die Perry op zijn schoot had. Perrie keek chagie. Op zo'n mooie avond nog wel!!!

Liam schraapte zijn keel, ik keek naar hem. Welk liedje gaan jullie doen vroeg hij aan mij.

wat? ik keek verbaast naar Niall die zijn ogen had neergeslagen.

ik snapte er niks van. je moest toch niet gaan zingen? Moeten we zingen? vroeg ik aan Liam. hij werd rood en stamelde. ja, iedere gast gaat een nummer zingen met hun partner.

Oke, nu werd ik bang. ik keek naar Niall die niet opkeek, maar ik zag wel zijn knalrode wangen.

ik kalmeerde een beetje en zei, oke dan maar. Niall keek op. ik lachte een beetje nerveus naar hem. ik wilde niet dat hij een moeilijke partner had. dat verdiende hij niet. vanbinnen ging ik alleen dood van de zenuwen. ik trilde als een gek. ik dacht aan alle mensen doe mij zouden gaan zien zingen. ik kreeg het benauwd. ik begon zwaarder te ademen.

Nog 5 minuten riep de chauffeur. OMG het kwam echt dichtbij. ik begon nog zwaarder te ademen. ik kreeg mezelf niet meer rustig. Niall merkte het meteen. sshhhtt stil maar, fluisterde hij. helaas hielp het niet. inmiddels waren we aangekomen. er lag een rode loper en er stonden wel miljoenen camera's. Perry en Zayn deden net of ze het beste stel ever waren. ik lachte. ik werd er rustig van!!! Niall lachte naar me en ik lachte terug. verstand op nul en gewoon doen, dacht ik. we stapte uit. Niall en ik hielden elkaars hand vast en liepen over de rode loper.

er werden 100en vragen gesteld aan ons. zijn jullie het nieuwe stelletje??

delen jullie een bed??

is het waar??

Ben je zwanger??

ik werd er bijna duizelig van. ik glimlachte alleen maar en liet Niall het woord maar doen. hij is dit gewend.

hij gaf slimme antwoorden.

eenmaal binnen slaakte ik een zucht van opluchting. hij glimlachte naar me. het was een kasteel en er stonden veel camera's. Niall liep naar de andere en ik erachteraan natuurlijk. het was zo prachtig binnen, er hingen grote schilderijen van de bekendste schilders, de vloer is van marmer en het is een enorme zaal. Niall keek naar het eten. kom, zei ik en samen liepen we naar het eten. heel veel sjieke dingen waarvan ik de naam niet eens kan uitspreken. ik nam iets dat leek op kip, maar het was niet te eten. ik heb het opgegeten omdat er ook niks beters bijzat.

Niall keek ook naar bekende dingen. hij nam een stuk rood vlees, ik keek ernaar en nam daar ook maar een stukje van. heerlijk zei ik tegen Niall. hij wilde ook wat zeggen maar zijn hele mond zit vol. ik lachte. hij moest ook lachen, dat hielp niet met slikken. toen zijn mond eindelijk leeg was lagen we helemaal dubbel. Niall besloot het vlees maar te laten staan. voor zijn eigen veiligheid. het was nu de bedoeling dat er al mensen begonnen met zingen. de grootste popsterren stonden daar op het pidium. ik keek naar Niall, wat gaan wij eigenlijk zingen??? hij keek me aan en haalde zijn schouders op.

ik kende niet alle liedjes uit mijn hoofd. Niall onthoud wel alles wat hij hoort. Ineens had hij een idee. Jou liedje!!!

ik heb geen liedje, zei ik. en wat zing je dan onder de douch???

ik schrok, had hij dat gehoort???

ik keek hem geschokt aan. hij keek nerveus naar mij. ik stemde toe. ik heb geen keus. ik moest gaan zingen op dat enorme podium. een uur later moesten wij. ik stapte het enorme podium op en ging vij de microfoon staan. de zenuwen gierden door mijn lichaam. Niall had een gitaar gepakt en ging niet zingen.

ik deed mijn ogen dicht. ik hoorde een gitaar en begon te zingen. ik lette alleen maar op het liedje. ik ging er helemaal in op. ik zong zoals ik dit altijd deed onder de douch. ik zag niks. mijn ogen bleven het hele liedje gesloten. op het einde deed ik een lange uithaal. en toen ik klaar was deed ik mijn ogen weer open. de zaal was stil. doodstil. ik wist dat het slecht was maar dit had ik ook niet verwacht. ik trilde. langzaam begon iemand te klappen. er deden steeds meer mensen mee en op het einde ging iedereen los. Niall stond op en liep naar me toe. hij gaf een een knuffel. ik kreeg het warm. heel warm.

ik stapte het podium af en liep door de menigte heen. onderweg naar de groep hoorde ik een paar mensen praten. wie is zij? waar komt ze vandaan? ze is met Niall van one direction, ze zijn een leuk stel. ik bloosde. ik liep terug naar de groep en iedereen was stil. wat? vroeg ik.

WAAR HEB JE DAT GELEERD??? riep Louis in mijn oor. niet geleerd hoor. het was niet zo goed. het was wel leuk maar dit is de eerste en de laatste keer dat ik op het podium sta hoor. Louis staarde me aan. en riep toen, gek!!! daar moet je wat mee doen johh!! ik keek naar mijn jurk. Niall keek naar me, dat voelde ik. ik keek op. hij werd rood. hij merkte dat ik door had dat hij naar me keek.

op dat moment tikte er iemand op mijn schouder...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

oeehhh, vinden jullie t leuk? ik vind dit zelf een beetje saai maar laat het weten!

1D love story dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu