KOUD

90 1 0
                                    

Niall's pov

ik was van plan om tegen vera te zeggen dat ik haar leuk vind

maar toen ik haar meenam naar een bankje en de juiste woorden zocht rende ze weg. ik stond op om achter haar aan te gaan, maar ik haalde mijn been open aan iets heel scherps open. er ging een steek door mijn been. ik probeerde er niet op te letten en rende achter haar aan. toen ik in de kleedruimte was zag ik haar niet. ik liep naar de kluisjes toe. nee daar ook niet. ik sloeg met mijn hand tegen het kluisje. er rolde een traan over mijn wang...

Vera's pov

ik zit niet meer op dat muurtje maar ik loop nu naar huis. ik kan geen taxi nemen want ik heb geen geld. shit daar had ik aan moeten denken toen we weggingen. shit. de broek en de trui waren al helemaal nat geworden. ik had het koud. het was -2 buiten dus ik bevroor zowat. ik heb geen idee waar ik ben. Yes!! daar zie ik een stadsbord staan. ik rende ernaartoe en keek. kut!!!! ik was helemaal naar de andere kant van de stad gelopen. ik nam de kaart in me op en liep verder. na 1.5 uur was ik dan eindelijk thuis. ik wilde de sleutel pakken. ik graaide in de broekzakken maar vond niks. ohja mompelde ik. dit zijn niet mijn kleren. ik was moe. ik ging op de grond liggen maakte een bolletje van mezelf.

ik viel in slaap

Niall's pov

ik moest het de jongens zeggen. ze is weg. ik wist niks van haar. alleen haar voornaam en waar ze woont...JAA we moeten naar haar huis. daar waren we wel eens geweest, dat kunnen we wel vinden.

toen ik het de jongens vertelde waren ze in shock. we stonden na drie minuten al buiten en reden in een noodvaard weg. na een uur of 2 waren we bij haar voordeur aangekomen. we waren alsnog verdwaald en reden veel te ver kwamen we achter. ik sprong uit de auto en snelde naar de voordeur. daar zag ik haar. zielig en helemaak bevroren op de grond. ik keek er een paar tellen naar en tilde haar toen op. nog nat. ze was heel koud snel droeg ik haar naar de auto en zette haar tussen mij en Zayn in. ik deed mijn warme jas uit en legte het over haar heen

ze lag bij de voordeur, omdat ze geen sleutels bij zich had denk ik. de jongens zijn stil. we rijden naar mijn huis waar ik haar in mijn bed leg. ik maakte een warme kruik en legte die op haar buik. ik ging naar haar zitten en pakte haar bevroren hand. langzaam kreeg haar spierwitte gezicht wat kleur. ik keek wel een uur naar haar.

ineens kreunde ze en deed dan haar ogen open.

1D love story dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu