koud en warm

88 0 0
                                    

Vera's pov

ik deed mijn ogen open. ik verwachte dat ik nog mijn voordeur zou liggen, maar ik lag in een groot wit bed. ik keek op en zag Niall. hij keek me heel lief aan. ik smolt maar ik wist dat ik dat niet mocht.

waarom doe je dit? fluisterde hij.

ik zei niks, ik weet ook wel dat hij boos gaat worden omdat ik in zijn bed lig. ik wilde opstaan maar tot mijn verassing duwde hij me terug.

je doet jezelf pijn, zei hij. waarom ga je nat, met -2 op een stoep liggen voor je huis?...hij keek me bezorgt aan.

je...je moest wat zeggen in het zwembad en...en..ik ben teveel. ik hoor hier niet bij. ik ben maar een dom raar meisje.

je was zo vrolijk in onze kleedkamer, hoe kan dat...je doet jezelf zoveel pijn....hij liep een traan ontsnappen. ik draaide mijn hoofd weg. zie je dat ik iedereen alleen maar aan het huilen kreeg. ik huilde zachtjes. ik voelde een warme hand op mijn wang. je bent lief en zorgzaam fluisterde hij. ik stopte met huilen. zei hij dat nou echt??

ga nog maar even slapen veer. je ziet er moe uit.

dat klopte, ik viel om van de slaap. ik ging liggen en viel gelijk in slaap.

Niall's pov

ik had het gezegt...maar geen reactie, maar ze ging niet weg dit keer. ik ging naast haar liggen. ik wilde ook slapen. ik ging op het puntje liggen. ik wilde haar de ruimte geven. ik voelde aan mijn wangen. ik was heel warm. ineens voelde ik iets kouds tegen mijn buik. Vera was regen mijn buik gaan liggen.

ze krulde zichzelg op. ik nam haar ik mijn armen en ging vredig slapen.

ik werd wakker. ik keek naast me. ze lag nog steeds in dezelfde positie. zo lief. ik gaf een kusje. op haar lippen. heel zacht. ik kreeg het heet. ze had zachte lippen, zo lief!! ik voelde mijn lippen na branden. ik wilde haar vandaag vertroetelen dus ging ik ontbijt maken. thee en pannekoeken. de jongens waren naar huis gegaan zag ik. mooi!!! dan kon zij lekker rustig en stil hier blijven.

ik liep op mijn tenen naar beneden en zette de thee en bakte de pannekoeken. na een kwartier had ik het klaar en liep met een dienblad naar boven. ik deed mijn slaapkamer deur open. Vera lag nu in een andere positie in bed. je kon nu haar ogen zien. ze waren gesloten, er lag een geforceerde glimlach op haar lippen. ik zette het dienblad neer en ging zelf op een stoel zitten. ik besloot na een paar minuten te douchen. ik kleedde me aan en ging terug naar de slaapkamer.

Vera zat rechtop in bed en keek me aan. ze glimlachte even. goede morgen zei ik met een glimlach. ik zette haar ontbijt op haar benen en ging zelf naast haar zitten. ze lachte. ik keek haar verbaast aan. dit krijg ik toch nooit op!! zei ze. ik lachte ook.

ze begon met eten, na een paar happen keek ze me aan.

waarom doe je dit voor me? ik lig hier in JOUW bed, eet JOUW eten en neem JOUW tijd in beslag. ze keek neer. ik dacht na, ik wilde een goed antwoord geven.

Ik hou van mijn vrienden, zei ik.

maar waarom ga je helemaal naar mijn huis en neemt me me en doet DIT dan allemaal...zo iets liefs is nog nooit voor me gedaan...zei ze.

ik schrok, echt niet???

nee, zei ze kortaf.

maar dat verdiend een meisje als jij wel!!!

ze blooste

als je wil douchen kan je dat gerust doen hoor! zei ik.

ze knikte en stond op. ze liep de kamer uit en ik keek haar na. zo mooi.....

1D love story dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu