《 Part 6 》

2.1K 154 13
                                    

"Tak já jdu. Zatím pa" křiknu ještě než vyjdu z domu. Nasadím si sluchátka a vyrazím směr Tower Bridge. Cestou o všem přemýšlím....

Je to přece slavný Louis Tomlinson. Bude se chovat jako když si píšeme nebo ne? Proč se se mnou vlastně chce vidět? Třeba mě má rád? Ne to je blbost. Na co to myslím?! Nemůže mě mít rád. Mě,obyčejnou holku.... Blbost

Zjistím ze už jsem u Tower Bridge. Vyndám si sluchátka z uší a zadám je do kapsy. Rozhlížím se kolem, ale nikde nikdo. Opřu se o zábradlí nebo co to je a dívám se na řeku. Co jsem si myslela? Že za mnou přijde? Jsem blbá.... Jak mě to mohlo napadnout?

Chystám se k odchodu, když v tom za sebou uslyším hlas. ,,Mia?" rychle se otočím a tam stojí vysoký muž s kapucou na hlavě. Tu si ihned sundá a pousměje se. Jen přikývnu a on se usměje ještě víc. Má krásný úsměv! A ty oči! Aww....

Mio uklidni se!

,,L-Louis?" vykoktám ze sebe. Taky přikývne. Vážně je to on! On přišel!

,,Tak jdeme?" přeruší ticho mezi námi.

,,A kam?" nadzvednu obočí a snažím se se uklidnit.

,,Prohlídka Londýna" pokrčí rameny s úsměvem.

,,Dobře" přikývnu a odrazím se od zábradlí.

,,Takže tohle je Tower Bridge" rozhodí kolem sebe rukama a já se zasměju. Přeběhne k zábradlí a rukou ukáže dolů.

,,Řeka" a já se zase začnu smát.

,,Temže" doplním ho a tentokrát se zasměje on.

****

Noc....

Došli jsme opět na Tower Bridge. ,,Dneska to byl super den" podívá se na mě a usměje se.

,,Taky si myslím" oplatím mu úsměv.

,,Já si to nemyslím. Já to vím" zastaví se a zadívá se mi do očí. To mě donutí lehce se pousmát. Začne se přibližovat a nakonec spojí naše rty,se kterými začne pohybovat. Na okamžik nevnímám svět kolem. Všechno jako by se zastavilo. Je to úžasný pocit.

Když se odtáhne oba se usmíváme. Následně mě obejme,tak jako by mě už nikdy nechtěl pustit. Objetí mu oplatím. Po chvíli se odtáhneme.

,,Už budu muset jít" řeknu když Big Ben začne odbíjet půlnoc.

,,Já taky" povzdechne si.

,,Mám tě rád" dodá a ještě mě naposledy políbí.

,,Já tebe taky" usměju se a otočím se k odchodu.

Pomalu odcházím, ale přitom se usmívám. Otočím se a on mi zamává. Udělám to samé a tentokrát už vážně odcházím. Přidám do kroku za účelem být doma co nejdříve. Myslím na Louise. Na všechno co stalo....

****

Ráno se probudím a všichni ještě spí. Vezmu si mobil a začnu projíždět různé novinky. Když v tom mě zarazí jeden článek. Zase o Louim....

Louis Tomlinson má novou přítelkyni!

A pod tím moje a Louiho fotka u Tower Bridge. Naštěstí jenom normální,jak stojíme vedle sebe.... Rozkliknu článek.

Louis byl včera viděn s další neznámou dívkou. Procházeli se po Londýně a choval se opět velice mile. Slečna ale nejspíš není angličanka, což jsme usoudili dle jejího přízvuku. Kdo je ona neznámá? Jedná se o Louisovu novou přítelkyni? Nebo je to další kamarádka? Či vztah na jednu noc? Máme také informace o tom,že se mezi nimi stalo i něco víc. Louis ji údajně políbil, bohužel žádné fotky nemáme. Takže je to jenom domněnka. Samotný Louis se ještě nevyjádřil. O všem vás budeme informovat i nadále.

Tak je tady další část! Omlouvám se ale dřív to nešlo. Škola a moc učení.... Tak snad se vám část bídě líbit. Pokusim se přidávat další části co nejdřív.

Strašně moc děkuju za komenty a votes!! Jste úžasný!!

Omlouvam se za chyby a ještě jednou strašně moc děkuju!!

Facebook || L.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat