,,Tak jak bylo dneska?" zeptám se Nialla, když oba dva ležíme v manželské posteli a koukáme do stropu.
,,Bylo to fajn" usměje se a otočí, aby na mě viděl. ,,Mluvil jsem s Louisem" zvážní. ,, Řekl jsem mu jak to všechno je" opatrně se na mě podívá.
,,To jsem ráda, protože Louis tu byl no....a....má mě rád" zašeptám a sklopím pohled.
,,To je super Mio" obejme mě a společně se smějeme. Zničeho nic mi zapípá mobil. Vezmu ho do ruky. Zpráva z Facebooku?
Louis: Zítra v osm před hotelem :*
Já: Platí :*
****
,,Mio vstávat!" třese se mnou Niall a já se pomalu proberu.
,,Ještě ne" zamumlám a posadím se.
,,Za chvíli je osm" jakmile toto uslyším, rychle běžím do koupelny a začnu se připravovat. Po koupelně následuje oblečení a Niall se mi jen směje.
,,Mizím, pa bráško" dám mu rychlou pusu na tvář a běžím rovnou před hotel. Jakmile vyběhnu ven, ihned uvidím Louiho a běžím za ním. Usměje se na mě a já mu skočím do náruče. Naštěstí mě chytí a postaví zpět na zem, načež se oba začneme smát.
,,Tak kam jdeme?" zeptám se, když mě táhne neznámo kam.
,, Překvapení" vyplázne na mě jazyk.
****
S Louim procházíme spoustu různých obchodů a i přes mé protesty mám ruce plné tašek. Které nenesu já, ale Louis. Mám ho vážně moc ráda! Nevím co bych dělala, kdybych to co vím teď, nevěděla a musela tu s ním být. Ta představa se mi vůbec nelíbí.
Za tu dobu co jsme prošli několik obchodů se pořád objímáme a dokonce mi i jednou dal pusu. Jestli to viděli novináři jsme mrtvý!Jakmile dojdu na svůj pokoj a Louis se mnou, Niall se začne vyptávat.
,,Tak jak bylo vy dvě hrdličky?" ušklýbne se a já protočím očima.
,,Super" odbydu ho a táhnu Louiho do ložnice, na což Ni reaguje smíchem.
Louis hodí tašky na postel a když se otočím, abych na něj viděla ucítím jeho rty na těch mých. Ihned začnu spolupracovat a Louis mě začne tlačit k posteli až mě na ní nakonec povalí.
Začne mi pomalu vyhrnovat tričko a jeho rty přitom pořád neopustili ty mé.,,Nerad vás ruším, ale tohle musíte vidět" ozve se klepání na dveře.
,,Teď ne Nialle" zavrčí Louis a odtáhne se ode mě.
,,Je to důležitý, tak koukej naklusat Tomlinsone!" zvýší hlas a my radši jdeme. Před mým obličejem se objeví Niallův iPhone, kde je nějaký článek.
,, Čti" pobídne mě a já tak tedy udělám.
,, Máme pro vás žhavé novinky ze světa celebrit! Určitě již víte o tom, že Louis Tomlinson má novou přítelkyni. Ještě předtím se ale stýkal s Miou White, na kterou jak uvedl v jednom rozhovoru už dávno prý zapomněl. Dneska to ale tak nevypadalo! Louis s Miou byli viděni v L.A. jak spolu nakupují. Za tu dobu se několikrát objali a dokonce i políbili! No nevypadá to, že by Louisovi byla Mia lhostejná a o věrnosti k Jade radši nemluvíme. Moc tomu neprospívá onen fakt, že Mia je nyní přítelkyně Nialla Horana. Tohle nemůže skončit dobře! Jak si myslíte že toto dopadne?! Kdo s kým se rozjede a kdo ne?! To se dozvíme už brzy, protože za týden se koná důležité předávání cen na červeném koberci. Uvidíme kdo s kým tam nakonec půjde" když to dočtu všimnu si, že pod článkem jsou ještě fotky.
,,Jsme mrtvý?" zeptám se, když na to s Louisem koukáme s otevřenou pusou.
,,Jo" hlesne a já radši nechci vědět co se stane dál.
Jste vážně úžasný!! Moc děkuju za vote a komenty! Omlouvám se za chyby
Facebook má už +10K přečtení!! Jste mega úžasný a já vám moc děkuji, protože tohle je teprve 12. Část!
ČTEŠ
Facebook || L.T.
FanfictionLouis: Jsi nádherná!! <3 :* Já: A ty opilý.... Pár písmenek,nĕkolik slov a jedna zpráva,která dokáže zmĕnit život dvoum lidem.... ⚫Pomalá aktualizace⚫