Z hluboka se nadechnu a Niall mě vezme za ruku a usměje se.
Po chvíli uslyším dívčí smích. Podívám se tím směrem a vidím jak směrem k nám jde hnědovlasá slečna. Otočím se zpět na Nialla a falešně se usměju. Úsměv mi oplatí, po té vstane a já s ním.
,, Ahoj Louisi" pozdraví Niall Louise.
,, Čau bro" oplatí mu Louis pozdrav.
,, Jade tohle je Niall. Nialle tohle je Jade" představí je Louis a oni se pozdraví.
,,A tohle je Mia. Mio tohle je Louis a Jade" usměje se Niall a představí mě.
,,Ahoj" podá mi Jade ruku a já ji s úsměvem příjmu.
,,Louis" napřáhne ke mě ruku a já ji opět přijmu. Jakmile se mi podívá do očí lehce se zarazí a já taky. Radši si rychle sednu vedle Nialla. Louis s Niallem si začnou povídat a já se připojím do rozhovoru jen když se mě na něco zeptají.
****
V letadle jsem se dozvěděla že Louis s Jade budou ve stejným hotelu jako my. Dokonce i vedle nás na pokoji.
,,Ehm Mio?" ucítím na svém rameni neci ruku a prudce se otočím.
,,Nialle?" usměju se a prohrábnu si rukou vlasy.
,,Si v pohodě?" zeptá se mě opatrně.
,,Jo jasně" mrknu na něj.
,,Jdu do baru jdeš se mnou?" sundá si tričko a dojde ke skříni.
,, Zůstanu tady. Chci si odpočinout" slezu z parapetu a otočím se na něj.
,, Dobře. Tak pa" přitáhne si mě k sobě a lehce mě políbí.
,, Proč?" zeptám se překvapeným tónem.
,, Paparazzi jsou všude" zašeptá mi do ucha a odejde.
Jakmile Niall odejde, vezmu si blok a sednu si zpět na parapet. Začnu ovšem přemýšlet a přitom si čmárám na papír. Proč se tohle všechno stalo? Kdyby jsem tenkrát Louisovi neodepsala tohle by se třeba nestalo. Pak bych ho neměla tak ráda jako mám teď a on by s Jade mohl být šťastný.....a já taky. Jak nás mohli donutit k tomu předstírat fake vztah?! Chtěla jsem svůj život žít úplně jinak a ne takto. Chtěla jsem cestovat a poznat nové země, nové lidi a prostě si to užívat. Ne že to bych teď nemohla, ale je to jiný. Na každým kroku mě sledují paparazzi a navíc jsou skoro všude fanynky. Teď už asi nebudu jen normální holka....
Po chvíli se ozve klepání na dveře. ,,Dále" křiknu aby mě osoba za dveřmi slyšela a ona vejde.
,,Ehm ehm" odkašle si mě známý hlas a ja se otočím. Stojí přímo naproti mě a dívá se mi do očí.
,,Wow. To si kreslila ty?" kývne hlavou k mému obrázku.
,,J-jo" nervózně se usměju.,,Chtěl bych ti něco říct" nervózně se podrbe na zátylku.
,,Tak mluv, Louisi" jeho jméno skoro zašeptám.
,,No to s Jade není tak jak to vypadá a nech mě domluvit prosím" na chvíli se odmlčí. Já jen přikývnu na souhlas.
,,Byl jsem od managmentu donucen s ní hrát fake vztah. Vyhrožovali mi že ti ublíží a to jsem nemohl dopustit. Tak jsem nakonec svolil a aby toho nebylo málo, tak mi tě všude blokl a smazal. Snažil jsem se tomu nějak zabránit, ale nešlo to. Ani nevíš jak moc mě to mrzelo a pořád mrzí. Jenže pak jsem se dozvěděl o tobě a Niallovi. Myslel jsem si že ty jména jsou jen náhoda, ale pak v tom letadle.... Prostě mezi mnou a Jade nikdy nic nebude, protože.... protože tě mám rád Mio. Hodně rád....Ale chápu že teď si šťastná s Niallem a nebudu se vám do toho motat. Hodně štěstí v životě Mio" skoro šeptá a chystá se odejít.
,,Louis počkej!" zastavím ho a seskočím z parapetu. Otočí se a já do něj málem narazím.
,, Myslíš to vážně?" zeptám se a zadívám se mu do očí, kde vidím smutek a zklamání.
,,Co přesně myslíš?" položí otázku tentokrát on.
,,To s tím...ehm.... rád?" nejsem schopná dát dohromady jednu srozumitelnou větu.
,,Miluju tě Mio" zadívá se mi do očí a všechno jako by se najednou zastavilo. Vážně to řekl? Ani jeden nic neříkáme jen si navzájem díváme do očí. Pomalu se začne přibližovat až je nakonec kousek ode mě a já cítím jeho dech na mých rtech. Po chvíli si mě přitáhne blíž k sobě a spojí naše rty. Že začátku jsem překvapená, ale nakonec spolupracuju. Užíváme si tuhle chvíli a odtáhneme se až pro nedostatek vzduchu.
,,Dáš mi druhou šanci Mio?" zašeptá s pohledem upřeným do mých očí.
,,Ano" řeknu s úsměvem a on se taky usměje. Opět mě políbí a po té mé obejme. Stojíme v objetí několik minut, ale vůbec nám to nevadí. Jsem strašně ráda že cítí to samé co já.
Po dlouhé době další část,tak snad ,se vám líbí! Moc děkuju za vote a komenty! Zároveň se omlouvám za chyby
Jak si myslíte ze příběh bude pokračovat? Budou Louis a Mia spolu? Nebo jim to něco/někdo překazí? Pokud ano kdo? A co Niall a Jade?
ČTEŠ
Facebook || L.T.
FanfictionLouis: Jsi nádherná!! <3 :* Já: A ty opilý.... Pár písmenek,nĕkolik slov a jedna zpráva,která dokáže zmĕnit život dvoum lidem.... ⚫Pomalá aktualizace⚫