《 Part 21 》

675 41 2
                                    

,,Liame! Ty kecáš" začnu se smát potom co mi Liam vyprávěl další vtipnou příhody z jejich tour. 

,,No vážně" vejdeme do vily, ale smích mě přejde když uvidím Louise.

,,Kde jste byli?" zeptá se s úsměvem jako by se nic nestalo a pomalu se ke mě rozejde.

,,Potřebuju s tebou mluvit" řekne Liam a už ho táhne pryč. Louis chce něco namítnout, ale Liam ho zastaví: ,,Hned" a tak tedy společně odejdou. Já mezitím vyjdu schody a obléknu si obyčejné šediví tepláky a bílé tílko. Do ruky si vezmu mobil, abych se podívala co je nového, ale pak mi to dojde. Byla jsem venku s Liamem, takže se bude psát, že sním chodím. Mobil položím na postel a v tom uslyším ze zdola nějakou ránu. Jako kdyby někdo hodil se sklenicí o zeď. Seběhnu schody dolů a běžím rovnou do kuchyně a zjistím, že jsem měla pravdu. Na zemi je spousta střepů a nějaké kytky. Takže někdo rozbil vázu a když se podívám na Louise je docela naštvaný, tak mi hned dojde kdo to rozbil. Okamžitě je začnu sbírat a k mé smůle se pořežu. Syknu bolestí a Louis se ke mě hned sehne. Pomůže mi na nohy a ruku mi dá pod tekoucí kohoutek. Nakonec mi na mojí ranku dá náplast a usměje se. 

,,Promiň" zašeptá. ,,Takhle to vážně nebylo. Přísahám, že Selena je jen kamarádka" když nejevím žádné emoce sklopí pohled. 

,,Dobře" okamžitě se na mě opět podívá a já se tentokrát usmívám. 

,,Seš úžasná" vyzvedne mě do vzduchu a začne se mnou točit. Se smíchem mě položí a já se rozhlédnu kolem sebe. 

,,Kde je Liam?" zeptám se zmateně a Louis jen pokrčí rameny. 

,,Koukneme se na film?" navrhne a pořád mě objímá. 

,,A můžu taky?" ozve se ode dveří a tam stojí s úsměvem Niall. 

,,Jasně" mrknu na něj a jdu do obývacího pokoje. 

,,Objednám pizzu" křikne z kuchyně Louis a já začnu vybírat film. 

,,Tak co si vybrala?" skočí vedle mě na pohovku Niall a já se začnu smát. 

,,Na vlásku" uculím se jak malé dítě. 

,,Vážně?" ozve se Louis a položí na stůl misku s popcornem. 

,,Jo a nebo Frozen. Jak chcete?" vítězně se usměji a ode dveří se ozve zvonek. Zvednu se, ale ve dveřích vrazím do Harryho. 

,,Harry to je naše pizza" zasměji se a chci mu ji sebrat, ale on ruku s pizzou dá ještě výš a já tak nemám šanci. 

,,Jen když se budu moct dívat s vámi" mrkne na mě a já přikývnu.

,,Ale díváme se na Na vlásku" pizzu položím na stůl a se rozvalí na gauči. 

****

,,Louis?" volám přes celou vilu, protože ho nikde nemůžu najít. 

,,Nevíte kde je?" vejdu do kuchyně, kde uvidím Nialla  a Liama.

,,Netuším, ale nechal ti tu tohle" podá mi Niall nějaký přeložený papír. Otevřu ho a přečtu si co tam je napsáno: ,, Jeď s Liamem na nákup a kup mi mrkev prosím"                                                            Nad tím se začnu smát. 

,,Jedu nakoupit tak zatím" prohlásí Liam a vezme si klíčky od auta.¨

,,Počkej jedu s tebou" řeknu se smíchem a běžím za ním.

,,Co potřebuješ?" zeptá se a jde směrem k autu.

,,Mrkev" pokrčím rameny a nasednu. Cesta probíhá celkem v klidu, i když nevím co má tohle od Louise znamenat, ale chce mrkev, tak bude mít mrkev. Co bych pro něj neudělala. Jen doufám, že mě Harry nepošle pro banány. To bych se na něj vykašlala. Do obchodu už znovu nejedu. S Liamem nakoupíme všechno potřebné a já mu pomůžu všechny ty tašky nacpat do auta. Samozřejmě se to neobejde bez novinářů. Teď už se bude vážně psát, že chodím s Liamem. Přece takový rande v obchoďáku. No to je vážně kvalitka. Nad mými myšlenkami se musím zasmát. 

,,Čemu se směješ?" zeptá se Liam, když nasedáme do auta. ,,Doufám, že ne mě, ale těm fotografům" dodá a nastartuje. 

,,Přesně tak" začnu se smát ještě víc. Cesta domů trvá chvíli, ale i za tu chvíli jsme s Liamem stihli zazpívat tři jejich písničky a určitě nás museli všichni slyšet. 

,,Jsme doma!" zakřičí Liam a Niall jako na povel přiběhne a vezme mi z rukou tašky.

,,Mám mrkev!" křiknu pro změnu já, ale nic.

,,Jo tohle ti tu nechal" podá mi Niall další papírek, zatímco on má hlavu zabořenou v tašce s nákupem. 

,,Dík brácha" zasměji se. Otevřu papírek. ,,Paráda, že máme mrkev. Teď běž do ložnice. Máš tam překvapení"  

Vyjdu schody do ložnice a na posteli leží obrovská kytice rudých růží a vedle ní další vzkaz.             ,,Tohle je pro tu co mám tak rád"

,,A tím myslím tebe" otočím se a Louis se ležérně opírá o rám dveří. 

,,Taky tě mám ráda" skočím mu do náruče, což nečeká a oba dva spadneme. 

,,Tak hlavně, že jste se udobřili" projde kolem nás se smíchem Liam.

Facebook || L.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat