,, Takže -" odmlčí se tlustý pán v obleku a přechází sem a tam za stolem, zatímco já, Louis, Niall a Jade sedíme v křeslech na druhé straně.
,,Co si o sobě myslíte?!" začne na nás křičet a přitom rozhazuje rukama kolem sebe.
,, Že se vy dva-" ukáže na mě a Louise. ,,Budete jen tak objímat a ještě ke všemu líbat?! Zbláznili jste se?! To nemůžete! Kdo si myslíte že jste?!" křičí jako smyslů zbavený a jeho obličej nabírá červenou barvu.
,,Můžete se laskavě uklidnit?" zakročil Louis a objal mě kolem ramen.
,,Dej. Z. Ní. Tu. Ruku. Pryč!" zasyčí výhružně a dá důraz na každé slovo. Louis to neudělá.
,, Okamžitě obejmi Jade nebo se neznám!" zaječí a už je z něj ukázkový krocan. ,,Udělej to jestli o ní nechceš přijít" kývne hlavou ke mě a Louis mě radši pustí.
,,Fajn" tlouštík se posadí zpátky za stůl. ,,Za týden je předávání cen na červeném koberci. Vy tam půjdete normálně po párech, které máte tvořit a víc se o tom nebudu bavit. Máte týden na to popřít všechno to co se stalo a jestli o vás v průběhu týdne ještě uslyším, tak se máte na co těšit" vysvětlí nám a čeká co řekneme.
,,A když tomu tak nebude?" zeptá se Niall, který vypadá že ho pan tlouštík vůbec nevyděsil.
,, Zničím vás. Zničím One Direction" řekne chladně a Niall jen polkne.
O týden později....
Sedíme někde, vůbec netuším kde, ale připravují nás tady na předávání cen. Sedím v křesle, naproti mě je zrcadlo a nějaká slečna mi dělá vlasy. Vedle mě sedí Jade, kterou zrovna malují. Občas začínám litovat toho, že jsem Louisovi odepsala. Když mi dodělají vlasy začnou mě malovat a nakonec oblečení.
Po mě přichystali i Jade a kluky.
****
Vystoupíme z auta, Niall mě chytne za ruku a já si přidržuji šaty. Všichni společně s klukama pózujeme a necháme se fotit. Po několika fotkách s falešným úsměvem se přesuneme do budovy.
Pořadatel nás dovede k určenému stolu a my se posadíme. V tu chvíli nastane trapné ticho, které se rozhodne Niall přerušit.
,,Ehm takže tohle je Mia" ukáže rukou na mě. ,,A tohle je Liam a Harry" ukáže rukou na ty dva.
,,Liam" podá mi ruku a já ji přijmu. ,,Mia" odpovím s úsměvem.
,,Harry" podá mi ruku tentokrát on, kterou opět přijmu. ,,Mia" odpovím.
,,Tak Mio" začne Harry. ,, Máš nějakého přítele?" mrkne na mě a na tváři má ten svůj sexy úsměv.
,,Ani na to nemysli" řekne Niall s Louisem najednou a Harry se začne smát.
,,Tak klídek jo? A s kým teda vlastně chodíš, když tady pan zadaný Tomlinson si tě taky hlídá?" s úšklebkem se na mě podívá.
,,Noo s Niallem" pokusím se o úsměv.
,,Tak ať vám to klape" mrkne na Nialla.
,,Thanks bro" odpoví a chytne mě kolem pasu. Podívám se na Louise a on se smutně usměje. Nenápadně ho pod stolem pohladím po ruce a Jade ho obejme kolem ramen.
,, Ale kamarádi být mužem že ano?" zeptá se kdo jiný než Harry.
,,Klidně i nejlepší" zasměju se pro tentokrát já.
,,Liame?" upoutám jeho pozornost a on se na mě usměje. ,,Ano?"
,,A ty máš přítelkyni?" zeptám se mile.
,,Ano mám" odpoví na mou otázku. Tímto končí celá naše konverzace a začíná program předávání cen.
PROSÍM PŘEČÍST!!
Takže máme tu novou část!! Doufám, že se vám líbila a děkuju moc za vote a komenty!!
Taky vám chci strašně moc poděkovat za to že Facebook má už +11K přečtení!! To je naprosto úžasný!! Vy jste úžasní!! Už má tolik přečtení a to je zveřejněná teprve 13 část!! Taky chci poděkovat za to, že prolog má už skoro 2K přečtení!! Vážně vám moc děkuji!!Ještě se vás chci zeptat, napadlo mě totiž udělat Chapter Ask, ale nevím jestli by to mělo cenu. Proto prosím aby jste napsali koment jestli ano nebo ne. Vážně by mi to moc pomohlo.
ČTEŠ
Facebook || L.T.
FanfictionLouis: Jsi nádherná!! <3 :* Já: A ty opilý.... Pár písmenek,nĕkolik slov a jedna zpráva,která dokáže zmĕnit život dvoum lidem.... ⚫Pomalá aktualizace⚫