,,Za chvíli jsem tam" odpovím Louimu do mobilu a típnu hovor. Vystoupím z auta a běžím k nejbližšímu Starbucks, kde mám sraz s Louim.
,,Hi" pozdravím ho a obejmu.
,,Hi honey" pozdrav a objetí mi opětuje, načež mi podá mé oblíbené Karamelové Frappuccino, na kterém je napsáno místo mého jména Love x.
,,Co budeme dělat?" zeptám se s úsměvem a napiji se.
,,Mohli by jsme se třeba jen tak projít co ty na to?" mrkne na mě a proplete naše prsty.
,,To zní dobře"
****
Zrovna když procházíme kolem Big Benu Louimu zapípá mobil. Vyndá ho z kapsy u jeansů a nejspíš si čte esemesku, která mu přišla.
,, Píše mi Harry" oznámí mi a něco začne ťukat do mobilu. ,, Prý jestli nejsme teď ve městě, že ho bychom ho mohli vyzvednout z posilovny" usměje se na mě a mobil zandá zpět do kapsy.
,,Jsem tu autem, tak můžeme" vyhodím kelímek od kafe a společně se vydáme k mému autu. Když dojdeme na místo hodím Louimu klíče.
,,Ty nechceš řídit?" zeptá se, ale přitom už nasedá do auta.
,,Budu tě poučovat" vypláznu na něj jazyk a nasednu do auta. Za pár minut už jsme u posilovny, kde na nás čeká Harry s úsměvem na rtech.
,, Nazdárek" pozdraví nás, když nasedá.
,,Nějak moc energie ne?" ušklýbne se Louis do zpětného zrcátka.
,,Mám jen dobrou náladu" pokrčí nevinně rameny a začne něco ťukat do mobilu.
,,Že s tím má co dělat Jade?" neodpustím si tuto otázku a sleduji jak zareaguje.
,,Co? Kdo? Jade? Proč?" zvedne pohled od mobilu, do kterého se usmíval jak kdyby vyhráli další cenu.
,,Harry, Harry" zavrtím se smíchem hlavou a Louis zastaví před vilou.
****
,,Nialle?!" křičím přes celý barák a po chvíli se ozve dupot na schodech.
,,Co se děje?" přiběhne do obývacího pokoje a přejede nás všechny pohledem. Mě, Louise, Liama a Harryho.
,,Máme filmový večer chceš se koukat s námi?" usměju se a sednu si vedle Louise.
,,Tak jo" jakmile to řekne skočí na pohovku mezi mě a Liama. ,,A na co koukáme?" zeptá se, když se uvelebí.
,,Máme na výběr. Buď Toy Story, Hledá se Nemo a nebo Frozen" přečtu názvy filmů, které jsme vybrali.
,,Vážně vám je přes dvacet a budeme koukat na pohádky?" ujišťuje se jestli jsme v pořádku.
,,Joo!" vykřiknu nadšeně a všichni se zasmějí.
,,Tak třeba Frozen" plná radosti, že vybral moji oblíbenou pohádku dám DVD do přehrávače a po chvíli už všichni koukáme na obrazovku.
Takže tu máme po dlouhé době další část! Omlouvám se za chyby a děkuju za vote a komenty! Doufám že se vám část líbila a budu ráda když mi dáte vědět jak si myslíte že bude příběh dál pokračovat. Vím že jsou kratší části, ale teď trochu nestíhám, takže se omlouvám a nebojte vím, že tahle část je trochu nudná, ale nebojte v další nastane zvrat.
ČTEŠ
Facebook || L.T.
FanfictionLouis: Jsi nádherná!! <3 :* Já: A ty opilý.... Pár písmenek,nĕkolik slov a jedna zpráva,která dokáže zmĕnit život dvoum lidem.... ⚫Pomalá aktualizace⚫