《 Part 10 》

1.7K 128 23
                                    


,,Asi víš to o Louim a Jade co?" opatrně se zeptá.

,,Ty myslíš toho tvého kamaráda ze skupiny a tu slavnou zpěvačku z Little Mix že jo?" mile se usměji.

Rozhodnu se, že budu dělat že o ničem nevím. Možná to tak bude i lepší.

,,Mio ty víš co myslím" povzdechne si.

,,Jo ty myslíš to že spolu chodí. No tak to vím" dále pokračuju v této stupidní hře, která stejně nebude dlouho trvat.

,,Mio nech toho" protočí nade mnou očima.

,,Fajn...." svolím nakonec a přestanu s tím.

,,Mio není to tak jak myslíš-" chce pokračovat, nejspíš v bránění Louise,ale já ho přeruším.

,,Nialle nech toho ano? On má Jade a žije svůj život. A já....já mám taky svůj život. Po vašem koncertě tady v Londýně stejně odlétáme zpátky domů" vysvětlím mu to.

,,Ty na ten koncert půjdeš taky?" zeptá se.

,,Jo,ale jen kvůli Lise" řeknu s nezájmem.

,,Mio podívej se mi do očí" řekne po chvíli.

,,Proč?" odseknu a pořád se dívám jinam.

,,Mio" lehce zvýší hlas a já se mu tedy podívám do očí.

,,Máš ho ráda že ano?" zeptá se po chvíli a pořád se mi dívá do očí. Najednou je mezi námi asi milimetrová mezera a nikdo neví co udělat dál. V mysli si vybavím obrázek Louise s Jade a překonám mezeru mezi námi, tím že spojím naše rty. Po chvíli s nimi Niall začne pohybovat a přitáhne si mě na jeho klín. Dám mu ruce do vlasů a on mě hladí po zádech a bocích. Začne válka jazyků, kterou po chvíli vzdám. Po té se odtáhneme pro nedostatek vzduchu. Nic neříkáme jen se sobě navzájem díváme do očí.

****

Projíždím novinky na internetu a najednou mě upoutá název jednoho článku. Niall Horan se líbal s neznámou dívkou! Je to nová přítelkyně?
Rozkliknu ho tedy a začnu číst.

Zpěvák že skupiny One Direction, Niall Horan (22) byl údajně viděn jak se líbá s neznámou dívkou v nějakém domě. Bohužel žádné fotografie nemáme a tak fanynky doufají že je to jen další výmysl. Co když ale není? Zpěvák je už dlouho nezadaný a čeká na svou princeznu. Že by se jí nakonec stala ona tajemná brunetka? Niall se k tomuto zatím nijak nevyjádřil a tak se můžeme pouze domnívat co se tehdy vážně stalo. Co když to byl jen úlet? Že by si Niall chtěl jen užít a pak zmizet a dívku už nikdy nepotkat? Spekulace jsou různé, ale co je pravda? Jakmile se k tomuto někdo ze skupiny nebo managmentu vyjádří budeme vás ihned informovat.

****

Právě čekám na nějaké chodbě, protože managment od Nialla se mnou chce mluvit, kvůli tomu článku. Celkem se bojím co se může stát. Po chvíli se otevřou dveře a já vejdu dovnitř. Následně pozdravím a posadím se na židli vedle Nialla. Před námi sedí za stolem nějaký chlap. Je plešatý a sako má rozepnuté,protože ho zřejmě přes jeho břicho nezapne.

,,Tak slečno White už jste viděla toto?" položí přede mě článek, který jsem četla na internetu.

,,Ano" přikývnu, potom co jsem ho projela očima.

,,Takže je to pravda nebo ne?" zeptá se ihned. Podívám se na Nialla a ten sklopí zrak na své ruce, které má v klíně a pak jemně přikývne hlavou.

,,Ano" zašeptám a taky sklopím hlavu.

,,No,tak Niall už ví co se bude dít dál,tak to řeknu i vám" posadí se pohodlněji do křesla.

,,Budete spolu chodit. Prostě fake vztah chápete?" zeptá se mě a já vykulím oči. To snad nemyslí vážně?! Já myslela že to třeba oba popřeme nebo tak něco,ale tohle?!

,,P-prosím?" vykoktám ze sebe.

,,Nerozuměla jste mi?" nadzvedne obočí.

,,Tohle přece nejde. Jsme sourozenci a-" chci mluvit dál, ale Niall mě přeruší.

,,Mio tohle nemá cenu" řekne smutně.

,,Jste nevlastní sourozenci, takže to nevadí. Nicméně toto oba popřete a nevlastní sestru bude Niall mít jen Lisu" vysvětlí nám.

,,Dobře" přikývnu, protože tohle už vážně nemá cenu.

,,No a jako první pojedete jako zamilovaný pár na dovolenou do...." začne listovat v papírech. Bezva, tak oni už to měli i naplánované!

,,Do L.A. a poletíte tím samým letadlem jako Louis a Jade" jakmile tohle řekl nasucho jsem polkla.

,,Je to nutné? Jako to letadlo" zeptám se opatrně.

,,Je" odbude mě a dál vysvětluje.

O pár dní později....

Právě jedu na letiště kde se mám setkat s Niallem. Máma s Lisou všechno ví a management jim slíbil i nějaké peníze, takže máma neprotestovala a všude bude odteď popírat že jsem její dcera. Jak mohla?! Lise se do toho sice moc.nechtělo, ale dostala VIP vstupenku na koncert 1D a máma řekla že to tak bude, tak musela souhlasit.

Vystoupím z auta a bodyguardi se mě snaží procpat mezi fotografy. Dívám se na zem a nevnímám kudy jdeme. Po chvíli se zastavíme a já kolem svého pasu ucítím něčí ruce. Ten někdo je Niall. Dáme si malý polibek, aby jsme vypadali jako šťastný pár a já si poupravím své sluneční brýle.

Po chvíli nastupujeme do letadla a jakmile se posadíme jsme informováni o tom že Louis s Jade nastoupí za chvíli. O tom že spolu chodíme jen jako nesmí nikdo kromě moji mámy a sestry vědět. Ani kluci ze skupiny. Z hluboka se nadechnu a Niall mě vezme za ruku a usměje se.

Takže tady je další díl! Tak co na to říkáte? Jsem strašně ráda za komenty a moc děkuji i za vote. Kdyby jste něčemu nerozuměli, tak se klidně zeptejte. Ráda vám odpovim ;)
Omlouvám se za chyby

Facebook || L.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat