"Mio! Mio!"pomalu otevřu oči.
"Liso"zasmĕju se a schodím ze mĕ svoji mladší sestřičku.
Roztomile se zasmĕje a ručičkou si její dlouhé,hnĕdé vlásky,které jí spadly do obličeje,dá za ucho.
"Víš co je dneska za den?"vykulí na mĕ její čokoládovĕ hnĕdé očka. "Sobota"podívám se na hodiny. "Osm ráno"doplním po chvíli. "Ne"postaví se vedle postele. "Přesnĕ za dva mĕsíce se mnou jedeš na koncert One Direction!"začne skákat po pokoji.Nemám tušení kdo jsou členové One Direction,i když mi to Lisa nĕkolikrát vysvĕtlovala. Neznám jejich písničky,prakticky znám jen ten název. Ani nevím jak vypadají.
Včera mĕla Lisa narozeniny. Bylo jí jedenáct a já s mamkou jsme se složili na dva lístky a cestu na koncert. Pojedu tam s Lisou jen já,moc penĕz nemáme a cesta do Londýna neni nejlevnĕjší. Hlavnĕ když bydlíte v Česku. Teďkon přes léto chodím na brigádu do jedný hospody,ale letos jsem odmaturovala a hledám práci. Studovala jsem desing,stylistku a takový ty vĕci kolem módy.
"Já se hroznĕ tĕšim!"vytrhne mĕ z mých myšlenek Lis.
"Vždyť se dočkáš"usmĕji se a pomalu vylezu z postele.
Dojdu ke skříni a vytáhnu z ní černé kraťasy a modrý tričko. Své dlouhé hnĕdé vlasy si stáhnu do culíku. Ještĕ zkontroluju mobil. Nová žádost na facebooku?
Rozkliknu ji. Louis Tomlinson? Neznám. Projedu mu profil. Je celkem hezkej. Nakonec žádost přijmu. Mobil položím na stůl a chci jít do kuchynĕ za Lisou,ale zastaví mĕ v tom příchozí zpráva. Otočím se tedy zpĕt a vezmu mobil do ruky. Louis Tomlinson?
Louis: Ahoj
On píše anglicky?! Asi si myslí,že jsem angličanka. Což vlastnĕ jsem,ale o tom jindy. Co mu mám napsat? Asi ahoj. Mysli trochu Mio ne!
Já: Ahoj
Louis: Můžu se tĕ na nĕco zeptat?
Já: Podle toho na co
Louis: Beru to jako souhlas :D Ty si z Británie?
Já: No vlastnĕ jo,ale teď bydlim v Česku. Proč?
Louis: Aha. Jen tak :)
Já: Kdo vlastnĕ jsi?
Louis: Ty asi neznáš One Direction co? :D
Já: Jenom ten název,proč?
Louis: No jsem člen One Direction....
Já: Jasnĕ to ti tak vĕřim.
Louis: Ty mi nevĕříš? :o
Já: Ne
Louis: Dokážu ti to
Já: Jak?
Louis: Napiš nesmyslnou vĕtu
Já: Mám ráda kvĕták
Louis: Co je na tom nesmyslnýho? :D
Já: Nesnášim kvĕták :/
Louis: Fajn
Po chvíli mi poslal fotku na které je on a na papíře má napsanou moji vĕtu. Porovnám to s fotkami na netu a asi je to on. Asi určitĕ.
Louis: Tak co už vĕříš?
Já: Noo
Louis: Fajn
Já: Hmm
Louis: Koukni na můj twitter
Přihlásim se na twitter a najdu tam jeho twitter. On přidal twett,ale je to zase moje vĕta!!
Louis: Tak?
Já: Dobře už vĕřim
Louis: Super
Já: Ale proč si píšeš se mnou? Je spousta holek co tĕ milujou
Louis: Zajímáš mĕ
Já: Ten byl dobrej
Louis: A taky se mi líbíš
Já: Nemáš náhodou nĕco s očima?
Louis: Ne
Já: Seš si jistej?
Louis: Jo
Já: Fajn
Louis: Už musim jít,ale pak se ti ozvu. Vim že máš radost
Já: Radostí skáču do stropu
Louis: Ironie?
Já: Jo
Louis: Aha. Tak papa :*
Já: Nazdar :D
Položím mobil na stůl a jdu za Lisou. Sejdu schody do kuchynĕ. "Lis?!"nakouknu do kuchynĕ. Lisa sedí za jídelním stolem a jí cereálie. "No?"koukne na mĕ.
Jen se usmĕju a jdu do lednice.
"And we dance all night to the best song ever"pobrukuje si Lisa."Co to zpíváš?"zeptám se s pomerančem v ruce.
"Best song ever od One Direction"odpoví a odnese misku. Jen přikývnu a sednu si.
Proč Louis napsal zrovna mĕ? A co když se neozve? Mám se ozvat já jemu? Ale vždyť ho vůbec neznám. No to jsem teda zvĕdavá jak tohle dopadne....
ČTEŠ
Facebook || L.T.
FanfictionLouis: Jsi nádherná!! <3 :* Já: A ty opilý.... Pár písmenek,nĕkolik slov a jedna zpráva,která dokáže zmĕnit život dvoum lidem.... ⚫Pomalá aktualizace⚫