,,Liso! Mio!" slyším jak nás volá máma z kuchyně. Zvednu se z postele a počkám na Lisu, než udělá to samé. Společně pak sejdeme do kuchyně, kde u stolu sedí máma. Kývne hlavou směrem k židlím a my se tedy posadíme.
,,Takže" začne a podívá se na nás.
,,Musím vám něco říct. O tom že žijeme bez táty už víte. No a on ten váš táta jaksi žije.... Noo a jaksi žije tady a jaksi jsem zítra přijde, ale nepřijde sám. S ním přijde i jeho syn,takže vás nevlastní brácha" řekne jakoby nic a čeká co na to řekneme. Lisa na ni kouká s otevřenou pusou a já s vykulenýma očima.,,A-a to nám říkáš jen tak?" odvážím se promluvit.
,,Jo,včera jsem s nim volala a mají tu být každou chvíli" mrkne na nás a odejde.
Tohle snad nemyslí vážně?! Chvíli před tím nám než má přijet nás táta s nevlastním bráchou nám řekne, že máme tátu a nevlastního bráchu!
****
Domek rozezní zvonek a máma jde otevřít. Já a Lisa nervózně sedíme má pohovce v obývacím pokoji. Najednou zaslechneme hlasy.
,,A ví o tom?" ptá se nějaký starší muž.
,,Jo jasně že ví" odpoví máma.
,,I o něm?" opět ten muž.
,,Jasně že jo. Co si o mě myslíš?" vyštěkne máma. Chvíli je ticho,které prolomí opět máma. ,,Tak pojďte" jakmile toto uslyšíme obě se otočíme kde dveřím, aby jsme viděly kdo přichází. Čekala jsem kohokoliv, ale že můj nevlastní brácha bude právě on to teda ne. Do místnosti vejde blonďatý kluk,lehce se usměje a následně sklopí hlavu.
Za ním přijde zřejmě jeho a můj otec a máma. Všichni se posadí, máma do křesla, táta do druhého a on k nám na pohovku. Přesněji vedle mě. Lehce se od něj odsunu, aby jsme se nedotýkali.
,,Takže" začne máma a prolomí tím ticho. ,,Asi by bylo dobré kdyby jste se seznámili...." odmlčí se. ,,Tak tohle je Bobby, váš táta" usměje se a ukáže na něj. Po té se podívá na nás.
,,Ahoj já jsem Lisa" představí se tedy Lisa a usměje se.
,,Těší mě Liso" usměje se Bobby. ,,Mě taky. Já jsem Niall" usměje se Niall a podá si s Lisou ruku. ,,Ty si ten Niall Horan?" zeptá se opatrně. ,,Ano to jsem já" zasměje se a rukama ukáže na sebe. ,,Páni" na víc se nezmůže.
,,Takže já jsem Mia" řeknu po chvíli a těkám pohledem po místnosti. Niall najednou zpozorní,jen doufám že mu o mě Louis neřikal.
Když se všichni představíme, tak se nenápadně odplížím do svého pokoje. Vypadá to že Bobby si Lisu získal a to hlavně díky Niallovi. Vzhledem k tomu že je členem One Direction a za chvíli tu mají koncert, na který Lisa i se mnou půjde, tak to šlo lépe.
Po chvíli se ozve klepání na dveře. Jen doufám že to není Niall. ,,Dále" řeknu, ale neotáčím se. Najednou ucítím ruku na svém rameni a to mě donutí se otočit.
,,N-Nialle co tady děláš?" zeptám se a pořád nemůžu uvěřit že je tady.
,,Chci líp poznat svoji nevlastní ségru"usměje se. ,,Můžu?" ukáže na postel. Jen přikývnu a posunu se,aby si mohl sednout.
,,Takže proč tu si?" zeptám se ho znova.
,,Asi víš to o Louim a Jade co?" opatrně se zeptá.
Takže tady máte další část! Omlouvám se,ale prostě teď není moc čas. Snad se vám část líbila a moc děkuju za komenty a vote!
Za chyby se omlouvám a když dáte vote nebo napíšete koment budu strašně ráda!
ČTEŠ
Facebook || L.T.
FanfictionLouis: Jsi nádherná!! <3 :* Já: A ty opilý.... Pár písmenek,nĕkolik slov a jedna zpráva,která dokáže zmĕnit život dvoum lidem.... ⚫Pomalá aktualizace⚫