Era perfecta. Mai trebuia doar sa vopsesc putin peretii si arata ca si camera visurilor mele. Era un pat inspre perete, destul de mare, un birou paralel cu patul , in mijloc un covor care avea combinatia de culori negru cu rosu sangeriu , bine, sper ca rosul ala nu este sange adevarat.. Doar peretii erau albi, si ma gandeam sa ii vopsesc in negru si rosu, dulapul era langa birou. Si stai asa.. Ce e dupa usa aia? Nu cred! Am baie propie! Perfeect. Speram sa nu impart baia cu ciudatii astia.
-Sii.. Iti place aici? ~Spune intrand in camera Jeff~
-Em.. Da. Camera e super.
-Vrei sa vezi si camera mea? ~Spune cu un zambet foarte pervers~
-Nu te obosesti niciodata sa gandesti asa?
-Hai spune tu ca nu iti place!
-Taci! ~Ii spun inrosindu-ma~
-Exact cum credeam. Sii.. Vrei sa vi sa o vezi?
-Nu mersi. Poate altadata..
-Eh.. E bine si asa. Vrei sa te ajut la despachetat?
-Daca tot insisti. Oricum imi e prea lene sa le pun pe toate in dulap singura.
Si uite asa am ajuns ca eu si Jeff sa "punem" hainele in dulap desi cu majoritatea le aruncam unul in celaltalt.. Bietele mele haine, au suferit atat de mult..
-NU! Nu cu tricoul ala! Nici sa nu te gandesti sa te atingi de el!
-Em.. De ce?
-Pai.. E tricoul meu preferat si nah.
-Pe bune?
-Daa.. Nu vreau sa aiba aceiasi soarta ca si celelalte haine.. ~Ii zic uitandu-ma pe jos la toate hainele care ar fi trebuit sa fie in dulap.
-Copii oligofreni! Veniti la masa!
Eu ma ridic cu gandul sa merg spre bucatarie dar Jeff ma opreste.
-Stai asa..
Atunci pe hol trece ditamai turma de oameni . Cand se face liniste spune :
-Okey, acum putem merge.
-Aaa... Binee..
-Ce? Preferai sa fi inghesuita? Daca da, pot rezolva asta de unul singur . ~Si din nou, privirea lui perversa~
-Usoor, prefer sa zic pas. Hai sa mancam . ~Ii zic stricandu-i orice vis ~
-Binee...
Coboram scarile si fix pe ultima treapta alunec si cad , normal, pe Jeff.
-Usor pisi, nu trebuie sa sari asa pe mine.
-Taci dracu! Nu e vina mea ca cineva s-a gandit ca sa spele scarile chiar acum..
-Buna treaba Ben!
-Mda, cand imi dai aia 10 lei?
-Shht acolo si joaca-te in continuare.
-Du-te dracu..
-Stai.. Ce? ~Intreb eu foarte nedumerita~
-Nimiiic. ~Spune Jeff incercand sa ma ajute sa ma ridic~
Ne ducem spre bucatarie dar un sunet de usa trantita imi distrage atentia.
-Baaaaau! ~Striga Kora intrand in casa~
-Am revenit acasa lumee! ~Striga si E.J. intrand dupa Kora~
-Mai bine ramaneai acolo, ramanea mai multa mancare pentru noi.. ~Spune destul de trist, Ben~
YOU ARE READING
Iubire si ura [Alta poveste legata de Jeff the Killer]
Fanfiction.... Mary: - De ce Jeff..? De ce faci toate astea? Chiar vrei sa mă distrugi? Puteam sa trec peste orice greșeală ai fi făcut înafară de asta.. Îti place sa ma vezi asa.. Distrusă..? Jeff: - Mary! Iți pot explica.. Doar te rog.. Stai! Nu pleca! ...