Fix cand sa coboare mai jos usa se deschide.. Se pare ca era E.J.
-Uppps, nu am vazut nimiic! ~Spune asta apoi isi pune mainile la ochii~
-Fuuck! ~Stig eu cat pot de tare~
-Ce naiba vrei moaca albastra? ~ Il intreaba destul de nevos Jeff ~
-In primul rand e doar o masca, in al doilea rand m-a trimis Slender sa vin sa va spun ca imediat mergem la vanatoare .
-FMM SLENDEER! ~Striga Jeff iar eu incep sa rad ca o psihopata~ IESI IN MORTII TAI DIN CAMERA JACK! ~Continua enervandu-se mai tare~
Bietul Jack a iesit speriat, Jeff il injura pe Slender iar eu ma imbracam si radeam fara sa ma pot oprii.
-Te distrzi, nu? ~Imi spune foarte trist Jeff~
-Hai ma unicornule , nu mai fi asa trist, oricum eu nici nu ma grabeam sa.. Sti tu ce . ~Ii raspund mai calmandu-ma din ras~
-Adica vrei sa spui ca ar fi prima oara?
-Em.. ~nu mai zic nimic ci doar m-am inrosit din nou~
-Eh.. Oricum daca ai fi facut deja il omoram pe cel care a facut asta. ~Imi spune destul de serios~
Eu incep sa rad.
-Vorbesc serios.. Chiar te.. Te plac..P.O.V. Jeff
Nu pot sa cred, chiar i-am spus.. Oare ce o fi in mintea ei acum.. Sincer.. Chiar nu credeam ca as putea sa ma indragostesc/iubesc sau sa plac de cineva pentru ca mereu cand s-a intamplat asta am facut doar rau.. Parintii mei.. Fratele.. Ii iubeam.. Dar ceva m-a impins sa ii ucid. Si ce frica erau in ochii lor , lacrimile mamei cand l-am ucis pe tata, fata speriata a lui Liu cand a vazut cum taiam fiecare particica a mamei.. Mi-am ucis singurele persoane pe care le iubeam si ma iubeau.. Asa am devenit si un criminal, Slender.. Gasindu-ma si luandu-ma cu el iar eu facandu-l sa regrete in fiecare zi ca m-a luat cu el.
-S-si eu t-te plac.. Mult chiar.. ~Imi spune Mary uitandu-se in ochii mei apoi coborand capul, rusinandu-se, e asa draguta cand se inroseste~
-Chiar?
-Daca nu era adevarat crezi ca te mai lasam sa stai pe mine , eu fiind goala? ~Imi spune apoi eu incep sa rad~
Ma indrept spre ea si o imbratisez strans, foarte strans. Nu vroiam sa ii mai dau drumul, nu vroiam sa o pierd.
-Jeffryy.. Aer.. Nu mai pot.. Sa respiir! ~Striga asta apoi eu mai las din stransoare~
Deabea acum mi-am dat seama cat de mica de statura e, sunt cu un cap si inca ceva mai inalt ca ea, e asa draguut . Stai stai stai, Jeff, de cand spui tu asa des cuvantul "Dragut"? Ceva nu e in regula cu tine. Nu vreau sa fiu ca inainte.. Sa sufar din nou, m-am chinuit mult sa uit ce sunt alea sentimentele iar fata asta intr-o zi mi-a reamintit tot.. Se vede ca e speciala. Ma aplec spre ea apoi o sarut . Doamne , cred ca o sa devin dependent de buzele iei moi.. Ce dracu s-a intamplat cu mine? Jeff, revino-ti ! Eh, poate o sa imi revin dupa ce merg la vanatoare, nici azi nu am ucis nimic pana acum. Distrug sarutul, ea uitandu-se la mine iar eu o imbratisez lung si ii spun:
-Trebuie sa ne pregatim de vanatoare minionule!
-Bine girafo!
-Asta a durut! ~Ii spun incerand sa par trist dar rasul meu de psihopat a stricat tot~
-Esti tu o girafa, dar esti girafa mea super draguta. ~Imi zice asta apoi ma imbratiseaza mai tare. Okey, fata asta chiar m-a facut sa ma indragostesc dupa muult timp~P.O.V. Mary
Nu pot sa cred ca am spus asta. Ca am avut curajul sa ii spun. Il iubesc extrem de mult . Sentimenul asta nu l-am mai avut de muuult timp, chiar nu credeam ca o sa mai simt asa ceva pentru cineva. Parca nu mai vroiam sa ii dau drumul , vroiam sa raman in bratele lui, mereu. E asa bine aici, ma simt.. Protejata. Desi as fi ramas acolo mult si bine, usa ne distrage atentia iar noi speriati ne indepartam repede
-Em.. Veniti azi amorezatilor? ~Era Kora care mai avea putin si izbugnea in ras~
-Amorezati?!? ~Strigam amandoi deodata~
-Hai ma , e clar ca va placeti ce naiba! Oricum, Jack mi-a povestit ce a vazut cand a intrat in camera. Maryy, avem ceva de discutat dupa ! ~Imi spune incepand sa chicoteasca~
-Bine.. Stai , ce?!?
-Exact . Avem multe de vorbit , cred ca te-ai prins deja despre ce e vorba . ~Dupa ce zice asta imi face cu ochiul si iese din camera~
-Uf.. Nu credeam ca sa ma mai sperie fata asta dar uite ca a reusit, eh.. Tot vaca mea o sa ramana. ~Spun eu derutandu-l pe Jeff~
-Iar eu ce sunt? Ha?
-Unicornul meu kawaii !
-De ce unicorn?
-Pentru ca unicornii sunt super.
-Dar nu..
-BA EXISTA!
-Bine, bine, calm.
Incep sa rad ca o nebuna, ceea ce se pare ca se intampla din ce in ce mai des de cand sunt aici, si il fac si pe Jeffry sa rada, de ce? Nu stiu. Oricum pana la urma am coborat scarile ca sa mergem la vanatoare si se pare ca aproape toata casa ne astepta doar pe noi, dragut, nu?
-Puteti sa va grabiti putin lenesilor?
-Chiar trebuie..? Imi e asa lene.. ~Ii rapsund lui Slender care statea in picioare dand din unul si cu mainile incrucisate ca si cum ar fi nervos.~
-Vrei sau nu sa ma tin de ce ti-am spus?
-A.. Da..
-Ce ti-a spus caracatita asta? ~Intreaba confuz Jeff~
-Nimiic.~Spunem in sincron eu cu Slender ~
-Em.. Okey..
-Si.. Mergem? ~Intreb plictisita~
-Da, hai o data, deabea astept sa despic oamenii ! ~imi spune Kora avand o privire de psihopata, okey, de data asta chiar puteam sa jur ca nu ma mai sperie nimic legat de ea dar din nou m-am inselat~
-Em.. Okeeey... Binee..
Si uite asa 7 nebuni ies din casa ca sa.. Mearga la vanatoare. Ajungem intr-un loc unde se mai plimbau oamenii si am gasit un grup de 8 persoane, fete si baieti.
-Oo, perfect, unul pentru fiecare si mai e si bonus. ~Sopteste Jeff~
-Aia e a mea! Eu o ucid! ~Spune cu un ton rastit dar combinat cu soapta , Kora~
-Iar aia ai mei! ~Striga Sally , cat se poate de incet~
Toti alergam spre cineva anume , Jeff incercand sa ucida si el, o fata. Eu merg normal spre unul dintre baieti care era singur si ma apropii de el incercand sa par speriata.
-A-ajutor!
-Ce ai patit? ~Ma intreaba el~
-Asta! ~Si arat spre grupul meu de psihopati care ii ucise pe cam toti prietenii lui~
-C-cee?!? Trebuie sa fugim de aici! ~Imi spune asta prinzandu-ma de mana~
Ma apropii de urechea lui si ii soptesc.
-Nu ai unde sa fugi. ~Dupa ce spun asta imi scot cutitul din cizma( da, il tin in cizma, imi e mai usor si nu il vede nimeni) si ii tai mana care ma tinea~
-AJUTOR! ~Striga disperat~
-Nimeni nu te poate salva~ ~Spun asta si il imping pe jos apoi ii bag cutitul in stomac , apasand din ce in ce mai tare, taindu-i dupa cam toata burta. ~
Cand aveam de gand sa ma distrez mai tare aud cum victima lui Jeff spune :
-Eh.. Daca o sa mor , macar sunt omorata de un tip asa.. Sexy!
Cand aud asta ii tai direct gatul la ala si ma indrept spre ea, bagandu-i cutitul in picior si indepartandu-l pe Jeff de langa ea.
-Sexy ha? Doar eu am dreptul sa il fac asa tarfo!
Dupa ce ii strig asta , ii tai degetele de la o mana iar cealalta i-o tai complet, ascultand muzica care iesea din strigatele de disperare ale aleia apoi dupa ce m-am distrat cu cutitul pe fata si corpul ei, il bag in.. Em.. Cum sa zic sa nu sune asa gresit.. Mai.. Intr-un loc unde nu ajunge nici o raza de soare apoi incepand sa rad de strigatele combinate de plansete si rugari sa o las in pace. Dupa considerand ca am taiat destul partea de jos m-am apropiat de pieptul el , zicand:
-Sper ca nu te superi daca o da fac asta .
-T-te rog.. T-te i-imp-plor.. F-fac o-or-rice..
-Ma enervasesi destul ca te-ai dat la Jeffry al meu!
-I-imi pare r-rau..
Vocea ei tremurata ma facea sa rad din ce in ce mai tare. Imi iau cutitul si incep sa ii tai pieptul.. Tipatele de disperare devenisera muzica pentru urechile mele. Incepusem sa devin dependenta sa ii strapung carnea cu *virgula* cutitul meu foarte ascutit care era plin de sange.. Ca mine de altfel... Ce am devenit..?
YOU ARE READING
Iubire si ura [Alta poveste legata de Jeff the Killer]
Fanfiction.... Mary: - De ce Jeff..? De ce faci toate astea? Chiar vrei sa mă distrugi? Puteam sa trec peste orice greșeală ai fi făcut înafară de asta.. Îti place sa ma vezi asa.. Distrusă..? Jeff: - Mary! Iți pot explica.. Doar te rog.. Stai! Nu pleca! ...