Capitolul 6

198 18 2
                                    

Pana la urma nu am mai avut ce sa mai tai din ea, aceasta fiind deja moarta.. Ma uit pe langa mine si vad cum toata lumea ma privea cu o privire uimita.
-Mary , te stiam sadica dar nici chiar asa.. M-ai facut atat de mandra.. De arta mea ce zici? ~Imi spune Kora aratand spre un cadavru decapitat , fara o mana si un picior iar cealalta mana neavand degete~
-Hm.. Nu e rau. ~Ii spun zambind~
-Okey, sa imi amintesti sa nu te insel niciodata ca o sa fiu mai mult de cat mort. ~Spune razand dar si cu putina teama in voce , Jeff~
-Dar ce? Aveai de gand? ~Ii raspund ridicand din spranceana si facand o fata nervoasa~
-Ce? Eu? Nici gand!
-Jeffry buun!
-Heii, nu imi mai vorbi ca si cu un catel.
-De ce Jeffry? ~Spun asta si fac o fata trista~
-Pentru ca nu sunt un catel!
-Dal.. Adol catelusii..
-Aha.. Atunci.. Bine.. Sunt un catel dar doar pentru tine..
-Awee, ce dragut!
Toti ceilalti se uitau foarte ciudat la noi, ceva gen "De ce a trebuit sa fiu de fata la tampenia asta?" .
-Stai usor.. Inselat? Catel? Whaat? O zi nu sunt atent la ce se petrece cu voi ciudatilor si deja sunteti impreuna? ~Ne spune asta .. Em.. Habar nu am cine era.. Era unul cu fata alba si un nas ca al lui Pinnochio in dungi albe si negre..~
-Iar tu esti..?
-Nu ma sti? Eu stiu multe despre tine de la Jeff..
-Stai, ce?
-A .. Nu tu esti fata aia cu parul albastru de care Jeff s-a indragostit din prima?
-Em..
-Du-te in *pesterii* ma-tii! Ti-am zis sa nu mai zici la nimeni Jack!
-Stai.. Inca un Jack? ~Intreb derutata~
-Poti sa imi spui L.J. ca sa nu ne confunzi..
-Aa... Bine...
-Si .. Pana la urma sunteti impreuna? ~Ma intreaba Kora uitandu-se insistent la mine~
Eu ma uit la Jeff iar el la mine .
-Nu.~Spun eu~
-Da.~Iar el deodata cu mine~
-Adica ~Spunem din nou in cor~ da.
-Nu.
Ne uitam unul la altu din nou , eu inrosindu-ma foarte putin dar trecandu-mi repede din vina crizei de ras care imi venise pe moment iar el facand acelasi lucru ca mine.. Ceilalti se uitau confunzi la noi iar noi ne uitam insistent unul la celalalt si spunem deodata
-Da.
-Da.
-Mama dar mult v-a mai luat sa spuneti.. Oricum stiam deja.. Era evident.. Mai ales cum a macelarito pe aia Mary din vina geloziei. Asta pusese cireasa pe tort.
-Atunci de ce tot insistai sa spunem?!?
-Pentru distractie.
Ma uit la Jeff, el la mine apoi ne uitam deodata la Kora si strigam
-Pe ea!
-C-ce?!?
Nu mai apuca sa zica nimic ca deja alergam spre ea , aceasta incepand sa fuga si ea si sa strige
-Hoo, usor carpitoo!! Lasati-ma unicornilor!
-Di ce fugi asa rato?!? Iti e frica?
-Mie sa imi fie frica? Eu doar fac.. Em.. Alergarea care o fac in fiecare seara.
-Te cunosc prea bine Kora, stiu ca iti e prea lene sa faci asta.
-Fuck! De ce trebuie sa ma cunosti asa bine?
-Pentru ca suntem ca niste surori , nu?
-Doaa. Sti ca ti iubesc capro! ~Spune asta si se opreste din alergat~
-Awee , si io pe tuu! ~Ma opresc din alergat si o imbratisez iar Jeff se uita foarte ciudat la noi.~
-Eu ce sunt aici? Piesa de decor?
-Tu esti unicornul meu si daca ma cunosteai stiai ca asta e doar o capcana. ~Spun asta razand si daramand-o pe Kora , aceasta strigand iar eu incepand sa o gadil~
-Opreste-te fwaaa!! Sti ca urasc asta!!
-Si tu sti ca te iubesc! ~Spun eu si o gadil mai tare~
-Las-o pe vafa mea in pace! ~Stiga din departare E.J.~
-Vafa?!?
-Em.. Daa.. Sti ca ador vafele si de cand i-am spus asta tot asa imi zice. Dar e asa kawaii cand imi spune asaa. ~Ma oprisem din gadilat ca sa o las sa imi explice dar dupa ce a terminat am inceput eu din nou~ Credeam ca termin femeie!!
-Never!
Cineva ma tot tragea de spate. Era E.J. Incerca sa o ajute pe Kora dar a primit doar un pumn in masca de la Jeff si au inceput sa se bata. Eu ma oprisem din gadilit , uitandu-ma cu minunata mea sora din alti parinti la cum iubitii nostrii se bateau. Ce kawaii suna astaa.. Iubitii nostrii.. Aweee.. Okey, ceva chiar e neinregula cu mine. Stai.. Amandoi s-au oprit din bataie, Jack fugind si Jeff fiind in urma lui pana ce cate un copac aparuse in fata fiecaruia , oprindu-se si vericand cat de mare li se facuse cucuiul. Lui Jeffry i s-a facut fix in frunte. Ce dlaguut.
-Yeey, Jeffly e unicooln, acum am si un motiv sa iti spun asa! ~Ii zic asta si incep sa rad ca o nebuna de cum el ma injura printre dinti si isi tinea mana pe cucui.~
-Aveti grija! Sunt..............


Iubire si ura [Alta poveste legata de Jeff the Killer]Where stories live. Discover now