Dupa o saptamana de stat numai in casa gandindu-ma la... Multe lucruri... Ma hotarasc sa merg si eu sa ma plimb... As avea nevoie de ceva aer curat, in casa asta mirosul cel mai raspandit este cel al sangelui. . Imi iau primele haine care le gasesc, nu imi prea pasa cum arat, imi pieptan parul lasandu-l desfacut . Era destul de tarziu dar aveam nevoie de aer curat. Bine, aer curat combinat cu fumul de la masinile care treceau pe acolo. Ma tot plimbam pana am ajuns la o padure si atunci ma gandeam.. Sa merg prin padure sau sa ma intorc? Cel mai bine e sa te intorci Mary, nu sti ce se poate intampla in padurea asta.. Mai taci constiinto.. Cine esti tu sa imi spui ce sa fac? Oricum nu imi pasa daca o sa patesc ceva sau nu, sti deja ca imi urasc viata. O sa vina vreodata ziua in care sa asculti si tu ce spun eu? Mereu cand iti spun ceva faci fix opusul. Pai nah, credeam ca ma cunosti deja.. Mda.. 16 ani de chin cu tine. Hai taci acolo ca nu e chiar asa . Bine.. 16 ani de chin cu o nebuna.. Heii! Ce? Mai vezi pe cineva care sa se certe asa cu propia constiinta? Eh.. Detalii. Contrazicerile mele cu constiinta au fost intrerupte de niste sunete din padure. Se auzea ca si cum ar fi alergat cineva. Nici 2 secunde nu imi ea pana sa ajung pe jos, deasupra mea fiind un psihopat cu fata taiata si alba , fara pleoape si ochii negri. Acesta isi scoate cutitul si razand il apropie spre fata mea. Ti-am spus eu! Trebuia sa te intorci! Dar niciodata nu asculti de ce spun eu, cum sa faci asta? Acum uite unde ai ajuns! Taci odata! Oricum vroiam sa mor, tipul asta imi indeplineste dorinta pana la urma..
Incepe sa imi faca mici zgarieturi pe fata apasand din ce in ce mai tare. Simteam cum cutitul rece imi taia din ce in ce mai mult din fata. Si-a scos cutitul uitandu-se mirat la mine, apoi imi ia mana si incepe sa ma taie din ce in ce mai tare.. Eu nu aveam nici o reactie, sunt obisnuita cu durerea, ma intrebam cand o sa ma ucida. Inchid ochii si astept sa simt din nou cutitul plimbandu-se prin carnea mea, dar nu mai facea nimic. Se uita la mine mirat si putin nervos.
-Ce e neinregula cu tine? De ce nu strigi? Nu plangi? Nu te zbati? Nu te rogi sa te las in viata? Unde e distractia?
-...
-Raspunde femeie!
-Usor.. Nu mai striga.. ~Spun eu destul de nepasatoare enervandu-l mai tare~
-Oricui i-as fi facut asta deja striga dupa ajutor si se zbatea, cum de nu reactionezi asa?
-Meh.. Poate pentru ca sunt obisnuita cu durerea si incepe sa imi placa..
-Cine esti?
-O fata.. Credeam ca e evident.
-Hm.. Esti misterioasa.. Imi place. ~Spune asta facand o fata perversa~
-Usor cowboy . La mine nu imi merge cu porcarii dinastea.
-Mi-ar placea sa te cunosc mai bine.. Hm.. ~Spune asta si arata ca si cum s-ar gandi la ceva.. Uau, ceva incredibil, acest psihopat pervers gandeste.. Nu pot sa cred.. Dar vad ca ii ia ceva pana sa spuna ~
-Ai ramas blocat?
-Ce? A.. Pai.. Ma gandeam.
-Gandesti?
-Lasa-ma sa termin! Ma gandeam daca sa te iau cu mine in padurea unde sunt toti criminalii sau nu..
-Stai.. Chiar exista asa ceva?
-Da.. Nu orice se povesteste nu e adevarat..
-Defapt se spune ca nu tot ce se povesteste e adevarat..
-Oricuum.. GATA! M-am hotarat!
-Binee, dar cum am mai spus , nu trebuie sa strigi omule!
-Te iau cu mine ! ~Spune uitandu-se din nou cu o privire perversa~
YOU ARE READING
Iubire si ura [Alta poveste legata de Jeff the Killer]
Fanfiction.... Mary: - De ce Jeff..? De ce faci toate astea? Chiar vrei sa mă distrugi? Puteam sa trec peste orice greșeală ai fi făcut înafară de asta.. Îti place sa ma vezi asa.. Distrusă..? Jeff: - Mary! Iți pot explica.. Doar te rog.. Stai! Nu pleca! ...