Capitolul 7

189 16 3
                                    

 -Aveti grija! Sunt politisti in padure! ~Ne spune destul de speriat Slender~

 -Si? Am omorat o gramada de idioti de genu. ~Ii raspunde linistit Jeff~

 -Dar nu ai omorat 20 de o data!

 -Stai.. Ce?

 -Da! Au venit ca oile, toti in acelasi loc.

 -Okey.. Sa inteleg ca tre sa fugim? ~Spune confuz L.J.~

 -No. Tu poti sa ramai aici, restul sa plecam! 

 -Bine. Stai stai.. Nu ma mai pacalesti si de data asta! Data trecuta era sa ma prinda roboteii astia!

 -Robotei? ~Intreapa Kora~

 -Da.. E o poveste lunga.. Vezi tu.. Totul a inceput de la..

 -Nu e timp idiotule! Sunt chiar ai~Nu apuca sa termine ca se aude un glont~ Fugiti! 

  Toti am inceput sa alergam ca nebunii , eu ajungand sa fiu tarata mai mult de Jeff care ma tinea de mana, Kora alergand deodata cu E.J , Sally cu Ben tinandu-se si ei de mana , awee, ce kawaii sunt amandoi asa impreunaa. Trezirea femeie! Esti urmarita de fucking politisti iar tu te gandesti ce draguti sunt 2 copii ca se tin de mana?  Cei "doi copii" ar putea sa te ucida si pe tine din 2 miscari de ai fi reala ! Auci, a durut asta.. Soarta. Data viitoare nu te mai baga in ce povestesc eu! Nu ai cum sa scapi de mine omule, sunt constiinta ta! Iar mereu cand iti spun sa faci ceva faci tot pe langa! De ce nu poti sa ma asculti si tu macar o data? Pentru ca atunci unde ar mai fi distractia draga constiinta? Pai.. Em.. Pe mine nu ma intereseaza de distractie, daca patesti ceva e clar ca patesc si eu, deci prefer sa fiu sigura dar cu o stapana nebuna ca tine viata e mai groaznica decat in iad. Auci.. Asta chiar a durut. Dar sunt obisnuita cu lucruri de genu de la tine.. Nimic nu ma mai uimeste. E na, o sa vedem noi mai tarziu.. Sunt sigura. Tu continua sa povestesti acolo! Daca nu m-ai fi intrerupt eu as fi continuat linistita, dar nah, trebuie sa te bagi in orice.. Nu mai comenta si povesteste. Nu mai raspunde si o sa povestesc.  Hai ma Mary, sti deja ca desi fac toate astea tot te iubesc, no? Pas. Adica? Adica pas, cred ca mai bine azi nu mai bag in seama ce spui, si fuck! Era sa ma loveasca un glont din vina ta! Chiar nu mai bag in seama nimic din ce spui azi. Pa pa constiinto! Stai ce? Mary! Nu ma lasa singura! Pe cine mai chinui azi? Mary..? Careva? Nimeni..? Iar m-a lasat sa vorbesc de una singura? Oh Mary te urasc! Maaaryyyy!

  Asaa.. Unde ramasesem.. Pai.. Sally alerga cu Ben tinandu-se de mana si ei doi.. Slender.. Pai el deja s-a teleportat cel mai probabil acasa deci daa.. Iar L.J. alerga de nebun in fata noastra , pupand din 5 in 5 minute cate un copac facandu-i un cucui mai mare ca nasul lui. 

 -Fuck! De ce trebuie sa se intample asta cu o zi inainte de ziua mea? ~Spun eu revoltandu-ma continuand sa alerg~

 -Stai.. Ziua ta?

 -Da unicornule ! Buna dimineata soare! Maine e ziua mea iar azi as putea muri din vina idiotilor astora de politisti..

 -Stai linistita.. Nu o sa ne prinda. ~Incearca sa ma calmeze Jeff alergand mai repede si tragandu-ma de mana~

 -Esti sigur?

 -Am mai patit asta de cateva ori si eram singur. Oricum. Sa nu afle Slender de asta.

 -Prea tarziu. ~Spune teleportandu-ne la el , Slender~

 -Em.. Heei Slender. Ti-a mai spus ca .. Iti sta super in costumul asta? E nou sau ceva?

 -Nu, e spalat cu perwoll.

 -Okey, aici ti-a dat rekt-ul. ~Spune Ben~

 -Taci acolo obsedat de jocuri video ce esti.

 -Fix in jocuri ai dat omule.. Fix in jocuri.. Sti ca daca te iei de ele te iei si de mine, nu? ~Spune invartind un cutit si apropiindu-se de Jeff~

 -E da, si ce daca? ~Ii raspunde Jeff scotand si el cutitul din hanorac si apropiindu-se de Ben~

  Eu cu Sally ne ducem spre ei incercand sa ii oprim dar dupa ne uitam una la cealalta, incepem sa radem si spunem deodata.

 -SLENDEER! FA POPCORN!! ~ Apoi incepem sa radem ca niste nebune . Ceea ce si esti! A spus cineva ceva? Hai ca deja te comporti copilaresc.. Nu aud absolut nimic.. Eh.. Poate doar mi se pare.. Hai maa.. ~

  Ne uitam cum Ben se catara pe spatele lui Jeff acoperindu-i ochii.

 -Copil disperat! Asta se numeste trisaat! Mai nou esti o maimuta sau ce? ~Striga asta incercand sa il dea jos pe Ben din spatele lui ~

 -Hai Been, stiu ca poti! ~Incearca sa il incurajeze Sally~

  Okey, asa jucam? Bine. 

 -Hai Jeff! Da-l jos pe blondul asta! 

 -Ben! Arata-i cine-i seful! 

 -Jeff! Daca castigi te las sa imi faci ce vrei un sfert  de ora! 

  Auzind asta puteam sa vad un zambet pervers pe fata lui si il da direct jos de pe el Ben de pe el , punandu-i cutitul la gat si spunand: 

 -Am castigat! ~Apoi incepe sa rada ca un psihopat ce e, doamne.. Cat de dragut e si cand rade asa.. *Imi dau doua palme imaginare sa imi revin* Revino-ti Mary! Oh.. Fuck.. Acum trebuie sa il las sa faca ce vrea 15 minute..? Eh.. Hai ca nu e chiar asa rau.. Cred.. ~

 -Hai ma Ben.. Te credeam mai bun de atat.. ~Spune dezamagita cred, Sally~

 -Ursulet.. Scuz..

 -Nici un ursulet. Sti ca nu imi place sa mi se spuna asa! Doar eu pot sa ii spun asa cuiva si ala fiind Teddy! 

 -Scuze..

 -Hh.. ~Scoate sunetul asta Sally si pleaca nervoasa in camera , trantind usa apoi Ben stand 2 minute nemiscat , cel mai probabil rugandu-se sa se intoarca cu viata , si merge si el spre camera~

  Jeff se uita intens la mine, privindu-ma din cap pana in picioare avand un zambet foarte pervers pe fata. In ce m-am bagat.. Imi dau o palma peste fata, (de data asta nu era imaginara) iar Jeff incepu din nou sa rada.

 -Si.. Mary..

 -Nici sa nu te gandesti! 

 -Dar nu stiai ce vreau sa spun..

 -Gata, stiu ce sa facem! ~Spun incercand sa schimb subiectul si facandu-l pe Jeff sa tresara~

 -Ha? Ce..?

 -Paai.. Ceva ce putem face doar noi doi. ~Spun cu o voce senzuala~

 -Ahaam.. ~Imi raspunde Jeff avand o sclipire in ochii si facand cel mai pervers zambet de pana acum apropiindu-se de mine incepand sa ma sarute~

 -O sa faceem.. ~Soptesc eu rupand sarutul~ prajituri! ~Dupa incep sa rad iar el ma priveste trist avand o fata de catelus plouat~

 -Te urasc..

 -Stiu ca nu e adevarat.

 -Ce te face sa crezi asta?

 -Stiu ca ma iubesti! ~Ma apropii de el si il sarut scurt~

  El raspunde la sarut dar il opresc din nou si ii spun: 

 -Hai sa facem prajituri! Ieei! 

 -Femeile astea.. ~Imi spune trist si eu incep sa rad~

...........................................................................................................................


Okeey deci in primul rand sper ca va placut acest capitol, si haideti sa ii multumim Ellei care m-a ajutat cu ideile pentru aceasta poveste . Va pupam dulshe pe toti, paa :3 !



Iubire si ura [Alta poveste legata de Jeff the Killer]Where stories live. Discover now