E asa cald si bine in bratele lui.. Nu as mai pleca niciodata de aici.. Incep sa il iubesc din ce in ce mai mult, sa devin din ce in ce mai dependenta de imbratisarile si saruturile lui. Ce e neinregula cu mine..? Niciodata nu am mai simtit asa ceva , ce e asa special la el..? Poate pentru ca ador cum macelareste oamenii , sau ii ador mintea lui foarte schimbatoare , sau poate aspectul.. Arata incredibil de bine .. Totul legat de el ma face sa il iubesc , sa il ador..
Ma ridic usor pe varfuri , facand un gest ca si cum as vrea sa il sarut iar el fara nici o oprire ma ridica in brate , sarutandu-ma din ce in ce mai salbatic , corpurile noastre fiind complet lipite. Se indreapta spre peretele de langa dus, corpul meu facand contact cu faianta rece ca gheata. Simtind cat de rece e ma trag mai mult spre el, incepand sa faca un zambet pervers, ca si cum exact asta ar fi vrut sa faca. Porneste apa fierbinte, intrand in dus, tinandu-ma inca in brate si sarutandu-ma . Apa imi arde pielea, dar chiar nu imi pasa, cat timp pot sa fiu langa Jeff nu imi mai pasa de nimic altceva. El intrerupe sarutul, zambindu-mi si spunand :-Chiar ai de gand sa faci dus in lenjerie intima?
-Daca ma gandesc mai bine, nu. ~Spun eu zambindu-i inapoi~
-Chiar? ~Imi raspunde , apropiindu-si capul ca si cum ar vrea sa ma sarute , una din mainile lui jucandu-se cu bretelele sutienului~
-Da, inca am de gand sa fac dus singura. ~Ii spun asta strangandu-l in brate tare apoi coborand dintr-o data din bratele lui~
Nu am de gand sa ma las chiar asa usor, adica nah. Recunosc, il iubesc mai mult decat orice pe lume, dar tot e prea devreme.. Mult prea devreme.. Nu simt ca vreau inca sa fac pasul asta si sper sa inteleaga..
-Of femeie.. Jur ca te omor! ~Spune foarte trist~ Eram atat de aproape.. ~Sopteste asta, ca si cum ar plange~
Eu incep sa rad apoi spun:
-Jeffryy.
-Ce e?
-Ma poti ajuta cu ceva unicornule?
-Hm..?
-Imi poti desface sutienul apoi sa iesi din baia mea? ~Spun intorcandu-ma cu spatele la el, ridicandu-mi parul care era complet ud si razand~
-Te urasc femeie ! Te urasc!
-Stiu ca ma iubesti , nu te mai tot repeta ca ma faci sa inrosesc.
El iasa din baie trist iar eu fac linistita dusul care mi l-am propus de mai bine de o jumate de ora.
~Dupa 45 de minute~Ies linstita din baie , cu gandul sa ma pun sa dorm dar iar am un "parazit" in camera. Era Jeff care probabil astepta sa ies si a adormit. E asa adorabil cand doarme. Macar acum nu poate sa faca nimic rau.
Sa il trezesc, sa nu il trezesc.. Parca l-as trezi dar cum am mai spus.. E asa adorabil cand doarme.. Doamne , bine.. O sa dorm cu el in seara asta..
Ma asez linistita in pat cu spatele la el dar imediat ce ma pun mai bine ma cuprinde mana lui, tragandu-ma spre el si strangandu-ma asa de tare incat deabea mai puteam respira. Desi ma simteam in mare siguranta in bratel lui , mai aveam nevoie totusi si de putin aer , asta doar daca nu vrea atunci cand se trezeste sa se trezeasca doar cu cadavrul meu.
-Jeff.. Aer.. Te rog.. Nu mai pot.. Sa respir.. ~Ii soptesc asta iar el imi da putin drumul~
-Te rog Mary.. O sa imi vezi multe fete nu prea placute ale mele pe care nu le pot controla.. Nu ma parasi.. Simt.. Ca am nevoie mare de tine.. ~Imi spune si el incet , strangandu-ma pentru un moment tare apoi lasandu-ma sa imi iau putin aer~
Cuvintele lui mi-au facut inima sa imi bata extrem de repede.. Felul in care spunea ma facea sa cred tot.. Chiar are nevoie de mine..?
-Nu o sa te las niciodata! Iti promit! ~Ii raspund cat de sincer pot, intorcandu-ma la el si imbratisandu-l cat de tare pot~
-Chiar te plac Mary..
Spune asta , eu inrosindu-ma toata.. Dupa un minut realizez ce a spus si ma gandesc sa ii raspuns..
-Si eu te... *Sunet de sforait* Oh.. Se pare ca a adormit..
Ma apropii de el , dandu-i un sarut scurt pe frunde apoi adormind si eu.
***-Trezirea tuturor ametitilor! ~Se aude vocea "suava" a lui Slender~
-Taci in mortii tai! ~Ii raspunde , cred ca L.Jack destul de somnoros~
-Ai comentat cumva Jack? Chiar vrei sa dormi iar in cusca cu Smile?
-NU! Ultima data cand am fost acolo mi-a mancat jumate din nas!
-De asta si zic. Mai bine nu mai comentezi atat.
-Doamne dar mult mai striga si disperatii astia.. ~Spune morocanos, imbratisandu-ma strans, Jeff~
-Dea..
-Apropo, la multi ani albastrico! ~Imi zice asta apoi ma saruta~
-Jur ca te omor daca imi mai spui o data albastrica!
-Mereu esti asa adorabila cand te enervezi.
-Oh mai taci! Si.. Ce o sa facem azi..?
-Am multe planuri . Pentru inceput...................................................
~Okey.. Chiar imi pare extrem de rau ca a durat atat de mult nextul.. Am avut unele probleme nu prea placute si nu am mai avut nici un chef sa mai scriu.. Dupa mi-am amintit ca sunt cateva persoane care probabil inca mai asteapta next-ul asta si am zis sa ma apuc sa il scriu pentru voi. Sper ca v-a placut, nu e extrem de lung daar.. E acceptabil. Stiu ca e mai plictisitor, dar capitolul urmator o sa fie cu unele parti maii.. Amuzante :3 . Ne auzim in urmatorul capitol, chiar sper ca v-a placut , va pup savarinelor :3 ~
*O, si apropo, daca mai sunt greseli gramaticale, imi cer scuze, mare parte din capitolul asta l-am scris noaptea si nah.. O sa incerc sa il corectez cat de repede pot*
YOU ARE READING
Iubire si ura [Alta poveste legata de Jeff the Killer]
Fanfiction.... Mary: - De ce Jeff..? De ce faci toate astea? Chiar vrei sa mă distrugi? Puteam sa trec peste orice greșeală ai fi făcut înafară de asta.. Îti place sa ma vezi asa.. Distrusă..? Jeff: - Mary! Iți pot explica.. Doar te rog.. Stai! Nu pleca! ...