Capitolul 9

209 21 14
                                    

Amandoi ramanand fara aer rupem sarutul, el incepand sa ma sarute pe gat, adaugand din cand in cand mai multe urme . Mainile lui se pregateau sa imi dea hanoracul jos, eu facand un zambet malefic si impingandu-l.

-Crezi ca ma las asa usor unicornule? ~Ii spun asta incepand sa rad din nou , el mai avand putin si plangand~

-F-femeie! Jur ca te violez daca nu te lasi in zilele astea!

-Sa te vad! ~Zic aruncandu-i o privire amenintatoare~

-O, spune-mi te rog ca nu m-ai provocat..

-O ba da! Nu cred ca ai face asta piticii tale. ~Ii spun cu o voce adorabila ~

-N-nu mai folosi vocea aia, ma .. Inmoaie..

-Cale voce? ~Zic cu o voce si mai adorabila~

-Te urasc albastrico!

-Iar minti clownule ?

-Nu m-ai facut clown..

-Eh.. Ai meritat-o ca m-ai facut albastrica. Acum.. Ar trebui sa curatam pe aici.. Adica.. Este toata bucataria plina de faina..

-Em.. Te gandesti la ce ma gandesc si eu?

-Hm.. Probabil.. Spunem amandoi deodata la 3.

-Okey.

-1... 2....3...

-Dam vina pe L.Jack! ~Spunem deodata~

-Se vede ca ne potrivim, gandim la fel! ~Imi spune el zambindu-mi~

-Cam asa . ~Zic eu zambindu-i si eu ~

Ma uit la mine si vad sa sunt inca toata plina de faina. El observa ca sunt atenta la cat de murdara sunt si spune :

-Ce zici sa facem o baie? Asa ne si curatam, si economisim apa. ~Spune privindu-ma din nou foarte pervers~

-Aveam de gand sa fac o baie, dar singura, in camera mea. Si pe bune? Fix acum ti-a venit si tie cu economisitul apei?

-Dar o sa am nevoie de ajutor cand fac baie.. ~Zice facand o fata de copil nevinovat~

-O sa te descurci si singur, dara esti baiat mare.

-Lasa ca mai vedem noi.

-C-ce s-a intamplat aici?!? ~Zice distrugandu-ne conversatia, Kora~

-Em.. L.Jack e de vina! ~Strigam amandoi si fugim din bucatarie razand ca psihopatii , iar eu auzind-o si pe Kora cum incepea sa ma injure , de ce? Nu stiu, e ceva tipic vacutei mele~

Eu alerg spre camera mea dar cand aveam de gand sa inchid usa o opreste minunatul meu unicorn, Jeff..

-Am spus ca vreau sa fac baie singura!

-Dar eu te opresc? Vreau doar sa stau putin in camera cu tine, in camera mea totul e prea linistit.. Prea plictisitor..

-Si ce crezi ca e diferit aici?

-Pai ca esti si tu, cand esti tu, nimic nu mai e plictisitor.

-Uau, cine esti tu si ce ai facut cu Jeff al meu? El niciodata nu s-ar injosii la replici de genu.

-Ti-am spus, nu pot intelege ce imi faci femeie, nimeni nu m-a mai facut sa ma simt asa pana acum..

-Sa o iau ca de bine sau de rau?

-Cum vrei tu.

-Okey, deci presupun ca de bine. Acum daca ma scuzi, ma duc sa fac dus.

Spun asta si ma duc spre dulap sa imi iau ceva haine cu ce sa ma schimb si un prosop. Intru eu frumos in baie , ma dezbrac , intre timp pregatind si apa, dar fac cea mai mare greseala , uit sa inchid usa cu cheia.. Ma indrept eu repede spre usa ca sa o inchid dar ghiciti cine intra peste mine in baie, fiind la bustul gol, iar eu doar in lenjerie intima.. Fuck.. Te urasc Jeff! Stai.. De ce zic asta in minte?

-Jeff! Iesi acum! Chiar te urasc!

-Usor pisi, doar ti-ai uitat haina pe jos.

-Si tu ti-ai uitat-o pe pat inainte sa intri.. ~Spun asta luand cu forta haina~ . Acum... Poti sa iesi?

-Nu scapi asa usor de mine! ~Spune intrand in baie si inchizand usa cu cheia, cel mai probabil ca sa fie sigur ca nu o sa intre nimeni sa il.. "Deranjeze"... ~

-Ce faci psihopatule? ~Strig indreptandu-ma spre usa si incercand sa iau cheia~

-Esti prea mica, nu o sa poti sa iei cheia. ~Spune razand~

Eu realizand ca sunt mai mult de jumatate goala , devin rosie complet si ma indepartez de el , stand cu spatele.

-Deja te-ai rusinat? Sti ca nu iti fac nimic pana nu imi dai acordul, bine.. Deocamdata.. ~Zice asta apropiindu-se de mine si imbratisandu-ma , eu stand tot cu spatele la el~

E asa cald.. Pe pielea mea care era gheata, era asa perfecta imbratisarea lui. Ma incalzea.. Si.. Imi bratele lui ma simt .. In siguranta.. Cum nu m-am mai simtit de mult.. De foarte mult timp.. Ce e neinregula cu el..? De ce ma face sa simt lucruri care nu le-am mai simtit pana acum..? Chiar il iubesc pe nebunul asta..

Ma intorc spre el si ii raspund la imbratisare, imbratisarea lui foarte calduroasa.. Ma strangea asa tare incat puteam sa simt cum patratele lui se apasau atat de tare pe corpul meu incat mai era putin si se faceau urme. E asa cald.. Asa cald si bine in bratele lui.................................................



Iubire si ura [Alta poveste legata de Jeff the Killer]Where stories live. Discover now