-Hai sa facem prajituri! Ieei!
-Femeile astea.. ~Imi spune trist si eu incep sa rad~
Alerg eu ca o nebuna in bucatarie dar se pune in fata mea Slender.
-Ce credeti ca faceti in bucatarie?
-Em.. Voiam sa facem si noi ceva prajituri. ~Ii raspund eu uitandu-ma in jos , tinand mainile la spate si clatinandu-ma dintr-o parte in cealalta incercand sa par cat mai inocenta cu putinta~
-Tu ai voie inca in bucatarie pentru ca nu ai stricat nimic , bine, poate pentru ca esti aici doar de o zi dar ma rog.. Dar Jeff in nici un caz! Mereu cand ajunge aici da foc , aproape distrugand casa. ~Spune uitandu-se la Jeff care deabea venise si el ~
-Am eu grija sa nu dea foc la nimic, te looog Slendy ! ~Spun eu cu cea mai adorabila voce a mea~
-No! Nu fa si tu ca Sally! Nu pot sa rezist la vocea ... ~Nu il las sa termine ca incep eu din nou~
-Te looog flumooos Slendy! Te looog!
-Mhm.. Bine.. Dar sa nu te obisnuiesti ca o sa renunt mereu asa usor, doar ca acum sunt.. Em.. Obosit si aveam de gand sa ma odihnesc putin pentru .. Aa.. ~Se opreste putin si se uita la Jeff care nu stiu ce semne facea in spatele meu, sincer, nici nu ma interesa , apoi continua~ Am ceva treaba mai tarziu.
-Ce treaba mai tarziu caracatita umana fara fata ? Este ora 12 .. Stai.. Defapt chiar 2 , nu mai vad bine ceasul..
-Nu conteaza.
-E na.
-Mary daca a zis ca nu conteaza , nu conteaza, ce esti asa curioasa? ~Spune asta Jeff~
-Pai nu am voie sa fiu curioasa? ~Ii raspund intorcandu-ma la el , apoi cand aveam de gand sa ii spun ceva lui Slender se teleporta~ Caracatita tampita, unde ai fugit?
-Lasa Mary.. Chiar ai de gand sa facem prajituri..?
-Da!
-Uh.. Mbine..
Intru in bucatarie tragandu-l si pe Jeff dupa mine si incep sa iau ingredientele de care avem nevoie.. Hm.. Imi e pofta de clatite..
-Jeff!
-Ha?
-Sti cumva daca prin bucataria asta sunt vreo.. 3 oua?
-Am eu doua deja, deci ne mai trebuie 1. ~Imi zice cu o voce perversa si incepe sa rada dupa~
Eu imi dau o palma peste fata apoi continui sa caut faina, ouale , laptele zaharul si sarea.. Casa asta este complet pe dos fata de o casa normala. Adica unde trebuie sa fie ouale si laptele e unde ar trebui sa fie faina , zaharul si sarea iar faina , zaharul si sarea sunt in frigider.. Nu il inteleg pe Slender de ce le tine asa. Poate chiar ii place sa creeze gusturi nestiude de nimeni si culori pe care nimeni nu le-au mai vazut.
-De ce trebuie ca frigiderul sa fie asa mare iar faina pusa fix cel mai sus? ~Protestez eu incercand sa ajung sa iau faina ~
-Ai nevoie de ajutor pisi?
-Nu imi mai spune pisi ! Si ma descurc si singura. ~Spun eu aducand un scaun cu care sa pot ajunge~
Cand sa reusesc sa iau faina calc intr-o parte unde nu mai era scaunul si cad, dar nu apuc sa fac contact cu podeaua, facand contact cu Jeff care a incercat sa ma ajute dar eu ii dadusem cu cotul in cap , neintentionat, desigur.. Bine.. Poate putin intentionat, daar o merita ca mi-a spus "Pisi".. Asta da motiv , ce sa zic. Se pare ca minunata mea constiinta nu e ea daca nu comenteaza la ceva din ce fac. Uau, de data asta ma bagi in seama, ieei. *cri-cri* . No.. Hai ma Mary.. pe bune? Inca esti suparata? Ai rezistat 17 ani cu mine iar acum deja nu ma mai bagi in seama? Uneori se mai satura si omul. Sti cum se spune constiinta, ce e mult strica. Bine .. Incerc sa ma mai abtin.. Uneori.. Okey.. O sa fie distractiv sa vad cum te chinui sa nu comentezi.
-Au! Puteai sa nu imi dai cu cotul in cap?
-Em.. Scuzee. ~Spun eu uitandu-ma la el si incepand sa rad vazand cum e plin de faina~
-Ce? Ce e asa amuzant?
-Jeffry fantoma prietenoasaaa.
-Ce? ~Spune si se uita cum hainele lui erau pline de faina~ Aa.. Albastrico, nu ti se pare ca esti cam curata?
-Pleaca de langa minee! ~Spun ridicandu-ma si fugind prind bucatarie , cautand o "arma" ceva.
-Nu scapi tu! ~Imi raspunde luand cu el faina care mai ramasese in ambalaj si alergand dupa mine~
Ma prinde si cand sa toarne faina pe mine o prind , o iau in mana si i-o torn in cap incepand sa rad din nou ca o psihopata .
-Asa jucam deci? ~Imi zice asta apoi ma prinde de maini si ma imbratiseaza, asigurandu-se ca m-a umplut si pe mine de faina~
-Te urasc unicornule!
-Siguur.
-De ce nu ma crezi?
-Daca m-ai ura ai pleca imediat de aici si nu m-ai lasa sa te mai imbratisez. Ba chiar m-ai fi impins si fugit. Tu in schimb stai si nici nu cred ca ai de gand sa pleci.
-De cand esti asa inteligent?
-Nici eu nu stiu, ce imi faci femeie?
-Probabil te fac sa vezi si alte parti de alte tale pe care pana acum nu le-ai cunoscut.
-Poate.. Si de asta imi placi asa mult.
Auzind spusele lui il imbratisez mai strans, el ridicandu-mi capul si sarutandu-ma. Nici nu imi mai pasa fata lui era plina de faina, i-am raspuns la sarut, el tinandu-ma strans langa el iar eu umbland prin parul lui , ciufulindu-l si curatandu-l de faina. Ma ridica in brate , nerupand sarutul , lipindu-ma de un perete. Sarutul incepe sa devina din ce in ce mai salbatic, una din mainile lui examinandu-mi fiecare parte din corp. Amandoi ramanand fara aer rupem sarutul, el incepand sa ma sarute pe gat, adaugand din cand in cand mai multe urme................................................................................................
YOU ARE READING
Iubire si ura [Alta poveste legata de Jeff the Killer]
Fanfiction.... Mary: - De ce Jeff..? De ce faci toate astea? Chiar vrei sa mă distrugi? Puteam sa trec peste orice greșeală ai fi făcut înafară de asta.. Îti place sa ma vezi asa.. Distrusă..? Jeff: - Mary! Iți pot explica.. Doar te rog.. Stai! Nu pleca! ...