Sára se prudce vyšvihla do sedu a zalapala po dechu, jež jí scházel. Všude kolem jí obklopoval jen tma. Černo černá tma. Několikrát zamrkala očima a její oči si konečně začali zvykat na nové prostředí. Když se jí to podařilo, spatřila jen hustý les. Na chvíli jí pohltila panika, ale stále jí neopouštěl pocit, že jí je stále toto místo něčím povědomé, nemohla si však vzpomenout. Při pádu se totiž praštila silně do hlavy a zapoměla co se vlastně stalo. Les se ale Sáře moc nezamlouval. Byl suchý, páchl hnilobou a nikde nezaslechla ani ptáčka. Byl celý takový podivný.
Když vykročila ze křoví ve kterém přistála, stála rovnou na cestě. Chtěla se po ní hned vydat ale nevěděla jakým směrem. Z nenadání zaslechla klapot koňských kopyt. Odvodila si podle svých zkušeností, že onen kůň jen klusal. Jen pozorně poslouchala, až uvidí koně s jezdcem. Na krásném běloušovi jel mladý elf s blonďatými, dlouhými vlasy. Sára ho s úžasem pozorovala. Zdál se jí také povědomý ale nepamatovala si.
Elf zastavil svého koně a pohotově vytáhl luk s šípem a mířil na dívku stojící před ním. ,,kdo jsi a co děláš tady v lese?" zeptal se s přimhouřenýma očima. Sáře se v tu chvíli zamlžilo před očima a zamotala se jí hlava. Neuběhla ani minuta a dívka se kácela k zemi. Elf seskočil z koně a přistoupil k ní. Klekl si k ní a chvíli si jí prohlížel. Nebylo by dobré rozhodnutí jí tu nechat, přilákalo by to všeljakou havěť. Vzal ji tedy do náruče a vysadil na svého koně, na kterého poté naskočil, obrátil ho a rozjel se zpět k domovu.
~~~~~~~~
,,Eruntane?" zavolal Legolas když rozrazil dveře do jedné z místností kde jeho přítel trávil většinu času. Za chvíli se opravdu objevil s udiveným výrazem. ,,co potřebujete princi?" zeptal se mile Eruntano. Byl to mladý a pohledný elf s dlouhými, hnědými vlasy a zelenošedýma očima. ,,já nic, ale přivedl jsem elfku, kterou jsem našel v lese" uvedl Eruntana do obrazu. Ten si Sáru, stále nehybně ležíc v princově náruči, jen přeměřil pohledem. ,,smím se zeptat jaké je její jméno?" zeptal se a pokynul princi aby jí položil na lůžko pro raněné či nemocné. ,,tato informace bohužel k mým uším nedolehla" řekl blonďatý elf a nechal svého přítele aby dívku v klidu prohlédnul.
Eruntano jí ránu na čele vyčistil a dal jí obklad z léčivých bylinek. ,,nic moc jí není, jen si asi nebude něco pamatovat. Má mírný otřes mozku ale nemyslím si že je to něco vážného" ujistil prince. ,,bude v pořádku akorát by měla pár dní odpočívat. Žádné zranění, ať je malé by se nemělo podceňovat" usmál se. ,,Měl by o tom ale vědět i král, Legolasi" upozornil prince a pokračoval v třízení bylinek. ,,jistě hned mu to půjdu říct." řekl klidně Legolas a ihned se vydal za svým otcem.Welcome to second chapter!😄
Bohužel je o něco málo slov kratší než ta předchozí😐 snad to tolik nevadí😅 a jestli jo budete to muset nějak přežít😜
Jinak se nám Sára dostala do Středozemě😄 yaaaay! Uvidíme jestli bude v pohodě. Předpokládám,že většina z vás zastává názor a doufá v Sáry rychlé uzdravení, ale je tu někdo kdo si myslí opak? Jen by mě to zajímalo. V žádném případě neříkám, že se neuzdraví nebo naopak😄 ještě se rozhoduju😏
Btw myslím, že tahle kapitola se docela povedla😃 když bych jí porovnala s tou starou verzí tak určitě😅
Abych vás taky trochu uvedla do obrazu. Jsem teď na lyžáku takže proto tak dlouho trvalo než jsem vydala novou kapitolu. Chtěla jsem jí vydat už včera ale maj tu blbou wifi😜 modlim se teda abych to do pátka přežila😂
ČTEŠ
Inside the book [PROBÍHÁ ÚPRAVA]
FanfictionKouzelná kniha otevře bránu do cizího světa elfů, trpaslíků a dalších podivných bytostí které zde přebývají. Všechny pozná dívka jménem Sára. Pozná však i něco víc než tajemství Středozemě?