3.kapitola

689 45 2
                                    


Po pár dnech odpočinku nastal den kdy se měla Aranel setkat s králem Temného hvozdu. Stále si však nemohla vzpomenout jak se dostala do Středozemě a kdo jsou ti elfové kterými byla obklopena. Král ji, ale chtěl přesto vyslechnout. Chtěl vědět co je elfka zač a od kud se tu vzala.

Aranel měla svůj vlastní pokoj kde přebývala po dobu svého zranění. Zrovna si převlékla šaty jež jí přinesla elfka která zde dělala komornou. Jmenovala se Alassëa a s Aranel si dost dobře rozuměli.

Když se Aranel připravila, Alassëa jí dovedla ke králi. Elfka stanula před trůnem samotného krále elfů. Ten když jí spatřil okamžitě se zvedl z trůnu a šel směrem k dívce. U výslechu byla přítomna zrzavá elfka, nejspíš velitelka sráží a princ, který se na Aranel povzbudivě usmál.

,,Erunis?" zašeptal král. Elfka se podívala na krále který ji pozoroval a prohlížel překvapeným pohledem. ,,mé jméno je Aranel, pane" řekla klidně.

Nedávala znát svůj strach. Nechtěla aby jí věděli jako ustrašenou, malou holku. Útroby se jí však svíraly strachem. Když si vymyslí nějakou dobrou výmluvu jak se do lesa dostala nic by se jí stát nemělo. ,,a co jsi dělala sama v lese?" položil král další otázku. ,,jsem na objížďce Středozemě. Před několika roky jsem se vydala z Lothlorienu do Eriadoru směrem k Šedým přístavům abych našla své rodiče" odpověděla a vduchu se i pochválila za skvěle improvizovanou historku.

Rodiče opravdu hledala ale pochybovala o tom, že by byli zrovna tady. ,,teď jsem na cestě zpět" řekla prostě. Princ i s velitelkou stráží vše bedlivě pozorovali. Král se odmlčel, chvíli přemýšel pak ale znovu promluvil. ,,jestli jdeš do Lothlorienu tak můžeš jet s Legolasem. Vydá se do Elrondova domu v Roklince" otočil se k elfce.

Aranel se zaradovala a těšila se na cestu po Středozemi. Naštěstí znala mapu této země natolik dobře, že mohla v klidu lhát. Nebylo jí to sice nic moc příjemného ale musela. Prozatím se rozhodla svou pravou osobnost schovávat za přetvářky a lži. ,,jistě, děkuji" pokývla mírně hlavou. ,,Nyní se jdi připravit. Zítra ráno odjíždíte" oznámil jí král. Elfka se uklonila a vydala se pryč.

Spěšně prošla okolo Legolase a šla po boku své přítelkyně do svého pokoje. Palác skoro vůbec neznala a tak potřebovala někoho kdo jí poradí.

Na můj vkus je tato kapitola dost krátká. Bohužel jsem ještě pár vět musela přepsat a některé i smazat😜 a to jen díky mému nápadu u předchozí kapitoly. Yaaaaay🙌

Rozhodla jsem se, že Aranel si asi nebude pamatovat nic😁 pro zápletku😉 je mi jasné, že to někomu může vadit, ale to je riziko povolání😄 v příběhu se ještě objeví mnoho změn tak se připravte😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozhodla jsem se, že Aranel si asi nebude pamatovat nic😁 pro zápletku😉 je mi jasné, že to někomu může vadit, ale to je riziko povolání😄 v příběhu se ještě objeví mnoho změn tak se připravte😂

Inside the book [PROBÍHÁ ÚPRAVA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat