Viky (Dnešnou časťou sa trocha inšpirujeme od Crystal)
Vystúpila som z vlaku a pred nami už stál Petr (Budem písať Hoggy, pretože potom by sme mali dvoch Petrov) Chalani si s ním podali ruky, Miška ho s úsmevom objala a potom pristúpil ku mne. "Peter." Povedal a s úsmevom mi podal ruku. "Viky.." Odpovedala som a dal mi pusu na jedno líce a na druhé. Potom sme chvíľu kráčali Prahou, až sme sa dostali do jeho bytu. Pavel, ktorý s ním býva je v Amerike, takže sa každý máme kde vyspať. "Ukážu vám kde budete spát." Povedal a kráčal po byte. "Kubo s Miškou, vám roztáhnu tenhle guač, Matúš s Viky, vy múžete spát v hostovské, sou tam dvě postele. Petrě ty múžeš spát v Pavlovém pokoji" Vysvetlil nám s úsmevom. Zložili sme si veci a rozhodli sme sa prejsť do Prahy niekde najesť. Cestou sme sa s Hoggym lepšie spoznali, aby o mne niečo vedel, keď už spolu budeme točiť videá a už sem budem chodiť s partou častejšie. Objednala som si palacinky a pustili sme sa do jedla. Hoggy si pizzu, rovnako ako všetci chalani a Miška si vystačila s vyprážaným syrom.
Keď sme sa vrátili do bytu, pustili sme sa do tichej pošty. "Takže čus lidi! Já vás výtam u novýho videa s názvem tichá pošta. Jde tu o to... BLA BLA BLA... Je tu se mnou.."Začal Hoggy. "Expl0ited." Povedal Peter. "Miška." Povedala Miška. "Matúš." Povedal Matúš. "A Fajtiíkk." Povedal Kubo. Ja som bola skrytá za nimi. "A máme tu hosta, jaký ješte nebyl v žádnem z mých a asi ani jiných videích..." Začal a ja som už bola pripravená vyskočiť. "Viky!" Zakričal a ja som si sadla na pohovku. "Ahojte!" Pozdravila som sa im. Keď sme sa po dlhom smianí ukludnili a skončili video, zaskočil ma Hoggy s otázkou: "Tohle bylo tvé první video.." "No asi ano, prečo?" Spýtala som sa s úsmevom. "Dobrá si bola." Podporil ma Matúš, ktorý stál za mnou.
Večer sme sa niektorí osprchovali a zaľahli do svojich postelí. "Dobrú noc!" Povedala Miška, držiac sa Jakubovej ruky. Matúš po krátkom ťukaní do mobilu zaspal. Keď som už bola pripravená zaspať, ozval sa obrovský hrom a spustil sa dážď. Takmer som sa pokakala.. neviem prečo no strašne sa bojím búrok.. Asi takto nezaspím. Nech som sa snažila akokoľvek, vždy som sa na hrom strhla.. do toho začali ešte aj blesky. Tichučko som sa postavila, aby som ho nevzbudila a začala som rozmýšľať. Bude to asi veľmi trápne a čudné.. no možno, keď si ľahnem k Matúšovi sa toľko báť nebudem. Schmatla som perinu a prešla som pár krokov k jeho posteli a ľahla som si pred neho. Otočil sa, sadol si a čudným hlasom sa spýtal: "Viky?" Ja som však robila, že spím. Matúš si opäť ľahol a položil hlavu na moje rameno.. Už som sa toľko nebála a konečne som zaspala. Cítia som, že som červená ako taká rajčina, no čo už. Ach ani nechcem vedieť čo bude ráno...
Keď som ráno otvorila oči, pozrela som sa na Matúša, ktorý už oblečený opäť ležal v posteli. "Dobré ráno!" Povedal a zaboril sa do vankúša. Rýchlo som vyskočila z postele a začala som vystrašená vysvetlovať. "Prepáč.. ale strašne hrmelo a ja som sa bála.. Nehneváš sa?" Matúš sa s nadvihnutým obočím posadil a povedal: "Prečo by som sa mal hnevať, vôbec mi to nevadilo." Usmial sa, čo ma upokojilo. V pyžame som vyšla na chodbu k obývačke, kde ešte drichmali Kubo s Miškou. Miškyne vlasy boli rozlietané po celom gauči, hlavu mala položenú na Kubovej hrudi. Kubo už nespal a keď ma zbadal, na pozdrav mi kývol hlavou. Odkývla som mu a vydala som sa do izby, kde som si vybrala veci na oblečenie. V kúpeľni som sa obliekla, a keď som vyšla, už stál Hoggy za šporákom a varil omeletu. "Hmm domáca hospodinka." Podotkla som s úsmevom a prešla som cez kuchyňu. Hoggy sa zasmial a pokračoval vo varení. Rozdala som tanieriky a šla som zobudiť Petra, Kubo jemne budil Mišku. Altofovci to asi majú v rodine. Potom sme sa spolu najedli. Hoggy ešte v posteli zostrihal video. A dal ho vydávať. Ešte sme dnes natočili video na Matúšov a Miškyn kanál.. Zajtra nás čaká Peťov a Kubov.
YOU ARE READING
YouTube Love
RomanceAhoj! Toto sme my v príbehu zvané Miška Altofová a Viky Juríková. Píšeme z dvoch pohľadov, spoločnosť nám robia sympatický chalani z Prievidze. Viac sa dozviete v obsahu.