Viky
Otvorila som oči. Peter ťukal do mobilu, Miška pozerala von oknom, Kubo s Matúšom spali. Cítila som niečo na mojej ruke.. Ano bola to Matúšova. Rýchlo som svoju ruku odsunula a podoprela si ňou hlavu. Ja.. bojím sa... Ako to cíti Matúš?
Už len pol hodinu a sme v Bratislave. S Miškou sme sa pustili do tichého rozhovoru. Potom si Miška strčila do úst sluchátka a začala počúvať Kaliho. Tak som sa začala rozprávať s Petrom. Po čase sa zobudil aj Matúš s Kubom. Od Matúša som rýchlo odvrátila zrak, a už sme boli na stanici v Bratislave. Dana sme určite nenútili, aby nás tu čakal o piatej, tak sme sami šli k jeho bytu.
Zaklopali sme a otvoril nám Dano, ktorý už určite nespal. "Ahoj Miška." Povedal a jemne objal Mišku, ktorá stála pred dverami prvá. Opäť sa s každým pozdravili. "A ty si Viky však?" Spýtal sa, podal mi ruku. Prikívla som a opäť pokračoval: "Dano." Povedal a tiež sme si dali symbolické pusi na líca ako s Hoggym. Pozval nás na chvíľu dnu. Pokecali sme, natočili sme kúsok do vlogu, nechceli sme točiť celé video. Keď už bolo načase, opäť sme sa vybrali na zastávku. Nastúpili sme a opäť nás čaká takmer trojhodinová cesta do Prievidze.
"Oh.. Shit toľko cestovať... Nabudúce príde Hoggy za nami." Poznamenal Matúš, ktorý si z batoha vytiahol notebook a nachystal si pár videí z celého pobytu u Hoggyho a cestovania.. Bude z toho vlog. Matúš to šikovne postrihá, pospája, pridá peknú hudbu.. milujem jeho vlogy. Na začiatok dal celé naše cestovanie tam do trojminutovej skratky. Potom pridal stretnutie s Hoggym, obed v reštike.. pocity po natočení videí, plaváreň.. cestu za Danielom.. ešte teraz natáčame posledné videá do vlogu.
Keď bol hotový vlog, Matúš ho dal vydávať a notebook odložil do tašky. Potom z nej vytiahol vankúš, uložil sa na sedadle a privrel oči. Nenápadne som sa na neho usmiala. Kubo ukazoval Miške niečo na mobile, tá sa na tom začala smiať na celý vlak. "Pšššt!" Povedal Kubo a chytil jej ústa. Potom sme si posadali vedľa spiaceho Matúša a odfotili selfie na instagram.
#Cesta#do#Prievidze#Niektorí#už#počítajú#ovečky
Matúša porazí keď to uvidí. Najprv mi ho začalo byť ľúto... Ako to len s nami dopadne?
YOU ARE READING
YouTube Love
RomanceAhoj! Toto sme my v príbehu zvané Miška Altofová a Viky Juríková. Píšeme z dvoch pohľadov, spoločnosť nám robia sympatický chalani z Prievidze. Viac sa dozviete v obsahu.