1.Kapitola

114 2 2
                                    

Miška

Ráno som vstala o 7:00 a rýchlo som sa začala obliekať. Dala som si na seba tyrkysovú károvanú košeľu a rifle. Vlasy som si zapla do chvosta a najedla som sa. Ponáhľala som sa, lebo som chcela ísť pobudiť chalanov z bytovky. Keď som sa obliekla a šla som ku dverám, neskoro.. niekto zaklopal. Pred dverami stál Kubo. "Ahoj! Dnes som to ja!" Povedal a smiešne sa uškrnul, pri pohľade na mňa. Šli sme zaklopať Peťovi s Matúšom. Keď sme sa všetci pozbierali šli sme ohlásiť Viky, ktorá nás už čakala.

V škole sme sa usadili do lavíc. Sadla som si vedľa Kuba, Matúš vedľa Peťa a Viky vedľa Patrície. Kubov face zozelenel, keď vo dverách zbadal profesora Lujza. Po obede sme sa všetci vydali zo školy s výnimkou Viky, ktorá zostala v škole na hádzanarskom krúžku. Matúš šiel domov natočiť video a ja s Kubom a Peťom sme šli na futbalový tréning. Som jediné dievča v tíme, no tréner povedal že som lepšia než pólka chalanov z tímu čo ma teší. S Kubom si na ihrisku radi prihrávame, Peter vždy zmizne niekde vpredu. Keď sme po hodine všeličo dotrénovali, sme unavení odišli domov. Keď som sa čo to naučila, ma zavolali Peter s Kubom a Matúšom natáčať video. V Peťovom a Matúšovom umboxingu sa vždy čo to nájde aj pre mňa a Kuba. Po natočení videa sme sa ešte na všeličom nasmiali a odišla som domov. Zavolala som Viky, ako bolo na prehadzovanej. Navečerala som sa a s mobilom v rukách som si ľahla do postele. Zajtra vyrazíme za Hoggym, tak som sa začala baliť. Po namáhavom dni som si konečne ľahla do teplej vane, v ktorej som sa už od všetkého odreagovala. Som rada, že už zajtra je piatok a konečne pokoj od školy. S úsmevom som si opäť ľahla do postele, kde som o pár minút zaspala.

YouTube LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang