14.Kapitola

38 1 0
                                    

Niečo sa mi nezdá

Miška

Je ráno ako každé iné. Zobudím sa s pohľadom na posteľ oproti. Viky si taktiež otvori oči a obe si zaprajeme dobré ráno. Vyšuchceme sa z postele, najeme, umyjeme, oblečieme a zazvoní zvonček. Pravdaže otvorime Kubovi s Matúšom a Petrom. Kráčame do školy... 

"Tak, toto je vaša nová spolužiačka!" Povie triedny učiteľ.. Pozriem sa na ňu. Má veľké ústa, je extrémne namaľovaná a má také prsia, že keby padne tak si nimi rozbije bradu. Sadla si za mňa s Jakubom. Jakubove oči stále smerovali na ňu, už som ho na to aj upozornila. Cez prestávku som sa rozprávala s Viky, pretože všetci ostatní na čele s Petrom sa zoznamovali s tou .. jak sa to volá?! Jááj Erikou.. "Akože keby si ja zväčším pery tak by na mňa leteli všetci okrem Matúša?" Spýtala sa Viky.. "Podľa mňa nie." Povedala som a zazvonilo. "No čo nové vieš o slečne dokonalej?" Spýtala som sa keď sa otočil ku mne. "Že má 18, je z Trnavy, rada pláva a robí poldance." Odpovedal mi.. "Hmm to je teda iná frajerka." Povedala som ironicky. "Ale prestaň Miša." Povedal no do triedy už vošiel vyučujúci.

Dnes nemáme tréning tam som šla hneď s partou domov. S Viky sme vstúpili do bytu, mama je v práci a brat čo chvíľu príde zo školy. Ihneď som zjedla jogurt a s Viky sme sa nachystali do školy. Vydali sme sa s chalanmi von. Už je tma, oproti sa promenáduje tá .... Zabočí na inú ulicu a vášnivo nám zakýva. Jakub jej s úsmevom odkýva, Matúš jej len kývne hlavou. Ja s Viky máme chuť jej tak akurát ukázať prostredník. "Miška, prečo mi nedáš ruku!?" Spýtal sa ma Jakub. "Nech ti ju dá Erika!" Naštvane som povedala a rozbehla sa preč. Keďže som futbalista už som prebehla celý blok. V pätách mi bola Viky, tak som spomalila. Bežali sme ďalej, chalani ktorí sa spamätávali nás už nedobehnú. "To čo malo byť!" Povedala keď ma chytila. "Ale nič .. len som bola zvedavá ako zareaguje." Povedala som a sklopila zrak. "Vieš čo poďme domov." povedala mi a kráčali sme do bytovky.

YouTube LoveWo Geschichten leben. Entdecke jetzt