9.Kapitola

51 1 0
                                    


Miška

Konečne sme v Prievidzi. S obrovským povzdychom som vystúpila z vlaku, porozhliadla som sa. Viky sme v krátkosti odprevadili a potom som s Peťom, Kubom a Matúšom kráčali do bytovky. "Pá láska." Povedal Kubo a jemne ma pobozkal. "Možno poobede." Povedala som povzbudivo a zaklopala na dvere nášho bytu. Otvorila mi mamina, ktorá držala v ruke prachovku. "No serus!" Povedala a pustila ma dnu. Tašku som hodila do kraja izby a tvárou som sa hodila do postele. Ešte si trocha pospím.

O pol dvanástej som sa zobudila akurát na obed. Za stolom sme sedeli ja, mama a môj mladší brat. "Čo Maro, ako sa máš?" Spýtala som sa 16 ročného brata. "Nevolaj ma Maro!" Zvrčal a takmer mu zabehla lyžička. "Vieš čo nič som nepovedala!" Zavrčala som naspäť. "Decká naozaj spolu nemôžte normálne vychádzať?" Spýtala sa sklamaná mama. "Nie keď ma naserie hneď z príchodu!" Zakričal a postavil sa zo stoličky. "To si si mohol odpustiť!" Zarevala som, taktiež som sa postavila, a všimla som si že sme sa každý držali, aby sme druhému nestrelili. "Fajn!" Zakričal, odstúpil od stala a bežal do izby. Mama mi strelila slabé zaucho. "Táňa?" Spýtala som sa potichu mami, tá prikývla. Táňa je Marekova... priateľka.. no teda.. očividne bývalá. Keď som dojedla, napochodovala som o poschodie vyššie za Jakubom.






YouTube LoveWhere stories live. Discover now