10.Kapitola

53 1 1
                                    

VIKY O PÁR MESIACOV PIATOK


Tak zatiaľ sa udiala tak akurát naša stužková ktorú som si užila pretože som bola s Matúšom v páre.. nové ohlasy na videá, hlavne na Peťove z Prahy a veľmi veľa otázok na mňa.



Je piatok večer a práve som vyšla z hádzanárskeho. "Ahoj.. išla by si za pol hoďku do kina..?" Pípla mi SMS od Matúša.. Začala som lietať po izbe a skákať 2 metre do výšky.. SMS som si pre istotu prečítala ešte raz.. Bože to iba ja môžem byť taká sprostá a nedočítať dokonca: "Ahoj.. išla by si za pol hoďku do kina? Idú aj ostatní." Už som sa tešila ... že len my dvaja.. "Jasné.. prečo nie." Sklamane som odpísala a začala sa pripravovať. Obliekla som si modré rifle a biele tričko s nápisom DREAMS. Vlasy som si nechala rozpustené, narúžovala som si ústa, mihalnice prešla špirálou. Obula som si NIKE a vyšla z bytu. Už tam čakal Matúš.. ale.. kde sú ostatní? "Kde sú všetci?" Spýtala som sa a kráčala po schodoch. "O e ehm... chcel som ťa prekvapiť.. Ostatní sú doma." Povedal a prišiel ku mne. "Dúfam, že ti to nevadí." Povedal a sklonil hlavu. "Jasné, že nie.. Na aký ideme?" Spýtala som sa a kráčala vedľa Matúša. "Aký vyberieš." Zdvorilo povedal a usmial sa. Nakoniec sme skončili na rýchlo a zbesilo. Aj sme sa zasmiali, Matúš kúpil pukance no vodu som mu zakázala kúpiť, hádam kúpim niečo aj ja nie? Vyšli sme z kina a už kráčali asi len domov. Dosť som si to užila, Matúš je strašne super. Zabočili sme do jednej uličky, no Matúš zrazu zastavil. "Deje sa niečo?" Spýtala som sa. "Viky ja..." Snažil sa vykoktať. "Už dlho, veľmi dlho som ti chcel povedať..." Začal no odmlčal... "Ľúbim ťa." Zašepkal a môj mozog zaiskril.. Počula som správne.. "a hm.. Aj ja teba.." Povedala som rýchlo a pobozkala ho... Keď sme sa usmiali, chytil ma za ruku a kráčali sme ďalej.

Miška

Ja s Kubom sedíme u Peťa doma a už len čumíme do Petrovho telefónu. "Už mal napísať." Povedala som znepokojene a už som si nedočkavosťou chcela vytrhať vlasy. "Miša ukľudni sa." Povedal Peter, ktorý zašiel pre pár Monsterov. Zrazu zavibroval mobil a na obrazovke sa zjavilo Matúš. "JE TO TAM!" Prečítala som správu. Zapišťala som a hodila sa Kubovi okolo krku. Peťovi som dala FIVE a bola som konečne šťastná, že sú Viky a Matúš šťastní. Na toto si pripije








YouTube LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang