16.Kapitola

31 1 1
                                    

Viky

Sedím na Matúšovej posteli. V tom zazvoní zvonček. "IDÉM!" Zakričí Matúš a postaví sa. Otvori.. Počujem hlasy. Postavím sa a kráčam tam. V tom nájdem Mišku v Matúšovom objatí. Nevadí mi to, sú BFF ale prečo plače. "Miška! Miška prečo plačeš?!" Spýtal sa jej Matúš, no v tom momente bola v mojom objatí. "Ja ja ... " Začne no preruším ju. "Počkaj Matúš ideme na chodbu." Poviem, otvorím dvere, výjdeme a zavriem. "O .. On sa tam bozkával s Erikou." Povie, a takmer mi od údivu vypadnú oči z jamiek. "To prečo?" Spýtala som sa. "No mňa sa nepýtaj." Odpovie a už si utrie posledné slzy. "A ja len ... ukončili sme to.. Zrúkol na mňa fajn.. spýtala som sa či je to koniec a on len stál bez slova." Oznámila mi. "Ó Miši." Povedala som ju a pevne som ju objala, aj keď sme obe sedeli na zemi. "Nevadí ak pôjdeme už k nám, nechcem ho stretnúť pri príchode do bytovky?" Spýtala sa a jasné, že mi to nevadilo. Rozlúčila som sa s Matúšom a šli sme k nej. "Ach dievčence kde sa túlate takto večer?" Spýtala sa teta Altofová. "Ale len sme sa boli pozrieť na Matúšove zostrihané video." Odpovedala som za Mišku a rýchlim krokom sme prešli do jej izby. Prezliekli sme sa do pyžama a pustili sme si film na notebooku. Ešte sa mi podarilo ju ako tak ukľudniť, zaspala mi v náručí. Zaklapla som notebook a ľahla som si do svojej postele...

*Na druhý deň*

S Miškou sme si pristali skôr, a napísala som Matúšovi, že dnes nepôjdeme s ním, Jakubom a Petrom do školy, potom mu vysvetlím prečo. Jakub sa im očividne nepriznal Obliekli sme sa, najedli, nachystali a kráčali sme do školy. V triede sme sa vybalili a už tam bola aj Erika. Videla som Miškin výraz, a aj jej zatínanie pästí. "Nenervuj sa, nič to nevirieši." povedala som jej a chytila ruku. Do triedy vošiel Jakub, Peter a Matúš. Všetci sa na mňa divne pozreli, no ja som im odpovedala výrazom tváre akokeby so slovami: "Na dlho" ... Jakub si sadol pri Mišku.. šiel niečo povedať no.. "Nehovor na mňa." Povedala rázne Miška, Peter s Matúšom ju nepočuli, lebo sa rozprávali. Jakub stíchol a vybalil si veci. Miška dala medzi nich jej obrovský peračník na fixky, A hlavu si položila na lavicu, ale na takú stranu, aby sa nepozerala na Jakuba. Zazvonilo a začala sa škola. Do riti prečo musím mať dnes poobede ešte aj tréning. 

*Miška*

Po škole sa od ostatných oddelíme. Kráčam s Jakubom a Petrom, kráčam vedľa Jakuba. "Ahojte! Dobrý!" Pozdravím spoluhráčov a trénera, Jakub a Peter spravia to isté. Tréning vyzerá ako každý iný. Skáčame cez prekážky, kľučkujeme atď.. Potom sa rozdelíme do tímov. Ach som s Jakubom... a hráme malý zápas. "Miškaa Miškaa nahraj mi som voľný!" Kričal Jakub na druhej strane ihriska... no ja som si išla svoje.. V tom mi prebrali loptu z druhého tímu a dali gól "Mišká! Čo robíš!?" Zakričal na mňa Dávid. "Ty si voľný aj v niečom inom!" Pomyslela som si... Po tréningu sme dostali inštrukcie na sobotňajší zápas. Kráčam domov. Po príchode ma čaká mama s večerou. Viky taktiež večeria, potom si spolu spravíme horúcu čokoládu a rozprávame sa v izbe.

YouTube LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora