5.Kapitola

67 1 0
                                    

Miška

Po raňajkách sme sa s Kubom vydali niečo kúpiť. Isto sa nestratíme, túto časť Prahy veľmi dobre poznáme. Ruka v ruke sme kráčali Prahou, a predsa len to je iné ako u nás.. Jasné, že iné ako v Prievidzi.. ale myslela som napríklad aj Bratislavu. V menšom obchode sme kúpili toastové chleby, šunku so syrom,pár hlúpostí do videa a ešte nejaké drobnosti. Cestou z obchodu som sa na Kuba milo usmiala až sme prišli do bytu. Na obed si spravíme toasty, potom sa ide točiť. Počas robenia sendvičov sme skontrovali ohlasy na tichú poštu. "Jéj tá Viky je super! Skvelé video! Miška je tam krásna! Viky mi príde povedomá! Hoggy ty tvoje hlášky.." Všetci sme sa usmiali nad komentármi, Viky sa mierne začervenala. Potom sme sa pustili do môjho videa. "Wi-tajte u dnešného videa s názvom..." Začala som a všetci vykríkli. "Odezírací challenge!" Zahmárila som sa. "Dnes to bude zaujímavé, keďže tu máme:" Opäť som začala. "Fajtiíkka!" Vykríkol Kubo.. "Matúša!" Zakričal Matúš.. "Expl0iteda!" Zpozornel Peter.. "Hoggyho!" Pokračoval Hoggy. "A Viky!" Dokončila Viky. Také halúzne video z toho bude..

Povedali sme, že si dáme pauzu. Rýchlo nás to prešlo a ostatní začali hrať hru. Ja som sa pustila do strihania videa "Mima! Poď taky!" Povedal Hoggy. Neodpovedala som.. Jakub vie čo má povedať. "Ooo nechaj ju radšej.. Pri strihaní vie byť pekne nervózna." Povedal Kubo a ja som súhlasne žmurkla. Som tip človeka, čo sa dokáže sústrediť, aj keď je okolo neho hluk. Snažila som sa vychytať najväčšie srandy, ako to robia skúsený Youtuberi. Chalani hrali s Viky Twister, až potom som presvedčila Matúša, aby sme natočili Twister. "Takže čaute ľudia! Moje meno je Matúš.." Začal Matúš, a viac už hádam písať nemusím. Pri Twistere sme sa tiež skvelo zabavili, keď že mal Hoggy KRÁSNY výhľad na môj zadok. Ja som skončila v polohe klačiaceho psa.. Vyhrala Viky. Neskôr sme sa rozhodli ísť na plaváreň. Ano s Youtubermi nikdy nespadne nálada.

Keď sme sa v šatniach poprezliekali a podišli k bazénom, niekto ma zozadu pošteklil. Myslela som, že to je Kubo, no za mnou stál Matúš, ktorý vybúchal smiechom viac než ja. "Priprav sa!" Povedal a zodvihol ma na ruky ako nevestu. "Raz!Dva!Tri!" Napočítal a hodil ma do stredu bazéna. Ako som letela, myslela som si že hodím pekného placáka na hladinu no nestalo sa. Z vody sa vynorili Kubove ruky, ktoré ma chytili. "Kuk!" Povedal a odhodil ma ďalej. Tam ma chytil Hoggy, ktorý ma taktiež pošteklil a nakoniec som skončila v Petrovom náručí. Ten to zakončil so slovami: "Chyť si nos!" A skončila som vo vode. Matúš si to ešte natočil. "Počkaj keď vyleziem z vody!" Povedala som výhražne so smiechom. Potom sme točili Youtuberské zápasy. Hoggy sa postavil za kameru, Peter zmizol zo záberu. Matúš si dal na plecia Viky, Jakub mňa a začali sme sa byť. Chytila som Vikynu tvár a potlačila. Keďže stratila rovnováhu a neuvolnila nohy, ztiahla aj Matúša. Potom si ma dal na plecia Hoggy, Matúš Petra a tiež sme sa bili. Zozadu kamery vyhlásila Viky: "Altof vs. Altofová." Potom ma Peter chytil za krk, akoby ma šiel zadrhnúť. Hoggy si to všimol a vyhlásil. "Pripravená? Sundáme je!" Prikívla som a pevne som sa chytila jeho vlasou. Vrazili sme do nich a spadli sme všetci štyria. Po plavárni sme si v byte večer spravili šalát, a skukli sme si filmy. Keď bolo načase, každý sa pobral do svojej izby, ja s Kubom sme zostali v obývačke na gauči. Keď bolo všade hrobové ticho, Kubo sa trocha posunul a začal ma bozkávať. Nebránila som sa, pretože to bolo fakt príjemné. Po pol hodine som vyhlásila, že idem vydať video. "Dobrú noc." Povedal a dal mi pusu do vlasov. Sadla som si a položila notebook na kolená. Dala som ho vydávať, Matúš to svoje už má. Keď som sa pozrela vedľa seba, Kubo už spal. Jemne som mu dala pusu na čelo a uvelebila som sa. Potom som šťastná zaspala.


YouTube LoveWhere stories live. Discover now