توضيح

322 19 0
                                    

هاي يا بيبول *_*
ياريت تقروا البارت دا للآخر لإنه مهم جداً .

في اكتر من بنت بعتولي وقالولي ان القصة فيها اجزاء مش واضحة وطلبو مني انزل بارت أوضح فيه الحاجات الناقصة
أنا بس حبيت أنزل توضيح لبعض الحاجات اللي موضحتهاش قبل كدا وبعتذر من الكل .

أولا في موضوع كيفين و أم ليام "سيلينا " ومايلي " اخت ليام ، أنا ممكن مخترتش النهاية المناسبة بإخفاء أمر والد ليام عنه لإن كان المفروض الحقيقة تظهر بس أنا بصراحة كان في دماغي اكتر من حاجه ساعتها فا قررت اقفل الموضوع علي كده.

الحكاية هعيدها تاني عشان اللي نسو
وفي إضافاات ياريت تقروها للتوضيح مش أكتر .

..
كيڤين سمع سيلينا تتشاجر مع شخص بالصدفة ، واكتشف ان هذا الشخض هو والد ليام الحقيقي ، والدة ليام قصت عليه كل شيء وأن كال *الشخص* كان زوجها في السابق ولكنهم تطلقوا وقد علمت سيلينا بحملها منه بعض بضع اسابيع من الطلاق لكنها عزمت على اخفاء الأمر عنه حتى لا تحدث المشاكل

انجبت سيلينا ليام وتزوجت جيمس *اللي اعتقد ليام انه والده* وتعاونوا معاً على اخفاء الأمر من الجميع وقاموا بكتابة ليام بإسم جيمس ، بعدها فترة أُنجبت مايلي حيثُ جيمس هو والدها الحقيقي ! ، كال تعرف علي مايلي لأنه كان مدرسها بالجامعه وعزم على إخبارها الحقيقة بعدما عرف بالأمر عن طريق الخطأ .

صُدمت مايلي ورفضت البوح بالأمر لليام وعندها اختطفها كال وقرر أن يتلاعب بمشاعر والديها قليلاً لئلا يعيدوا له إبنه ليام .

قام بدعوة سيلينا وجيمس إلي مركبٍ صغير وأراهم حيثُ تقطنُ مايلي على المركب بلا طعامٍ أو شراب.

أخبرهم أن رجاله سيلقون بها في المحيط إن لم يتحدثوا مع ليام ويخبرونه أن يأتي ويعرف بالحقيقة ، تحدثوا معه بالفعل لكنه تأخر يومَها وفعل كال ما برأسه وأغرق مايلي ثم أسرع بالفرار بينما والدي مايلي يصرخون طالبين النجده محاولين في انقاذها ، عندها وصل ليام ليشاهد ما قلبَ حياته رأساً على عقب ، كانت الصوره الملاصقه لعقل ليام وقتها أن جيمس هو قاتلُ مايلي .

هذه هي القصة كامله .

بعتذر تاني لإني مذكرتش التفاصيل دي في القصة ، هي كانت رموز مبهمة بس مين هيفك شفراتْ الرموز دي ؟

ندخل في تاني حاجه

نايل *_*
نايل يمكن اكتر شخصية مخدتش حقها قي القصة وأنا بعتذر جداً عن تقصيري لنايل بالذات ، حتي إني مذكرتش وجهة نظر نايل غير مره واحدة تقريباً .. I'm sorry يا جماعه ، أنا كان عندي إستعداد إني أعمل جزء تاني وأوضح فيه الحاجات دي

بس حاسة انه أولا مش هيبقي في تفاعل
ثانياً هيبقي بايخ شوية في الأحداث وقصير .
ثالثاً انا بدأت في كتابة رواية جديده لزين ومش هقدر اركز في رواية طالما انا بألف واحده تانيه .

تالت حاجه وأهم حاجه ، حكاية زين.

حكاية زين واضحة بس الجزء المبهم هو آاااخر جزء.

بتاع انتحار زين وتبرعه بقلبه لآيسيل ، أوكي هو متبرعش بصفة رسمية هما لوي وكيفين اقترحوا انهم يستبدلو قلب سيل بقلب زين بعد ما زين مات .

اما عن هاري ف لأن هاري كان متعلق بزين بقي بيدايق لما بيشوف ليام وبيفتكر ان ليام جزء من سبب انتحار زين .

دي كل حاجه قدرت أوضحها ، ياريت أكون قدرت أوصلكوا الاجزاء الناقصة من القصة

لو في أي اسئلة تانيه انا منتظرة اسئلتكوا
وشكرا لكل اللي دعموني وشكرًا لارائكوا *_*

باي ✖✖

Heart Attack !!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن