ShinB bangun dari tidurnya. Hari ini ialah hari pertamanya di sekolah Incheon Highschool. Dia berasa teruja sangat.
Selepas berkemas, dia memakai baju sekolah berwarna putih dan skirt berwarna hitam. ShinB pun turun ke bawah dan bersarapan.
ShinB: Annyeong omma!!
Omma ShinB: Oh,ShinB..kamu sudah bersiap ya. Kamu sangat sesuai dengan baju itu.. Cantik.
ShinB pun malu apabila dipuji ibunya.
Omma ShinB: Eh cepat makan nanti kamu lambat ke sekolah baru kamu itu.Pada masa yang sama, seorang lelaki yang bernama S.Coups sedang berjalan menuju ke Incheon Highchool sambil tangan di dalam kocek. S.Coups merupakan lelaki yang kacak dan tinggi menyebab kan dia popular dan digilai ramai perempuan di sekolahnya. Tiada sesiapa yang tahu hubungannya dengan Suzy kecuali rakannya, Eunha, Yuju dan Yerin.
Dia terfikir tentang budak perempuan baru yang di beritahu Cikgu Do semalam.
S.Coups: Kenapa pula aku sibuk nak tahu? Biarlah.. Omo!! Dah lambat ni habislah kalau lambat nanti Cikgu Do akan marah..
Cikgu Do sebenarnya tidaklah garang sangat cuma jelingan dia yang menyakutkan itu lah yang dia takutkan.//Dalam kelas 5G//
Cikgu Do: Murid-Murid, hari ni kita ada seorang murid baru..Eunbi, sila masuk..
ShinB: *masuk* Annyeonghaseyo, choneun Hwang Eunbi imnida. :)
Cikgu Do: Eunbi, kamu boleh duduk di sebelah lelaki itu. *Tunjuk S.Coups*
ShinB: *jalan dan duduk sebelah S.Coups*
Boy 1: Untunglah kau duduk sebelah perempuan cantik tu.
S.Coups: *Jeling boy 1 & smirk*
ShinB: *bow sambil duduk* Annyeonghaseyo, choneun Hwang Eunbi imnida.. Awak boleh panggil saya ShinB :)
S.Coups: Annyeonghaseyo, choneun Choi Seungcheol imnida.. Awak boleh panggil saya S.Coups. *bow sambil duduk*
Cikgu Do: Baiklah murid-murid, sila buka muka surat 54..//Rehat//
Eunha: Annyeong Eunbi. Jomlah rehat dengan kitorang :)
ShinB: Nae, korang boleh panggil saya ShinB :)
Eunha, Yuju, Yerin: Nae.