//Keesokkan harinya//
S.Coups: Yah, kau keluar dengan Mingyu ke harini?
ShinB: Ha'ah.. kenapa?
S.Coups: Aku ekot sekali boleh?
ShinB: Ekot lah, tak larang pun..
S.Coups: Nae.Setelah mereka bersiap, mereka pun turun ke lobi dan terus berjumpa dengan Mingyu.. Mingyu berasa tidak gembira dengan kehadiran S.Coups tetapi apa yang boleh dia buat ialah hanya mendiamkan diri..
ShinB: Mingyu-ssi, khaja..
Mingyu: N-n-nae..Semasa mereka berjalan-jalan, ShinB berborak dengan Mingyu manakala S.Coups ditinggalkan oleh ShinB di belakang..
S.Coups: (Aishh, diorang ni kan.. Borak pun takkan lah sampai tak layan aku..)
ShinB: S.Coups-ssi, kita nak pergi mana?
S.Coups: N-nae? Err.. Ekot korang je lah..
ShinB: Betul ni?
S.Coups: Betullah..
ShinB: Nae nae nae..Mereka pun pergi ke Yeon Dong Shopping District.. Mereka pergi ke kedai-kedai yang ada di tempat tersebut... ShinB membawa S.Coups dan Mingyu ke kedai pakaian..
//Di tempat pakaian lelaki//
ShinB: S.Coups-ssi, yang ni cantik tak?
S.Coups: Hmmm.. Cantik.. Kau nak beli untuk aku ke?
ShinB: Taklah, saya beli untuk Mingyu sebagai tanda terima kasih sebab dia dah banyak tolong saya.. *senyum*
S.Coups: Ohh *kecewa*ShinB pun membeli sehelai baju untuk Mingyu. Tiba-tiba dia terlihat baju yang agak cantik.. Baju yang berwarna merah, warna kesukaan S.Coups dan berpetak-petak..
ShinB: S.Coups-ssi, baju ni cantik tak?
S.Coups: Hmm..*angguk* (Yeoja ni kan, semua untuk Mingyu.. Untuk aku takde lah? Aish..Macam lah Mingyu tu suami dia..)
ShinB: Nae.. *senyum*Sebenarnya, dia membeli baju itu untuk S.Coups kerana baju itu sangat sesuai untuknya.. Dia tahu S.Coups kecil hati kerana ShinB tidak membeli baju untuk S.Coups dari reaksi mukanya tadi. ShinB pun mengambil baju itu dan meletakkannya di atas kaunter..
ShinB: Berapa semuanya?
Cashier: Semuanya 300000won..ShinB pun membayar baju itu sebanyak 300000won.. Setelah dia membayarnya, tiba-tiba dia melihat gaun yang sangat cantik di tempat pakaian perempuan..
ShinB: S.Coups-ssi, Mingyu-ssi, tengok ni.. *tunjuk baju* Whaa.. cantiklah..
Mingyu: *tengok tanda harga* Mwo? Gaun ni? Mahal lah.. Lain kali jelah ok?
ShinB: Mahal? Hmm.. Takpelah.. *kecewa*Mereka pun pergi ke tempat lain.. Semasa mereka hendak ke tempat lain, S.Coups memberitahu ShinB dan Mingyu bahawa S.Coups hendak ke tandas tetapi sebenarnya, S.Coups ingin ke tempat pakaian perempuan yang mereka singgah sebentar tadi dan terus membeli gaun yang diinginkan ShinB.. S.Coups pun membeli gaun itu walaupun harga gaun itu mahal..
Selepas dia membayar gaun itu, dia pun keluar dari kedai tersebut..
S.Coups: (Mesti dia suka gaun ni..)Setelah dia keluar dari kedai tersebut, dia melihat kedai accessory di sebelah kedai pakaian tadi.. S.Coups merancang untuk membeli seutas rantai untuk kekasihnya, Suzy dan seutas lagi untuk isterinya, ShinB..Setelah dia membeli kedua-dua rantai tersebut, lalu dia menelefon ShinB untuk pulang ke hotel..
Di dalam bilik, S.Coups meletakkan gaun yang dibelinya di dalam beg ShinB dan rantai yang dibelinya tadi disimpan di dalam poket..
ShinB: *masuk bilik* Saya dah balik.. Err, kenapa awak suruh saya balik?
S.Coups: Harini kita pergi dinner.. Arasseo? Sekarang, pergi bersiap.. Aku tunggu luar.. Cepat sikit..
ShinB: Aaahh nae nae..ShinB pun terus membersihkan diri.. Setelah dia membersihkan diri, dia terus membuka beg nya dan melihat sehelai gaun yang dia pernah nampak.. Apabila dia mengimbas kembali, dia terkejut dan gembira kerana gaun yang dia lihat itu adalah gaun yang ShinB hendak beli..
ShinB: (Omo.. Gaun ni? Whaa.. Happy nya aku!! Tapi muat ke?)ShinB pun mencuba gaun tersebut..
ShinB: (Omo.. Muatlah.. Whaaa.. )ShinB pun terus bersiap.. Selepas bersiap, ShinB pun lalu turun ke lobi.. Sampai sahaja di lobi, S.Coups melihat ShinB yang memakai gaun itu.. S.Coups terpegun melihat isterinya menjadi sangat cantik..
S.Coups: (Wahh.. Neomu yeppeo) *geleng kepala* Aishh, lambat betul lah.. Khaja..
ShinB: Eii.. Tu pun nak marah.. Hmm khaja..