------------skip-------------
Pada hari perkahwinan S.Coups dan ShinB, ramai tetamu yang datang ke majlis tersebut..ShinB, seorang pengantin perempuan yang sungguh cantik dan S.Coups, pengantin lelaki yang sungguh kacak berasa tidak gembira tetapi mereka terpaksa senyum dihadapan tetamu..
Tetamu: Kiss kiss kiss kiss..
S.Coups: *cium mulut ShinB dengan selamba*
ShinB: *terkejut*
S.Coups: *berbisik dekat ShinB* Yah, aku terpaksa cium kau sebab aku taknak omma dan appa aku bising. Aku cium kau secara tak ikhlas jadi jangan nak happy sangat.ShinB terkejut dan mendiamkan diri dengan apa yang dikatakan oleh S.Coups tadi.. S.Coups menjadi berubah semenjak mereka berkahwin...
//Dalam rumah omma dan appa S.Coups//
Selepas mereka menyambut perkahwinan mereka, omma dan appa S.Coups telah menyediakan sebuah bilik untuk S.Coups dan ShinB...ShinB terkejut dan kagum melihat bilik tidur pengantin yang cantik itu..//Dalam bilik//
ShinB: *tengok sekeliling bilik* whaa, cantiknya bilik ni.. *duduk atas katil* whaa, selesanya katil ni.. hihi..Apabila ShinB hendak baring di atas katil, S.Coups masuk ke dalam bilik mereka dan melihat ShinB yang baring di atas katil..
S.Coups: Yah yah.. *nak marah*
ShinB: Mwo? *bangun dari katil dan tengok muka S.Coups yang serius itu* (Kenapa muka dia camtu? Baru je habis majlis dah jadi camtu) W-wae?
S.Coups: Shuh, aku takde suruh kau duduk atas katil tu kan.. Aku tak benarkan kau duduk atau baring atas katil ni lagi-lagi tidur atas katil ni.. Arasseo?
ShinB: Wae? Tak salah kan saya nak tidur atas katil ni?
S.Coups: Yah, kau dengar sini.. Ni rumah aku.. So, semua barang dalam rumah ni aku punya.. Kau tu cuma menumpang saja dalam rumah ni. Jadi kau tidur atas sofa tu. *tunjuk sofa* Aku kat atas katil ini. Arasseo?
ShinB: Hmm nae..Malam itu, ShinB terpaksalah tidur di atas sofa yang agak besar.. Manakala S.Coups tidur di atas katil.. Pada masa itu, S.Coups terjaga daripada tidur.. Dia melihat ShinB tidur nyenyak di atas tidur.. S.Coups berasa serba salah dengan apa yang dia buat dekat ShinB... S.Coups lalu mengangkat ShinB dan membawanya ke atas katil.. Selepas dia membawa ShinB ke atas katil.. S.Coups merenung muka ShinB dan membelai rambut ShinB yang lembut..
S.Coups: (ShinB-ah, mianhae sebab layan awak kasar sangat.. Sebenarnya saya tak berniat nak buat awak camni.. Saya layan awak camtu sebab saya tak nak awak berharap dan saya takut jika saya layan awak bagus-bagus saya akan jatuh cinta kat awak dan jika saya suka awak nanti Suzy macam mana? Saya sayangkan dia. Mianhae..) *menyelimutkan ShinB..*