Chapter 8

33 1 0
                                    

//Keesokan hari//
ShinB bangun dari tidur.. Dia terkejut dan hairan mengapa dia tiba-tiba berada di atas katil manakala S.Coups tidur di atas sofa..
ShinB: (Omo omo!! Kenapa aku kat atas katil ni? S.Coups dah larang aku yang aku takboleh kat katil ni.. omo!! Ottokajii!!!) *cepat-cepat bangun dari katil*

Tiba-tiba S.Coups keluar dari tandas dan ShinB terkejut dengan kehadiran S.Coups..
S.Coups: *hairan* Yah, kenapa muka kau camtu?
ShinB: Err err.. S.Coups, kenapa saya boleh tidur atas katil ni? Mianhae sebab saya tidur kat katil awak..*bow berkali-kali*
S.Coups: Kau tak tahu ke apa jadi kat kau semalam?
ShinB: *geleng kepala* A-a-ani..
S.Coups: Kau tahu tak, semalam kau mengigau.. Kau tiba-tiba baring dekat katil aku dan kau tertidur kat situ. Jadi aku bangun dan tidurlah kat sofa. Aku biar jelah kau tidur situ.
ShinB: Jinjja?! Omo.. Mianhae mianhae!!
S.Coups: Tu salah kau. Disebabkan kau dah buat kesalahan, harini kau kena belanja aku makan. Arasseo?
ShinB: Nae. --' Tapi harini kita nak pergi mana?
S.Coups: Harini kita pergi....

Tiba-tiba omma S.Coups masuk ke bilik mereka.
Omma S.Coups: *mencelah* harini korang pergi shopping mall.. beli semua barang keperluan..
S.Coups: Barang apa pulak omma??
Omma S.Coups: Beli barang untuk korang pergi honeymoon esok.
S.Coups&ShinB: Honeymoon?? *terkejut*
Omma S.Coups: Nae.. Omma dan omma ShinB dah berbincang.. Korang akan pergi ke Jeju esok. Jadi korang pergi beli barang keperluan korang. Arasseo?
S.Coups: Jinjja?!! Whoaa.. Nae omma! *gembira* ShinB-ah.. Ehh, chagiya.. khaja!
ShinB: ohh.. nae.. (kenapa dia tiba-tiba gembira nak pergi honeymoon? Hmm hihi..) *senyum*

Me Gustas TuWhere stories live. Discover now