//Keesokan harinya.. Di sekolah//
ShinB masih memikirkan tentang perempuan yang berjalan dengan S.Coups semalam..Tiba-tiba..
Eunha,Yuju, Yerin: Annyeong ShinB *senyum*
ShinB: Annyeong.
Eunha: Kau ok ke?
Yerin: ada org buli kau ke? sapa dia nanti kitorang ajar dia..
ShinB: nak tahu tak? Petang semalam, aku lihat S...S.Coups: Annyeong, korang buat apa berdiri kat situ? Jomlah masuk dlm kelas. Khaja.
ShinB,Eunha,Yuju,Yerin: Khaja..Semasa masuk ke dalam kelas ShinB terjumpa Mingyu..
ShinB: Annyeong Mingyuuuuu~
Mingyu: Oh Annyeong.. saya pergi dulu ya. A-ada hal..*terus pergi*
Yuju: peliklah dia tu..
ShinB: kenapa dengan dia tu aku ada buat salah ke semalam
Eunha: tak payah hairan sangatlah. Kaja, masuk kelas..Semasa masuk ke dalam kelas, tiba-tiba ShinB tergelincir dan terjatuh tetapi S.Coups sempat menyambut dia. Mata mereka pun bertemu..
ShinB: (Eh kenapa hati aku berdebar sangat ni?)
S.Coups: Gwaenchana?
ShinB: Ah, nae nae
S.Coups pun melepas kan ShinB
S.Coups: Lain kali hati-hati sikit.
ShinB: N-nae.. Gomawo.. S-saya m-masuk dulu..
ShinB masih terkejut dengan kejadian tadiSepanjang masa pembelajaran, mereka bedua hanya diam. Masing-masing tidak berani memulakan perbualan selepas kejadian di luar kelas tadi.
//Dalam kelas//
Cikgu Do: Projek ini ialah projek secara berkumpulan. Cikgu yang akan tentukan pasangan kamu. Tiada bantahan!ShinB: (Siapalah agaknya pasangan aku nanti? Harap-harap je bukan S.Coups.. Eeee..)
Cikgu Do: Hwang Eunbi, pasangan awak ialah Choi Seungcheol..
ShinB: (aish cikgu ni..)//Semasa membuat projek//
Masing-masing membuat kerja yang dibahagikan. Kumpulan ShinB lah yang paling senyap berbanding dengan kumpulan lain yang berbincang tentang projek mereka.S.Coups: ShinB-ah..
ShinB: *terkejut* n-nae?
S.Coups: Kenapa awak ni? Terkejut pulak.. Saya nak tanya, apa pendapat awak tentang ini?
ShinB: Nae, bagus.. saya suka..*toleh S.Coups*Muka mereka bertembung. Jarak mereka sangat rapat sekarang. ShinB tidak sangka dia dan S.Coups sangat rapat.
ShinB: S-saya nak pergi ke tandas sekejap.
S.Coups: ah nae..//Perjalanan dia ke tandas//
ShinB: Aishh malunya *pukul kepala*
Dia pun pergi ke tandas. Apabila dia sudah sampai ke tandas, dia terjumpa perempuan yang berjalan bersama S.Coups semalam.
ShinB: Ehh, bukan tu perempuan yang berjalan dengan S.Coups ke semalam?
Girl 1: Yahh, korang berdua bergaduh ke?
Girl 2: Mana ada aku dengan S.Coups tu ok je lah.ShinB pun berasa hairan lalu pulang ke kelas.. Dia menyambung membuat projek bersama S.Coups.. Sambil itu, ShinB masih memikirkan apa yang dibual oleh dua orang murid perempuan itu tadi..
ShinB: (Apa hubungan dia dengan S.Coups ye? Perempuan tu girlfriend S.Coups ke? Ehh tak mungkin.. Think positive ShinB)
S.Coups: ShinB-ah, kenapa ni? Gwaenchana?
ShinB: Ah nae.. *menyambung projek*MINGYU POV
//Flashback//
Pagi tadi masa aku ke sekolah, aku terserempak dengan ShinB.. Hati aku jadi tidak keruan.. Aku pun membalas sapaan ShinB dan pergi meninggalkan ShinB.. Kenapa dengan aku ni? Mesti dia kecil hati sebab aku buat begitu.. Aishh pabo Mingyu.. Lepastu, masa aku nak pulang ke kelas, aku terlihat S.Coups dan ShinB.. Hati aku makin sakit apabila terlihat adegan ShinB dan S.Coups dalam kelas tadi. Aishh kenapa aku fikirkan sangat pasal dia tu? Takkanlah aku cemburu kot? Apa-apalah..
//Flashback end//ShinB: Mingyu-ssi!!
Mingyu: Ahh n-nae? (aish kenapa aku gagap ni?)
ShinB: Saya ada soalan nak tanyaDia dah berazam nak tanya Mingyu kenapa dia berperangai pelik dengannya..
Mingyu: oh a-apa?
ShinB: Kenapa perangai awak pelik sangat hari ni? Saya ada buat salah ke kat awak semalam?
Mingyu: eh mana ada. cuma... (patut ke aku bagitahu? aish baik jangan)
ShinB: cuma apa?
Mingyu: cuma saya..sakit perut!! haha tu je..
ShinB: ooh kalau macam tu ok.. awak pergilah ke tandas.. *senyum*
Mingyu: hahahaha nae... (omo ShinB, janganlah buat macam tu dekat saya)//Di rumah//
Mingyu: Apa ni?! Aku dah jatuh cinta ke? Macam mana kalau ia berlaku lagi? Mianhae Irene-ah.. Mingyu tidak dapat bendung rasa suka ini. ShinB, saya akan pastikan awak sukakan saya juga. ShinB-ah, saya dah jatuh cinta kat awak..