//Di Jeju, Korea//
S.Coups dan ShinB sampai di Jeju dan terus ke hotel.. Mereka membersihkan diri dan terus keluar dari hotel dan pergi ke sebuah restoran.. Semasa mereka hendak memesan makanan, S.Coups melihat Suzy juga berada di restoran yang sama bersama rakannya..
S.Coups: (Suzy buat apa kat sini? Aishh ottokajii..) *ambil menu makanan dan tutup muka* (buat-buat tak tahu, buat-buat tak tahu)
ShinB: *melihat S.Coups* (kenapa dia jadi camtu pulak?) S.Coups, awak nak ma..
S.Coups: *kecilkan suara* shhh diam lah sikit.. kau tak tengok sapa kat sana tu? *tunjuk Suzy*
ShinB: Ooo, saya faham, saya faham.. *kecilkan suara* Awak nak makan apa?
S.Coups: Aku nak makan ni *tunjuk makanan pada menu makanan*Selepas mereka makan di restoran itu, tiba-tiba ShinB hendak ke tandas..
ShinB: Yah yah, saya nak pergi toilet jap. Awak tunggu luar ok?
S.Coups: Hmm nae. Cepat sikit.
ShinB: Nae nae. *masuk ke dalam tandas*Sementara S.Coups menunggu ShinB yang berada di tandas, tiba-tiba ada seorang perempuan yang dia sangat kenal...Dia sangat terkejut melihat perempuan itu.. Dan perempuan itu adalah teman wanita S.Coups, Suzy..
Suzy: Heyy, awak buat apa kat sini.
S.Coups: Chagiya, saja jalan-jalan kat sini.. Awak tu buat apa kat sini?
Suzy: Samalah.. Hmm jom jalan-jalan..
S.Coups: Huh? (Aduhh ottokaji..) Hmm nae, khaja..Mereka pun pergi bersiar-siar di Jeju.. S.Coups pula berasa bersalah dengan apa yang dia lakukan. Dia tinggalkan ShinB keseorangan. Manakala ShinB..
ShinB: *keluar dari tandas* aikk, mana S.Coups ni.. Orang suruh tunggu luar, hilang pulak.. Aishh..ShinB pun berjalan di sekeliling Jeju.. Tiba-tiba dia berjumpa dengan seorang lelaki yang dia kenal. Iaitu Kim Mingyu, kawan ShinB dan S.Coups sejak sekolah menengah.
Mingyu: Eh ShinB-ah, awak buat apa kat sini?
ShinB: Saya dan S.Coups berbulan madu tapi sekarang ini dia hilang entah ke mana.. *tercari-cari S.Coups*
Mingyu: Eh saya tengok tadi S.Coups dengan Suzy sedang berjalan-jalan tadi.
ShinB: Ohh...*sedih* Takpalah saya pergi dulu. Haaa awak pula buat apa kat sini?
Mingyu: Ohh ni kampung saya. Memandangkan awak tak tahu sangat pasal Jeju ni, saya menawarkan agar saya menjadi tour guide awak. Macam mana?
ShinB: Hmm nae! *gembira*Mingyu pun membawa ShinB berjalan-jalan di dalam pasar itu. Mingyu sangat gembira kerana dapat meluangkan masa bersama ShinB.
Mereka pun berjalan sambil berbual. Hari pun sudah malam. Mingyu pun menghantar ShinB pulang ke hotel ShinB..
Mingyu: Esok jangan lupa bangun awal pagi. Arasseo?ShinB: Nae Mingyu-ssi..
Mingyu: Ok jumpa esok. Annyeong!!Mingyu terus pulang ke rumah neneknya.