//Di shopping mall//
S.Coups: Yah, kita nak beli apa ni?
ShinB: Awak beli je apa yang awak nak bawa ke Jeju nanti..
S.Coups: Hmm nae nae..Tiba-tiba..
Girl 1: Yah yah.. Tu ShinB ke?
Girl 2: Ehh yelah..Mereka pun pergi menuju ke tempat ShinB dan S.Coups..
Girl 1: Wow, pengantin baru buat apa tu?
S.Coups&ShinB: *toleh girl 1 dan girl 2* Ehh Eunha, Yerin...Korang buat apa kat sini?
Eunha: Wahh serentak lah.. kitorang beli barang je.. korang tu buat apa kat sini?
S.Coups: Kitorang beli barang je nak pergi honeymoon nanti *peluk ShinB*
ShinB: *terkejut* (kenapa pulak dia ni? Whaa)
Eunha: Honeymoon?! Kat mana?!!
S.Coups: Jeju.
Yerin: Omo, sweetnya korang!! Jealous pulak tengok...
ShinB: Ehh takdelah.. Biasa jelah.. Anyway, mana Yuju?
Eunha: Dia tu sibuk dating dengan tunang dia tu..
ShinB: Whaa, mesti lagi sweet kan? Err kitorang pergi dulu ya.. Annyeong..
Eunha&Yerin: Nae, annyeong..Mereka pun menyambung membeli barang.. Tiba-tiba, S.Coups melihat Suzy yang sedang berjalan di sekeliling shopping mall itu.. S.Coups berasa terkejut dan dia terpaksa pergi ke tempat Suzy itu.. S.Coups terpaksa meninggalkan ShinB seorang diri supaya Suzy tidak tahu tentang S.Coups dan ShinB. Apabila ShinB menoleh belakang, ShinB melihat S.Coups tiada di belakangnya.. Dia mencari dan terus mencari.. Tiba-tiba dia melihat S.Coups sedang berjalan bersama dengan kekasihnya, Suzy. Dia berasa sedih tetapi dia faham dengan S.Coups itu.. ShinB terpaksa membeli barang seorang diri dan pulang menaiki teksi.
//Di rumah..//
ShinB: Omma, ShinB dah pulang..
Omma S.Coups: Aikk, mana S.Coups?
ShinB: Dia keluar sekejap, dia jumpa kawan dia..
Omma S.Coups: Aish, budak tu.. Masa macam ni pun sempat pulak..
ShinB: Takpelah omma, ShinB naik dulu.. Nak kemas barang..
Omma S.Coups: Hmm nae..Manakala di shopping mall...
S.Coups: Chagiya..
Suzy: *terkejut* Ehh, annyeong my sweetheart.. awak buat apa kat sini?
S.Coups: Saja jalan-jalan kat sini.. Bosan duduk kat rumah.. Awak tu?
Suzy: Saya nak beli barang masakan. XD----------Skip-----------
//Di rumah//
Omma S.Coups: Aishh, mana pulak Cheol ni? ShinB-ah, tolong call Cheol tu.. Ni dah lambat sangat..
ShinB: Ah nae nae..Tidak sempat ShinB menelefon S.Coups lalu mereka terdengar bunyi sebuah kereta masuk ke dalam rumah.. ShinB pun lalu memeriksa melalui tingkap.. Dia melihat S.Coups keluar dari kereta dan masuk ke dalam rumah tanpa membawa apa-apa barang yang dibelinya kecuali kunci kereta..
Omma S.Coups: Yah, Cheol. Awak pergi mana tadi? Ni dah petang baru nak balik. *marah*
S.Coups: Mianhae omma, saya keluar jumpa kawan tadi..
Omma S.Coups: Aish, lain kali tu kalau nak jumpa kawan, jangan macam ni.. awak tu dah kahwin. Buat macam dah kahwin.
S.Coups: N-nae omma..//Dalam bilik//
S.Coups: Yah, kau kenapa pulang tak beritahu aku? Kau tahu tak aku cari kau tadi?
ShinB: Jinjja? Ingatkan awak dah tak ingat saya lagi lepas jumpa Suzy.
S.Coups: *terdiam* ehh, kemas barang tu. Aish..
ShinB: Nasib baik saya tak bagitahu omma..
S.Coups: Aku terpaksalah. Aku tak nak Suzy tahu aku dah kahwin dengan kau arasseo??! Dahlah!!