S.Coups membawa ShinB ke sebuah restoran ala Itali..
//Di dalam restoran//
ShinB: Kenapa awak tiba-tiba ajak saya dinner ni?
S.Coups: Wae? Salah ke? Kalau salah, balik jelah.. Khaja.. *tarik tangan ShinB*
ShinB: Eh eh... *tahan tangan S.Coups* Tak salah tak salah..
S.Coups: Aishh... Yeoja ni kan..
ShinB: Hehehe.. (Kenapa dengan namja ni?)
Pelayan: Order?
ShinB: Awak nak makan apa?
S.Coups: Nae? Hmm.. Macaroni jelah..
ShinB: Tu je? Err.. Macaroni 1, Lasagna 1 dan Spaghetti 1..
Pelayan: Nae.. *tulis*
S.Coups: Chocolate ice 1..
ShinB: Err.. Apple juice 1 ye.. Itu je..
Pelayan: Nae.. *tulis*Setelah makanan dan minuman dihidang, mereka pun menjamu selera di restoran tersebut..
ShinB: Whaa, masisseoyo..
S.Coups: Tu pun nak bising.. Makan jelah..
ShinB: Hmm nae.. (Aish, namja ni, tu pun nak marah..)Selepas mereka bermakan malam, mereka pergi ke sebuah taman dan berjalan-jalan di sana... Semasa mereka berjalan-jalan, mereka hanya mendiamkan diri lalu ShinB memulakan perbualan..
ShinB: Kita buat apa kat sini?
S.Coups: Sebenarnya..
ShinB: Sebenarnya?
S.Coups: Sebenarnya.. S-saya nak minta maaf sebab selalu kasar dengan awak.. Kalau boleh, kita jadi chingu ehh??
ShinB: (Saya? Chingu? Asal dengan namja ni?) Ehh gwaenchana.. Saya memang dah lama maafkan awak.. *senyum* Chingu? Boleh je.. Tapi kenapa mesti chingu?
S.Coups: Sebab sekarang ni saya namjachingu Suzy dan saya anggap awak chingu je.. Tak salah kan?
ShinB: Ooo saya faham.. Tak salah.. Saya okay je..
S.Coups: Tak sangka awak sebaik ni.. (Untunglah aku ada wife macam yeoja ni) Err.. Sebenarnya..
ShinB: Nae?
S.Coups: Sebenarnya saya yang beli gaun tu untuk awak..
ShinB: Jinjja?! Omo.. Gomawo.. Saya suka sangat..
S.Coups: And saya belikan ni untuk awak *tunjuk rantai*
ShinB: Wahh... Cantiklah.. Gomawo.. *senyum*
S.Coups: Nae...Tiba-tiba S.Coups memakaikan rantai tersebut untuk ShinB..
ShinB: Ehh, gwaenchana.. saya boleh pakaikan sendiri..
S.Coups: Ehh, gwaenchana.. Sini saya pakaikan..
ShinB: Hmm.. nae.S.Coups pun pakaikan rantai untuk ShinB..
ShinB: Hmm gomawo..
S.Coups: No problem la..Mereka pun bergembira di taman tersebut.. Keesokkan harinya, mereka pun pulang ke Incheon..