mä siis poistin pari kuukautta sitten tämän tarinan, mutta oon nyt päättänyt jatkaa tätä muokattuna ( juoni on siis sama, mutta tarinan sisältöä on muokattu ) mä en suunnitellut sitä edellistä tarinaa kunnolla loppuun, joten päädyin sitten poistamaan sen, mutta nyt mulla on selkeä suunnitelma tämän tarinan kulusta. ne jotka ei tätä tarinaa oo ikinä lukenut, nii toivottavasti pidätte :)
ja ennen ku joku kysyy, niin mulla ei oo minkäänlaista intohimoa kidnappaamiseen, mä vaan haluan kokeilla kirjoittaa sellaista. tarina tulee sisältämään seksuaalista hyväksikäyttöä, sänkypuuhia muutenkin, päihteitä ja viiltelyä. mutta nyt prologin pariin :)Louis Tomlinson hoipertelee katuja pitkin parhaasta ystävästään, Niall Horanista tukea välillä ottaen. Hiljainen kikatus Louisin huulien välistä ja Niallin ähkäisyt täyttävät pimeän Lontoon kujan. Louis pälpättää omiaan siitä, kuinka hauskaa lukion pahamaineisimman oppilaan, Lucas Grantin bileissä oli ja Niall yrittää edes jotenkin saada selvää siitä, missä kaksikko tällä hetkellä on.
"Hei söpöläiset!" huuto Niallin ja Louisin takaa saa heidät kääntymään ympäri. Niallin kulmat kurtistuvat hieman ja hänen sydämensä lyönnit kiihtyvät. Niall erottaa heti tummat puvut huutajan ja ilmeisesti hänen ystävänsä päällä.
"Mitäs te tähän aikaan täällä kuljette?" kauniit ruskeat silmät omaava herra kysyy, tullen leveä virne huulillaan Niallin ja Louisin luokse. Häntä seuraa toinen poika, jolla on smaragdinvihreät silmät ja kiharaiset, olkapäille ulottuvat hiukset.
"Me... me ollaan vaan tulossa meiän kaverin bileistä", Niall kertoo hiljaa, pelokkaalla äänellä. Hänestä tuntuu, että nuo pojat eivät halua mitään hyvää Niallille ja Louisille. Ainakin he näyttävät todella pelottavilta noissa tummissa vaatteissaan ja virneet huulillaan.
"Te näytätte aika humalaisilta, ainakin toi brunette, nii haluisitteko tulla meille vähän lepäämään?" toinen jätkä kysyy, katsellen Louisia kiinnostuneena. Tomlinson ei saa, kuin kikatusta suustaan ja se saa kiharapään hymyilemään pojalle ystävällisesti.
"Ei kiit-kiitos", Niall änkyttää nopeasti ja saa mustahiuksisen hymähtämään. Hän ottaa muutaman askeleen lähemmäs Niallia ja tarttuu hellällä otteella irlantilaisen ranteesta kiinni, kumartuen Niallin korvan juurelle.
"Mulle ei sanota ei. Teiän ois nyt vaan parasta totella meitä ja tulla meidän mukaan", jätkä kuiskaa Niallin korvaan ja hipaisee huulillaan Horanin korvanlehteä, saaden värähdyksen kulkemaan Niallin kehon läpi. Niall ei uskalla sanoa enää mitään vastaväitteitä, joten nyökkää vain hiljaisesti. Hän ei kyllä todellakaan haluaisi mennä kaksikon kodille, mutta heillä ei taida mitään muuta mahdollisuutta olla.
Kiharapää kietoo toisen kätensä Louisin ympärille ja irroittaa Niallin otteen brunetesta. Louis nojautuu sen enempää mitään ajattelematta poikaa vasten ja hymyilee tyytyväisenä."Mä oon Harry Styles ja tuo toinen on Zayn Malik", Harryksi esittäytynyt kertoo Niallille ja Louisille. Niall nyökkää, mutta Louis ei sano, eikä tee mitään, hän vain katselee ympärilleen ja yrittää kohdistaa katseensa johonkin, mutta se on aika toivottaman näköistä.
Zayn lähtee kävelemään eteenpäin, Niall vierellään. Zayn pitää yhä hellällä otteella kiinni Niallin ranteesta. Harry ja Louis kävelevät heidän takanaan hitaasti Louisin tilasta johtuen.
Zayn vilkaisee olkansa yli Harrya ja vinkkaa hänelle silmäänsä merkiksi. Harry tajuaa heti, mitä Zayn tarkoittaa ja nyökkää. Kiharapää ottaa huomaamattomasti farkkujensa taskusta neulan, jonka ympärillä on muovinen suoja, jotta neula ei Harryn farkkujen taskussa pistäisi Harrya jalkaan. Styles ottaa suojan pois neulan ympäriltä, painaa vapaan kätensä Louisin suun eteen ja asettaa neulan terän Louisin iholle, ruiskuttaen neulassa olevan nesteen Louisin kehoon.Sinisilmäisen näkö alkaa sumenemaan vielä entistä enemmän ja lopulta hänen silmänsä sulkeutuvat ja Louis kaatuu Harrya vasten koko painollaan. Harry heittää nopeasti ruiskun ja sen suojan maahan ja nostaa tajuttoman Louisin syliinsä. Kiharapään huulille kohoaa leveä virne ja Zayn vilkaisee olkansa yli taas Harrya ja Louisia, kunnes Malik kääntää katseensa tietä katselevaan suloiseen irlantilaiseen. Hän lyö Niallia kylmä, ilkeä virne huulillaan kovaa päähän, jolloin toinen menettää tajuntansa.
Zaynin ja Harryn suunnitelma onnistui. He ovat pari päivää seuranneet Louisia ja Niallia ja nyt heillä oli vihdoin mahdollisuus kidnapata kaksikko. He kyllä tunnistivat Niallin ja Louisin entisiksi ystävikseen, mutta tieto siitä ei hetkauttanut kumpaakaan.
Louis ja Niall vuorostaan eivät tunnistaneet Zaynia ja Harrya entisiksi ystävikseen, koska he ovat muuttuneet paljon. He ovat paljon erinäköisempiä, kuin pari vuotta sitten. Molemmat ovat ottaneet tatuointeja ja he käyttävät nykyään ihan erilaisia vaatteita. He ovat muuttaneetkin samaan asuntoon asumaan ja siihen taloon heillä onkin aikomuksena viedä Niall ja Louis.
__________________________
YOU ARE READING
Kidnapped » Larry & Ziall
Fanfiction© nettastyles Harry, Louis, Niall ja Zayn olivat muutamia vuosia sitten hyviä ystäviä, mutta Harry ja Zayn muuttivat pois. He alkoivat kidnappaamaan ihmisiä ja nyt muutaman vuoden jälkeen ovat he päättäneet kidnapata Louisin ja Niallin. Mitä kaksiko...