Kuten sanottua, rakastuminen ei ole välttämästi ole hyvä asia. Joskus se tosin on, mutta ei Niallin ja Louisin tapauksessa. Heidän suhteitaan Harryyn ja Zayniin voi verrata enkelin ja paholaisen suhteena. Enkeli kohtaa paholaisen, joka vie hänen sydämensä, mutta lopulta murskaa sen satuttamalla enkeliä. Tässä vaiheessa olisi hyvä kysyä, miksi Louis rakastui Harryyn ja Niall Zayniin?
Louis näki Harryssa heti ensimmäisenä upeat vihreät silmät ja hulmuavat kiharat, joihin hän olisi halunnut heti upottaa kätensä, kun Harry huoneeseen astui. Louis piti Harrysta jo silloin, kun he olivat ystäviä, vaikka Harry olikin vähän se koulun nörtti poika, mutta ei se ketään kiinnostanut. Harry osasi piti hauskaa ja hankkia ystäviä. Eikä Louis silloin voinut kuin katsella Harrya ihaillen.
Silloin Louisista kuitenkin tuntui vahvasti siltä, että Harrylla ei ole pieniäkään tunteita häneen, paitsi ystävänä tietenkin. Ei Tomlinson vieläkään ole varma, mitä Harry häntä kohtaan tuntee.Harryn joutuessa vankilaan palaset eivät todellakaan loksahtaneet kohdalleen, vaan sekoittuivat vain enemmän. Niin kuin Louisin sydän. Hänen on enää vaikea ajatella ja varsinkaan nukkua, kun Harryn kädet eivät ole yöllä kiedottuna sinisilmäisen pienen vartalon ympärille. Välillä Louis kuvittelee Haroldin viereensä, mutta se ei auta yhtään, pahentaa vain Louisin oloa entisestään. Toisin sanoen Louis itkee joka ikinen ilta itsensä uneen, parin tunnin yöunille.
Louis todella tietää Harryn olevan vihainen vankilaan joutumisesta. Mutta toisaalta Louis toivoo kiharapään ymmärtävän, että Williamin oli vain pakko tehdä niin. Harry ei vain ole tarpeeksi fiksu ymmärtämään sitä tosi asiaa.
Niall rakastui ensimmäisenä Zaynissa hänen pahaan puoleen. Zayn ei kouluaikoinakaan välittänyt siitä, että lintsasi, eikä tehnyt läksyjä. Niall ihaili sitä, sillä ei itse ikinä uskaltanut tahalleen tehdä mitään väärin koulussa. Heidän roolit eivät ole vuosien kuluessa muuttuneet mihinkään, Niall on yhä se enkeli ja Zayn paholainen.
Tumma tukka ja ruskeahtavat silmät. Hyvin treenattu vartalo ja lämmin sydän. Ne ovat neljä muuta asiaa, mitä Niall Malikissa rakastaa.
Voisi jopa sanoa, että Niall kärsii lievästä masennuksesta, joka ilman Zaynia tulee muuttumaan hyvinkin vakavaksi. Niall tarvitsee Zaynia, niin kuin Louis Harrya. Kaikki he neljä tietävät sen. Tietävät sen loistavasti.
Ehkä Niallin pitäisi silti jatkaa elämää parhaan ystävänsä kanssa aivan normaalisti, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ehkä Niallin pitäisi hakea Louis ja lähteä pelastamaan kaksikkoa vankilasta.
Ehkä Niallin pitäisi kertoa masennuksensa oireista jollekin, ehkä Louisille.
Ehkä sanan voisi jokaisesta lauseesta ottaa pois ja valita vain parhaat vaihtaehdot. Se riippuu vain siitä, pystyykö valintaa tekemään.
__________________________
jejeje kelasin et tähän vois tulla vielä muutama luku ja sit voisin tehä jatko-osan. miltäs kuulostaa?
niin ja jos kirjottaisin homo oneshotin benjaminista ja isacista, nii oisko moni kiinnostunu lukee?
YOU ARE READING
Kidnapped » Larry & Ziall
Fanfiction© nettastyles Harry, Louis, Niall ja Zayn olivat muutamia vuosia sitten hyviä ystäviä, mutta Harry ja Zayn muuttivat pois. He alkoivat kidnappaamaan ihmisiä ja nyt muutaman vuoden jälkeen ovat he päättäneet kidnapata Louisin ja Niallin. Mitä kaksiko...