kidnapped » chapter eighteen

876 77 53
                                    

Harry luo kasvoilleen leveän hammashymyn ja vilkaisee itseään auton peilistä. Hän asettelee vielä hieman kiharoitaan paremmin lepäämään olilleen, kunnes nousee ylös autostaan seisomaan Louisin talon pihalle. Harrylla ei todellakaan kestänyt kauaa selvittää , missä Louis asuu, Harry kun laittoi ystävänsä hoitamaan asian.

Hän astelee kultaisissa bootseissa pihan poikki oven luokse ja koputtaa hyvin hitaasti pari kertaa oveen. Harry tietää hyvin, ettei tule sisälle pääsemään, mutta ainahan sitä kannattaa yrittää. Onhan kyseessä henkilö, johon Harry rakastui palavasti, vaikkei olisikaan saanut. Mutta kuka jaksaa aina sääntöjä noudattaa. Ei ainakaan Harold, joka tekee mitä lystää, vaikka se kävisikin kalliiksi. Tästä syystä Harryn pomo ei edes pidä herrasta yhtään.

Ovi avautuu vihreäsilmäisen edessä, mutta se vetäytyy nopeasti myös kiinni. Harry kuitenkin saa laitettua jalkansa oven ja seinän väliin.

"Mene pois, sua ei kaivata täällä", Louis sanoo hiljaa, enkelimäisellä äänellään.

"Mä tahdon puhua", Harry yrittää ja vetää oven auki. Louis ei edes yritä vastustella, sillä tietää Harryn olevan huomattavasti vahvempi kuin hän.

"Herranjestas, sä näytät kamalta", kiharapää henkäisee, kun näkee Louisin kunnolla. Pojan silmät ovat aivan punaiset, kädet todella laihat ja mitä vielä, Tomlinson on laihtunut jäätävän paljon. Hän ei näytä enää yhtään omalta itseltään. Louis ei ole jaksanut edes pukea muita vaatteita kuin bokserit päälleen. Vaikkakin se ei Harrya todellakaan haittaa.

"No kiitos vaan", Louis tuhahtaa.

"Siis en mä sitä tietenkään pahalla tarkoittanut... mä vaan...", Harry alkaa selittämään, mutta sinisilmäinen keskeyttää hänen yrityksensä.

"Joo joo mä tajusin kyllä", Louis sanoo päätään pudistellen ja astuu askeleen taaksepäin eteisessä. Toiselta nimeltään William ei halua olla niin lähellä kidnappaajaansa. Harryhan voisi yrittää kidnappausta uudelleen. Ketään muitahan ei tällä hetkellä ole talossa, vain he kaksi.

"Voidaanko me istua ja vaikka juoda kupit teetä?" Harry ehdottaa varovasti hymyillen. Välillä Harry kyllä miettii, miten hänestäkin on tullut näin pehmo. Mihin se ilkeä, välinpitämätön Harry on kadonnut? Vastausta kysymykseen hän pelkää, sillä Harry tietää sisimmässään, että Louis teki hänestä tälläisen pehmon. Louis lumosi hänet, sai Harryn tekemään mitä vain, että Tomlinson olisi vain ja ainoastaan hänen omansa.

"Hyvä on. Mutta mä keitän ne teet", Louis tokaisee. Hän ei halua Harryn huumaavan brunettea enää, Louis ei halua astua enää kiharapään ansaan.

Harry menee olohuoneeseen istumaan ja Louis vuorostaan laittamaan teen kiehumaan. Tomlinsoneilla on olohuoneessa iso televisio ja sen ja sohvan välissä on lasipöytä, joka näyttää olevan juuri tänään pari tuntia aikaisemmin putsattu kiiltäväksi. Seinällä, aivan television yläpuolella on taulu. Siinä on hymyilevä merenneito kallionkielekkeellä istumassa. Harry epäilee sen olevan siinä vain, koska Louisin perhe tykkää kuvasta.
Harry jatkaa olohuoneen katselemista ja huomaa seinillä kuvia Louisista ja hänen sisaristaan. Styles nousee ylös sohvalta ja kävelee lähemmäs. Hän ei voi estää hymyä leviämästä huulilleen, Louis on vain ollut todella suloinen pienenä. Kieltämättä on hän vieläkin suloinen, mutta nyt myös uskomattoman komea.

"Mun kuviako sä siellä ihailet?" Louis kysyy Harryn takaata ja laskee teekupit lasipöydälle.

"Niitäpä juuri", Harry hymyilee ja kääntyy ympäri. Hän istuu takaisin paikalleen sohvalle, Louis sen sijaan nojatuoliin, vaikka Harrynkin vieressä olisi ollut tilaa.

"Mistä sä sitten haluat puhua?" Louis kysyy ja ottaa teekupin käteensä.

"Mua vähän hämmentää että sä otit mut noin hevillä tänne sisälle", Harry mutisee kulmat kurtussa. Se todella häiritsee häntä, Harry kun sai eilisissä viesteissä kuvan, että Louis vihaa häntä.

"Joten mistäs nyt tuulee?" Harry kysyy ja Louis vain myhäilee.

"Mä oon pahoillani Harry, mutta mä en voinut muuta. Sä kuulut vankilaan, kidnappaajat kuuluu vankilaan", Louis sanoo, vaikka hänen äänessään ei ole yhtään pahoittelevaa sävyä. Joko Louis on vain hyvä näyttelemään tai sitten hän valehteli Niallekin siitä, että on rakastanut Harryyn oikeasti, ei vain huumausaineiden takia.

"Mitä sä oikeen selit-", Harry aloittaa, mutta lause jää kesken, kun hän tuntee kovan iskun päässään. Harrya lyötiin juuri pesäpallomailalla ja nyt kiharapää makaa sohvalla, puoliksi lattialla tajuttomana.

"Mä oon oikeesti pahoillani Harry", Louis kuiskaa niin hiljaa, että sanat kantautuvat vain Harryn korviin. Ne myös saattavat jäädä viimeisiksi sanoiksi, jotka Harry kuulee ennen selliin joutumista.
__________________________

HAHAHA harry mitäs lankesit louisin ansaan :))

joo tosiaan menkää lukee mun uutta tarinaa ' you safe me ' jos ette vielä lue :))))

se löytyy mun profiilista :))))))))

PS. melkee 8K lukukertaa ja melkee 700 votee, KIIIIITOS TODELLA PALJON !!!

Kidnapped » Larry & Ziall حيث تعيش القصص. اكتشف الآن