kidnapped » chapter four

1.3K 93 7
                                    

(Tapahtuu ennen, ku Zayn meni avaamaan sen oven)

"Hmm...", Zayn mutisee tonkiessaan suurta vaatekaappiaan. Niall seisoo sivummalla ja katselee hiljaisena varpaitaan, välillä kohottaen katseensa Zayniin, kun toinen häneltä jotain kysyy.

"Nyt mä löysin sen", Zayn hihkaisee ja sulkee kaapin ovet. Hän palaa Niallin luokse ja tunkee hänen käteensä mustan mekon ja nahkaiset kengät.

"Zayn... Pojathan ei yleensä käytä mekkoja", Niall toteaa huultaan purren. Hän silmäilee mekkoa katseellaan ja irvistää. Ensinnäkin mekko on aivan liian pieni Niallille, eikä irkku edes halua pukea mitään mekkoa päälleen. Mieluummin tulee raiskatuksi, kuin nolaa itsensä.

"Älä ny valita, vaan pue se mekko päälles", Malik sanoo hieman ärtyneenä, mutta Niall pudistaa päätään.

"En todellakaan pue", Niall kieltäytyy ja tiputtaa mekon lattialle.

"Älä ärsytä mua! Pue ny vaan se hemmetin mekko päälles!" Zayn ärähtää ja kohottaa kätensä lyödäkseen Niallia. Tekoblondi painaa kätensä kasvojensa suojaksi ja ummistaa silmänsä.

"Anteeksi...", Niall mumisee käsiensä välistä. Zayn tuuppaa hänet voimalla seinää vasten ja tunkee mekon takaisin pojan käteen. Niall ymmärtää, ettei Zayn ole lyömässä häntä sillä ehdolla, että poika tottelee. Siispää Niall riisuu huokaisten paitansa ja farkkunsa. Hän vetää vaivalloisesti mekon päälleen, kääntyen peilin puoleen. Mekko on aivan liian tiukka vyötärön kohdalta ja muutenkin näyttää aivan hirveältä. Mekko on vain polviin asti ulottuva ja läpinäkyvä, korostaen Niallin persettä liiankin hyvin mekon tiukkuuden takia.

"Täydel-", Zaynin lause keskeytyy Harryn huutoon, "Zayn? Missä sä oot?"

"Voi helvetti", Zayn mutisee.

"Oota hetki, mä tuun kohta takasi", jätkä sanoo ja vilkaisee nopeasti Niallia, kunnes lähtee jonnekin. Heti Zaynin kadotessa tekoblondin näkökulmasta, alkaa hän riuhtoa naruja irti. Ne eivät Niallin onneksi ole niin tiukalla kuin voisi kuvitella, joten Niall saa jo muutaman minuutin hikisen yrityksen jälkeen itsensä vapaaksi ja mekon pois päältään.

* * *

(Tapahtuu sen jälkeen, ku Zayn on käyny avaa sen oven)

"Niall! Missä hemmetissä sä oot?" Zaynin huuto kaikuu kellarissa ja se kantautuu myös Niallin korviin, saaden hänet vetämään henkeään. Niall suoristaa samalla paitansa helmaa, sillä se rypistyi Zaynin kohtelussa. Hän painautuu paremmin kaapin seinää vasten ja vetää varovasti narisevaa ovea enemmän kiinni, jotta Zayn ei sattuisi näkemään poikaa jostain kaapin raosta. Silloin Niallille kävisi pahasti, pelkkä ajatuskin satuttaa häntä.

"Niall, tänne ja heti!" Zayn huutaa ja nyt hänen äänensä on muuttunut paljon vihaisemmaksi, kuin se oli äsken. Niall voi vain kuvitella, kuinka Zaynin silmät hohtavat vihaa ja hänen kätensä ovat puristettu nyrkkiin. Niall tietää, ettei mies tykkää tälläisestä ja luultavasti hän olisi paljon ystävällisempi Niallia kohtaan, jos Horan ei olisi mennyt piiloon. Mutta eipä Niall ajatellut asiaa sen enempää, vaikka tosin sinisilmäinen pitää karkaamista yhä parempana ideana. Pääsipähän hän ainakin siitä hirveästä mekosta eroon - hetkeksi.

Niall kietoo kätensä huokaisten ympärilleen ja painaa kasvonsa polviaan vasten. Hän antaa kyynelien valua poskilleen ja poika niiskaisee hiljaa, toivoen ettei Zayn kuule sitä. Toisaalta kaikki pieni meteli peittyy Zaynin huutamisen alle.

"Helvetin Niall...", Zaynin ääni kuuluu tällä kertaa ihan kaapin läheltä ja Niall painaa molemmat kädet suulleen, jotta ei päästäisi mitään ääntä. Peukalollaan hän pyyhkii kyyneleitään pois kasvoiltaan, Niallin hengityksen nopeutuessa hieman. Hän tuijottaa vain kaapin ovea ja odottaa, että se aukeaisi ja paljastaisi vihaisen Zaynin, joka riuhtoisi hänet ulos kaapista ja pahoinpitelisi, kenties raiskaisikin.
__________________________

täst tuli kauheen lyhyt luku mut se alkuperänenki oli kauhee lyhyt enkä oikee keksiny tähä paljoo lisättävää ku jotkut näist luvuista menee suunnilleen sen alkuperäsen tarinan lukujen juonen mukaan
:) mutta joo ei mulla muuta ilmotin vaa tän hyvin tärkeen asian
paitsipaitsi et mul tulee kauhee ikävä poikii ku ne ny jää tauolle :( tämäkin siis oli hyvin tärkeä asia
mut hyvää joulun odotusta kaikille :)

Kidnapped » Larry & Ziall Where stories live. Discover now