kidnapped » chapter six

1.3K 90 11
                                    

Louis huokaa hieman, kun Harryn tatuoidut kädet kietoutuvat hänen ympärilleen. He harrastivat seksiä. Mutta se oli väärin, vasta nyt Louis sen asian tajuaa.

Hänen silmänsä kostuvat kyyneleistä ja Louis antaa niiden valua poskilleen Harryn ihmetellessä Louisin äkkinäistä tunteiden muutosta. Louis petti poikaystäväänsä kidnappaajansa, Harryn kanssa. Tietääkö Harry edes Louisin poikaystävästä? Ei. Oliko tämä silloin hänen vikansa? Ei. Louis ei voi syyttää Harrya siitä, että antoi Tomlinsonin panna häntä. Se on valitettavan paska tosi asia.

"Louis?" Harry huhuilee pojan nimeä ja Louis kääntyy vaivalloisesti kasvot toista päin.

"Miks sä itket?" Harold kysyy huolestuneena ja kohottaa kätensä Louisin poskelle. Kylmät väreet kulkevat pojan läpi, mutta Louis antaa asian olla.

"Se oli väärin", Louis kuiskaa ja Harry huokaisee turhautuneen.

"Tajuuthan sä et oot ensimmäinen, joka saa tälläistä kohtelua?" Harry kysyy ja hänen äänensä muuttuu samantien terävämmäksi, kylmäksi.

"Tajuan", Louis vastaa ja Harry nyökkää hyväksyvästi. Hän mutisee perään vielä jotain 'hyvä' tapaista ja nousee ylös sängystä. Louis katselee, kun Harry vetää takamus häneen päin bokserit jalkoihinsa, jolloin Louis saa hyvän tilaisuuden katsella toisen treenattua takamusta, kunnes Harry vetää myös tiukat farkut ja läpinäkyvän, valkoisen paidan päälleen. Hän luo Louisiin hieman murhaavaan katseen, kunnes astelee ulos huoneesta, laittaen oven lukkoon. Louisilla ei ole harmainta aavistustakaan, mistä Harry otti nokkiinsa. Tietääkseen Louis teki kaiken ihan oikein, mutta ehkä pojan sanat 'Se oli väärin' loukkasivat Harrya. Toisaalta silloin Harry on kyllä aika herkkä, eikä Louis ole aivan varma, pitääkö siitä puolesta Harryssa.

Tomlinson nousee itsekin ylös ja pukee vaatteet takaisin päälleen. Hän haroo hiuksiaan ja istahtaa työpöydän ääreen hieman Louisin painon takia narisevalle, puiselle tuolille. Hän ottaa paperipinon käsiensä väliin ja katselee niitä hämmennyksen vallatessa pojan. Papereihin on maalattu kuvioita. Kolmioita, ympyröitä, neliöitä, nelikulmioita. Yksi maalaus kuitenkin kiinnittää Louisin huomion, siinä on alaston nainen, jonka kaulassa on koru. Korussa lukee pienin kaunokirjaimin Daniel. Louis miettii hetken kuumeisesti, tunteeko ketään sen nimistä, mutta ei. Ei Louisin mieleen tule ketään Danielia. Olkiaan kohauttaen Louis päättää kysyä asiaa itse Harrylta, sillä maalaukset mitä luultavammin kuuluvat kyseiselle herralle.

Louis nousee voihkaisten ylös ja menee kokeilemaan huoneen ovea, mutta se tosiaan on lukossa. Louisilla on kamala nälkä, mutta milläs hän saa oven auki?

"Harry!" Louis huutaa, jos se, vaikka auttaisi. Mutta ei auta. Talossa, pikemminkin huoneessa on niin hiljaista, että Louis kuulee jopa oman raskaan hengityksensä.

Hän lyyhistyy lattialle oven viereen istumaan ja vetää jalkansa rintaansa vasten. Ei Louisilla ole muuta tekemistä, kuin odottaa, että Harry palaa takaisin ennemmin tai myöhemmin.

* * *

Louis on jo melkein nukahtamassa, kun hän havahtuu oven lukon naksahtamiseen auki. Louis kompuroi ylös lattialta ja kohottaa sinertävät silmänsä Harryyn, joka ilmeettömänä sulkee oven ja tulee Louisin luokse.

"Sä seurustelet", Harry toteaa, "mutta et seurustelet enää kauaa sen pojan kanssa." Samantien sanojensa jälkeen Louis saa huulet omilleen ja tuntee selkänsä painautuvan seinää vasten.

"En mä oo edes missään hyvissä väleissä sen mun poikaystävän kanssa. Se tuskin edes ettii mua, ku mua meidän suhde on aika väkivaltainen", mutisen hiljaa ja Harry vetäytyy henkäisten kauemmas musta.

"Oikeestiko? Anteeks, mä en tiennyt", Harry sanoo ja siirtää muutaman hiussuortuvan korvani taakse.

"Joten ei sillä oo niinkään paljon väliä, et petin sitä", Louis mutisee huokaisten ja kapuaa hajareisin Harryn syliin. Hän kietoo kätensä toisen niskan taakse.

"Saanko kysyy sulta muutaman kysymyksen?" Tomlinson kysyy ja Harry nyökäyttää päätään hieman.

"Minkä ikäinen oot? Mikä on sun koko nimi? Kuka on Daniel?" Louis kyselee ja Harry kurtistaa hieman kulmiaan.

"Oon 21 ja mun koko nimi on Harold Edward Styles. Ja en tiiä, kestä Danielista puhut", Harry vastaa. 

"Styles? Harry Styles? Mä tunsin muutamia vuosia sitten yhen Harry Stylesin", Louis kertoo. Hän ei kiinnitä huomiota siihen, ettei Harry kerro, kuka se Daniel on, sillä Louis aikoo saada sen vielä selville hinnalla millä hyvänsä.

"Louis se oon mä. Mä oon se, jonka sä tunsit muutamia vuosia sitten. Muistat varmaan Zayn Malikin? Hänetkin sä tunsit muutamia vuosia. Me oltiin parhaita ystäviä", Harry sanoo hiljaa, pitäen katseensa kuitenkin koko ajan Louisin kauniissa silmissä.

"Mä muistan sen, muistan sen hyvin. Tehtiin hiekkakakkuja, käytiin rannalla syömässä jäätelöä, vietettiin koko kesä yhessä", Louisin katse kirkastuu hieman, mutta synkistyy kuitenkin yhtä nopeasti, kuin kirkastuikin.

"Mutta... mitä sulle ja Zaynille tapahtui? Mulle ja Niallille ei teiän katoomisen jälkeen kerrottu teistä yhtään mitään, eikä me saatu teihin edes yhteyttä", Louis sanoo.

"Umh no me muutettiin", Harry mutisee.

"Ja?" Louis kysyy kulmat koholla.

"Me muutettiin ja liityttiin Zaynin kanssa sellaseen jengiin. Ei me arvattu et se jengi ois sellanen, joka pahoinpitelee ja raiskaa muita. Me alettiin vähitellen puolen vuoden sisällä käyttää huumeita ja polttamaan, joka teki meistä tälläset. Ei me tietenkään mielellään olla tälläsii ihmisiä, mut tuskin mä ja Zayn tästä enää mikskään muututaan. Jos sä valitset tän tien, sä oot ikuisesti paha ihminen", Harry kertoo hiljaa. Louis pyyhkäisee hänen silmäkulmaansa, kun huomaa sieltä valuvan muutaman kyyneleen kiharapään poskille. Louis laskeutuu alas Harryn sylistä ja vetää hänet tiukkaan haliin. Jotenkin hänestä tuntuu oudolta, että Louis on se, joka Harrya lohduttaa, vaikka Tomlinson on Harryn vanki. Mutta Louis tietää, ettei Harold kertonut hänelle vielä kaikkea. Hän on aivan varma, että Harryn ja Zaynin tarina jatkuu vielä, kenties se Danielkin siihenkin liittyy. Ehkä.
__________________________
kukas kukas se daniel oikeen on?
voitte arvailla kommenteissa jos joku sattumalta sais arvauksensa oikein :)
ens luku on sitten muuten flasback harryn ja zaynin menneisyydestä.

Kidnapped » Larry & Ziall Where stories live. Discover now