tää on siis flasback harryn ja zaynin menneisyyteen, siihen päivään ku ne muutti :)
Zayn istuu Harrya vastapäätä junassa ja pitää tiukasti kiinni matkalaukkunsa kahvasta. Hän siirtää katseensa ikkunasta yhteen parhaista ystävistään ja kuuntelee, kun välillä Zaynin puhelin piippaa viestin merkiksi ja joka kerta, kun niin käy, tuntee Zayn ikävän piston sydämessään. Hän tietää viestien olevan Niallilta ja Louisilta, jotka varmasti ovat huolissaan heistä. Zayn ja Harryhan vain lähtivät kertomatta kenellekään syytä siihen. Nyt kun Zayn sitä tarkemmin ajattelee, tajuaa hän lähdön olevan aivan typerä veto.
"Harry meiän on pakko palata", Zayn mutisee ja päästää huokauksen suustaan.
"Me ei voida, Zayn. Mäkin haluaisin takaisin, mut me ei voida, sä tiedät sen", Harry sanoo. Tietysti Harryakin koskee sydämeen, varsinkin Louisin takia. Louisilla kun on ollut muutenkin vaikeaa ja Harry on ollut se, joka häntä on lohduttanut. Nyt Louis saa pettyä, kun Harry ei ilmestykään hänen luokseen koulun jälkeen, eikä Harry ole enää myöskään iltaisin silittemässä pojan hiuksia ja kuiskailemassa hänen korviinsa rauhoittelevia sanoja, kunnes Louis nukahtaa sängylle Harryn viereen - ja myös herää aamulla kiharapään vierestä. Harry meinaa jää joka yö nukkumaan Louisin viereen, pitäen toista kainalossaan. Mutta enää Harry ei ole tekemässä sitä, kukaan ei ole tekemässä sitä.
"Me löydetään Louis ja Niall vielä. Luota muhun, Z", Harry hymyilee hieman vaisuna ja nojaa kättään ikkunaa vasten. Hän katselee maisemia, enimmäkseen puita, joiden ohitse juna kiitää.
"Mä luotan suhun."
* * *
Juna pysähtyy monen tunnin matkustamisen jälkeen asemalle ja Harry ja Zayn astelevat ensimmäisten joukossa ulos junasta. He ovat todella kaukana Lontoosta, niin kaukana, ettei kukaan heitä täältä tulisi löytämään.
"Liamin pitäis olla täällä jossain", Harry mutisee ja vilkuilee ympärilleen. Pian hänen katseensa pysähtyy ruskeat silmät omistavaan nuorukaiseen, jonka hiukset on vedetty geelillä taakse. Hän on pukeutunut kokonaan mustaan - niin kuin rikollinen - ja hänen farkkujensa taskusta pilkottaa ase.
"Mitä jätkät?" Liam huudahtaa iloisena ja taputtaa molempia selkään.
"Ei tässä mitään ihmeellistä, onks sun auto jossain tässä lähellä?" Harry kysyy ja saa vastaukseksi nyökkäyksen. Hän menee Zaynin kanssa Liamin perään, kun toinen lähtee johdattamaan heitä autolleen.
"Pomo oottaa meitä piilopaikassa. Sillä on teille asiaa", Liam sanelee vilkaisten Harrya nopeasti olkansa yli. Kiharapää puraisee hellästi huultaan ja vetää syvään henkeä. Paljon mieluummin hän olisi tälläkin hetkellä Louisin kanssa, kuin tekemässä jotain laitonta. Tai no ei Harry vielä mitään laitonta tee, mutta kohta tekee. Eihän kiharapää voinut arvata, että tutustuminen Liamiin johtaisi hänet mukaan hämärähommiin. Toisaalta olihan se aika outoa, että Liam - joka Harrylle silloin oli aivan tuntematon - laittoi hänelle yllättäen viestiä ja halusi ystävystyä. Niinhän siinä kävikin, mutta parin päivän ystävyyden jälkeen Liam kertoi, mitä työkseen tekee - myy huumeita eteenpäin ja kidnappaa ihmisiä hyväksikäyttääkseen heitä.
"Haz? Kuunteletsä ollenkaan?" Liamin ääni havahduttaa hänet mietteistään ja yllättyneenä Harry kääntää katseensa mieheen, ikään kuin ilmeellään kysyen 'mitä?'
"Jos viittisit mennä autoon", Liam naurahtaa ja lievä puna leviää Harryn poskille. Hän tajuaa vasta nyt seisovansa auton oven edessä liikkumattomana ja varmasti aivan tomaatin punaisena. Poskensa sisäpintaa voimakkaasti purren Harry istuu Zaynin viereen auton takapenkille ja laittaa turvavyönsä kiinni. Tästä se alkaisi, hänen helvettinsä, johon Harry jotenkin onnistui itsensä sotkemaan.
* * *
Zayn katselee ympärilleen astuessaan ulos Liamin autosta. He ovat ison, vanhan kerrostalon pihassa. Sitä vartioi monta aseistettua miestä, joiden katse on erittäin tuima, kun he vilkaisevat tulijoita. Ulko-oven edessä seisovat miehet väistyvät, jotta Liam, Harry ja Zayn pääsevät sisälle rakennukseen. Talo on aivan erilainen sisältä. Eteisen lattiaa pitkin kulkee punainen matto ja kaikki on huolellisesti kiillotettu. Zayn uskoo, että rakennus on tahallaan ulkoa päin ränsistyneen näköinen, jotta kukaan ohikulkija ei vahingossakaan astuisi sisälle taloon.
"Tulkaa", Liam sanoo ja lähtee kävelemään mattoa pitkin eteenpäin. Siihen jää kengistä ruskeat jäljet, mutta vilkaistuaan olkansa yli taakse, Zayn huomaa muutaman palvelijan hinkkaavan likaa pois matosta.
"Kävelkää portaat pitkin ylös, pomon huone on ihan siinä keskellä, suoraan portaiden edessä", Liam ohjeistaa.
"Mikset tuu tonne ylös?" Zayn ihmettelee.
"Joffrey haluu tavata teiät ihan kahestaan", mies vastaa ja Zayn mutisee jotain 'okei' tapaista. Hän vilkaisee nopeasti Harrya, kunnes menee portaat yläkertaan. Portaiden edessä tosiaan on kultainen, kiiltävä ovi, jossa lukee suurin kaunokirjaimin 'JOFFREY', joka on porukan pomon nimi.
Syvään henkeä vetäen Zayn koputtaa oveen. Hän seisoo hetken hieman hermostuneena siinä oven edessä, kunnes ovi avautuu hitaasti. Sen takaa paljastuu roteva mies, jonka ihoa peittävät lukuisat tatuoinnit ja huulessa on yksi huulikoru. Hänellä on tummanruskeat hiukset ja lähes mustat silmät. Onko miehellä piilolinssit, Zayn pohtii mielessään, eihän kellään meinaa voi silmät olla noin mustat.
"Tulkaa sisään", ääni on hyvin karhea, jokseenkin myös hieman kylmä. Värähtäen Zayn astuu sisälle huoneeseen Harryn perässä ja istuu yhdelle tuoleista, joita Joffrey kädellään osoittaa. Harry istuu hänen viereensä ja alkaa hermostuneen oloisena räplätä paitansa helmaa. Enää kiharapäällä ei ole mitään mahdollisuutta paeta, hänen on vain tehtävä niin kuin käsketään, silloin kaikki on hyvin.
"Te siis haluatte liittyä tähän jengiin?" Joffrey kysyy ja Zayn nyökkää.
"Ja haluutte työn, mitä se pitää sisällään?" hän jatkaa ja Zayn nyökkää uudestaan. Pian tummaverikkö saa eteensä paperin ja kynän. Hetken hän katselee paperia, kunnes älyää laittaa allekirjoituksensa siihen, joka sitoo hänet kyseiseen jengiin koko loppu elämäkseen.
"Tässä on teille aseet", Joffrey sanoo, kun Harrykin saa laitettua nimensä paperiin. Mies ojentaa molemmille aseet ja Zayn katsoo sitä hieman kummissaan. Hänellä ei ole hajuakaan, miten tälläisellä ammutaan.
"Liam opettaa teitä myöhemmin ampumaan. Ette näin alkuun edes välttämästi tartteis aseita, sillä myytte huumeita vaan eteenpäin. Jossain vaiheessa saatte sitten alkaa kidnappaamaan", Joffrey kertoo ja saa vastaukseksi vain nyökkäyksiä.
"Teidän huoneet on kolmannessa kerroksessa, niissä lukee teiän nimet. Liam tulee hakemaan teiät parin tunnin päästä harjoittelemaan, ennen sitä teillä on vapaata. Huomenna aloitatte sitten myymään huumeita", hän jatkaa ja nyökkää merkiksi, että kaksikko voisi poistua. Ja niin Harry ja Zayn myös tekevät, luikahtavat nopeasti etsimään omia huoneitaan.
Eiväthän Harry ja Zayn siinä vaiheessa ymmärtäneet, että tämä työ tulisi muuttamaan heidät täysin. Se muutti heidät sisältä kuin myös ulkoa päin. Myös poikien elämät muuttuivat täysin, kaikki vanha unohtui, Zayn unohti Niallin ja Harry Louisin. Mutta Niall ja Louis eivät ikinä unohtaneet Harrya ja Zaynia, eivät ikinä.
* * *
Kun Zayn ja Harry olivat olleet jo kaksi vuotta siinä työssä, he olivat täysin muuttuneita miehiä. He käyttivät huumeita, polttivat, joivat ja mitä pahinta, he raiskasivat ja tappoivat ihmisiä päivittäin. Se oli ja on myös edelleen heidän työtään. Työtä, jota sä teet koko loppu ikäs, jos sitoudut siihen. Ja Harry ja Zayn sitoutuivat siihen, joten heillä ei ole paluuta enää takaisin, vaikka Louis ja Niall kuinka saisivat heidät tuntemaan rakkautta. Lupaus on lupaus, jos sellaisen rikkoo, pääsee hengestään.
__________________________
toivottavasti tää valas teitä ees vähän zaynin ja harryn menneisyydestä vaikka tässä ei kaikki asiat vielä paljastunukaan :) mutta tässä on yli 1K lukukertoja ja 100 votea, kiitos siitä ihan tuhannesti teille !!!
YOU ARE READING
Kidnapped » Larry & Ziall
Fanfiction© nettastyles Harry, Louis, Niall ja Zayn olivat muutamia vuosia sitten hyviä ystäviä, mutta Harry ja Zayn muuttivat pois. He alkoivat kidnappaamaan ihmisiä ja nyt muutaman vuoden jälkeen ovat he päättäneet kidnapata Louisin ja Niallin. Mitä kaksiko...